• De zomervakantie is voorbij. De leerlingen keren terug naar hun school in Engeland. 5 meiden, de hechtste vrienden groep van de school komt met een schok tot het besef dat hun kamergenoten veranderd zijn. Op zich is dat niet het aller ergst maar dan blijkt dat ze hun kamer zullen moeten delen met een jongen. Niet zomaar een jongen, nee één van de 5 jongens waar ze altijd problemen mee hebben. Na vel te hebben geprotesteerd hebben ze zich neer moeten leggen bij het besluit van de school. Hoe zullen ze het overleven om een jaar lang hun kamer te moeten delen met 1 van deze jongens? Wat gebeurt er als ze elkaar echt niet uit kunnen staan of wanneer je bij je secret crush op de kamer komt? Aan jullie om hun toekomst te bepalen.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan
    - Ik maak de kamer verdeling om voorkeurspartners te voorkomen.


    Jongens:
    - Niall James Horan - LegoIas
    - Zayn Javad Malik - Knetterdisco
    - Louis William Tomlinson - MissEzzi
    - Liam - gereserveerd door - undentified
    - harry



    Meisjes:
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Chelsey Mila Jones - Rayhi
    - Melanie Alice Knight - MinnieMouseX
    - Caroline Evelyn Brendan - Lavore
    - gereserveerd door : OhSoAria




    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160623
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160624

    Kamer indeling:
    - Caroline Evelyn Brendan - Liam
    - Louis - Chelsea Mila Jones
    - Scarlett Fay Johnson - Zayn Javadd Malik
    - niall - Melanie Alice Knight

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 10:40 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zaynn?

    zet je erbij (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: 19 jaar
    Geslacht: Meisje kuch kuch Jongen
    Uiterlijk: Komt later, ik ben lui
    Innerlijk: Hij is erg stil en teruggetrokken, maakt niet zo graag contact met anderen. Niet omdat hij verlegen is, in tegendeel. Het is meer omdat hij een gruwelijke hekel heeft aan mensen. Dit komt door zijn verleden. Hij heeft al op vroege leeftijd geleerd dat niet alles geweldig is, sterker nog, voor hem lijkt het leven één grote hel. Het voelt voor hem alsof hij in een groot zwart gat zit, waar hij niet meer uit kan komen. Je zou hem depressief kunnen noemen.
    Hij praat bijna nooit, alleen als hem iets gevraagd wordt en hij het een antwoord waardig vindt, of als hij het ergens totaal niet mee eens is. Voor de rest is hij meestal stil en lijkt hij zich nergens iets van aan te trekken. Hij houdt er niet van om mee te doen met gezellige dingen, waar mensen vrolijk doen en lachen. Om de één of andere reden kan hij totaal niet tegen vrolijke mensen. Hij kan het niet hebben dat andere mensen zich wél goed kunnen voelen.
    Hij lijkt een kil, humorloos persoon, maar niets is minder waar. Hij kan wel degelijk lachen, al is het meestal niet van harte. Hij heeft een beetje donkere humor, lacht om dingen die totaal niet grappig zijn. Hij is iemand van leedvermaak, en houdt er ontzettend van als andere mensen lijden. Zo lang hij er zelf maar geen last van heeft. Hij is best wel gemeen. Als je in zijn ogen iets fout doet, zal hij je er mee blijven lastigvallen tot hij vindt dat je genoeg hebt geleden. En af en toe, als je pech hebt, kan dat behoorlijk lang duren.
    Hij is niet iemand die mensen snel vertrouwt. Nee, absoluut niet. Hij weet maar al te goed dat veel mensen niet eerlijk zijn, hij kán mensen gewoon niet vertrouwen. Ook kan hij niet liefhebben. Hij heeft een té erge hekel aan iedereen, om aardig te doen en van iemand te kunnen houden. Er is ook niemand die hij echt mag, zelfs zijn familie niet, voor zover hij die nog heeft.
    Extra: Komt later

    Hmm, mag ik Niall reserveren?+


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ja, zet je er straks bij (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ik wil graag een meisje reserveren


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    Oke, ik zet je er vanavond bij (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik een meisje?


    God only knows

    Zet je er straks bij


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik ook een meisje reserveren?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Naam: Chelsey Mila Jones
    Leeftijd: Chelsey is 19 jaar oud.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Chelsey heeft lange zwarte haren die tot op het midden van haar rug komen. Ze heeft een sprekend gezicht met smalle wenkbrauwen en een volle mond. Ze heeft grote bruine ogen die ze vaak opmaakt met een lijntje eyeliner en wat mascara. Ze heeft een slank postuur en is trots op haar cup C borsten. Ze is zo'n 1.65 meter lang.
    Innerlijk:
    - Komt -
    Extra: -


    God only knows

    heb alles aangepast (: dat van mij komt vandaag en anders morgen, kheb een drukke dag vandaag :$


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik Louis?
    Ik vul zo in =P
    xoxo


    It always seems Impossible until its done.

    Jaa (: zet je er zo bij ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Melanie Alice Knight
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar) 18, jarig op 7 mei
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: (liefst met foto)




    Melanie is erg trots op haar mooie rode lokken met een lichte slag erin en die tot haar borst komen, ze vallen extra op doordat ze incontrast vallen met haar bleke huid. Melanie is 1.65 meter lang, volgens haar is dat een mooie lengte, niet te groote en niet te klein. Haar ogen zijn dokergroen en worden vaak aangezien als bruin.
    Innerlijk: Melanie is dol op alles wat met creativiteit te maken heeft. Ze wordt vrolijk door dingen te tekenen, muziek te luisteren, gitaar te spelen etc. Maar ze is meestal wel vrolijk en ze heeft er moeite mee gemeen te zijn tegen anderen, ze zal ook nooit iemand expres pijn doen. Qua behulpzaamheid gaat ze soms iets te ver, ze is daardoor ook een verschrikkelijke bemoeial. Melanie is ook een beetje naïef, ze trapt in elke grap en is makkelijk voor de gek te houden. Melanie kan soms ook een beetje overbezorgd zijn en denkt dan overal meteen het ergste van.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 18:50 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream