• Want Dooddoenervo is vandaag jarig en 15 jaar oud geworden! :)

    Gefeliciteerd! (hoera)(flower)








    Gefeliciteerd! (flower)
    Ik wil nog tegen je zeggen dat je een hele lieve en gezellige vriend bent en ik blij ben dat ik je heb leren kennen via Quizlet!
    Ik wens je een hele fijne verjaardag toe, ondanks dat je naar school moet! Maak er toch een leuke dag van! Nog vele jaren toegewenst!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gefeliciteerd! ^^

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 15:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd ^^


    ©1998

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Had ik daar anders nooit recht toe?(wbw)


    Ik veronderstel dat ik je er toch niet in kan tegenhouden, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Assassin schreef:
    Gefeliciteeeeerd. *O*
    Vroeger vond ik je zo irritant, maar nu vind ik je heel erg aardig en ben ik blij dat je op Q zit. :3


    Vroeger was ik ook veel drukker en tja irritanter.:'D

    Aldea schreef:
    Gefeliciteeeerd Jarne *O* Mag ik trouwens zeggen dat ik je nu een miljoen keer liever vindt dan vroeger? Oh en je kan ook zo gezellig meekletsen. Owee je ooit van Q weg gaat. Dan kom ik je persoonlijk opzoeken en forceren terug te komen (wbw)


    Je vindt me nooit! Ben veel te goed in toveren. :W
    Maar ben niet van plan weg te gaan.(:


    Ender schreef:
    Lieve DDVO, (ik weet dat je liever niet hebt dat andere buiten KC je echte naam weten :Y) )

    Ik vind het superfijn jou een vriend te noemen en vind het altijd fijn dat ik mijn hart bij jou kan luchten als ik er even geen behoefte aan heb dit bij andere te doen.

    Ik wens je een superverjaardag toe en hoop dat je een gezellige, ondanks school, dag mag hebben!
    Ik kan altijd super met je lachen en hoop dit nog een laaaaaange tijd te kunnen doen!

    Dikke kus (K)

    Kelly!

    (K) *O* (K) *O* (K) *O*


    Bedankt! Je kunt altijd bij me terecht.(:

    Mijn achtste is trouwens weggevallen dus mijn schooldag viel mee.*O*

    TaurieI schreef:
    (...)

    Ik veronderstel dat ik je er toch niet in kan tegenhouden, haha.


    Als je het maar weet!


    Aan de rest ook heel erg bedankt!!!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 17:24 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Nog gefeliciteerd Jarne!
    School is nog niet eens zo erg, ik ben op mijn verjaardag van 9-6 aan het stagelopen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!