• Trendsetter

    Styles, Tomlinson, Horan, Malik en Payne. Vijf namen waar niemand tegenwoordig meer omheen kan. Vijf namen, gedragen door personen die alle vijf een groot bedrijf in handen hebben, door henzelf opgericht. Een modebedrijf, wel eens waar. Allemaal met verschillende stylen, maar toch ook allemaal volgens de laatste mode. Iedere winkel heeft wel iets van alle vijf deze merken, op hun eigen zaken na, want het zijn hierdoor wel elkaars grote concurrenten.
    Maar dan komt er een beslissing waar geen van allen erg blij mee is, al betekent dat dat één van hun concurrenten van de markt zal verdwijnen. Maar dit kunnen zij ook zelf zijn. De regering besluit namelijk te bezuinigen en dit keer op mode gebied. Winkels moeten goedkopere dingen gaan verkopen van minder grote merken en er is bovendien meer ruimte nodig voor andere gebouwen, waardoor er ook gebouwen weg moeten. Daarom wordt er een wedstrijd georganiseerd: De vijf eigenaren van de grote bedrijven zullen moeten deelnemen aan een wedstrijd waarin ze al hun creatieve talent zullen moeten gooien. Ze moeten drie complete outfits ontwerpen die volgens hen dé nieuwe trend zal zetten. Hier krijgen ze drie weken de tijd voor en dan zullen hun modellen dit zo goed mogelijk moeten showen op de catwalk en zal er een jury zijn die erover zal oordelen. De winnaar zal zijn reclames één jaar lang gratis op tv mogen uitzenden, wat veel geld kan besparen, maar degene die het laagst eindigt zal zijn bedrijf op moeten doeken.
    De concurrentie is groter dan ooit. Hoe ver zullen de vijf jongemannen gaan om te winnen en in ieder geval niet als laatste te eindigen bij de wedstrijd? Wat zullen ze doen om de jury te overtuigen, of misschien zelfs om te kopen, met geld, hun charmes of iets anders? Of om ervoor te zorgen dat hun modellen extra hun best zullen doen? En wat zijn de relaties op de werkvloer zelf en hoe zal dit voor de wedstrijd uitpakken? Laten ze zich hierdoor afleiden of blijven ze professioneel?
    Wie zal er winnen en wie moet er weg?


    Rollen:
    Jongens:
    Harry Edward Styles • Kanga
    Louis William Tomlinson • Eighties
    Liam James Payne • PresIey
    Niall James Horan • Gereserveerd door Whisperings
    Zayn Javadd Malik • quin98

    Modellen: Maximaal 3 per 1D-lid. Er mogen zowel mannelijke als vrouwelijke modellen zijn.
    Nina Rose Harrison • Beifong • Harry
    Gracie Felicité McCartney • Oceanus • Louis
    Rickailynn "Rikki" Geanelle Campbell • Malcolm • Liam
    Chelsey Alexis Sanchez • Rayhi • Zayn
    Emily Rose Swan • Crazygirlxx • Louis
    • Gereserveerd door Radley • Harry
    Isabelle Lydia Singh • MinnieMouseX • Niall


    Regels:
    - Minimaal 200 woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt. Reservatie telt tot de rol volledig is ingevuld, dus vul je hem half in en maak je hem niet op tijd af, dan kan deze alsnog vervallen.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen LuciIle en Beifong maken de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    - Have fun!


    Begin:

    Ze hebben allemaal net het nieuws gehoord en moeten hun boze en geile frustraties afreageren, vooral Liam en Rikki. Of ze gaan, zoals de meeste normale mensen, beginnen met plannen bedenken, kleding ontwerpen en hun modellen 'voorbereiden'.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:25 ]


    "Family don’t end in blood”

    FIRST.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - Let niet op het begin, ik werd hier bedreigd. *Kuch* Noek *Kuch* -


    "Family don’t end in blood”

    -Mijn topics :')-


    Because I love him, do I need another reason?

    Bergling schreef:
    -Mijn topics :')-


    God only knows

    [Mijn topics. (A)]


    Reality's overrated.

    [mijn topics]

    [MT]


    How far is far

    Nina Rose Harrison.
    Ik liep over de stoep naar het bedrijf van mijn leidinggevende, en streek het ontwerp glad wat hij pas nog had uitgegeven. Mijn hakken die bij de outfit hoorden klikten op de tegels, en ik keek op naar het gigantische gebouw van Harry Styles' kledinglijn. Een glimlachje speelde om mijn lippen toen ik naar binnen liep, en ik ging vrijwel meteen door naar de plek waar ik vandaag een afspraak had met Harry persoonlijk. Er zou groot nieuws zijn, en dat was iets wat mij wel intresseerde. Ik zag dat ik de eerste was, dus liep ik naar een rek met ontwerpen en bestudeerde die. Ik was erg blij dat ik bij Styles werkte. Hij maakte mooie ontwerpen, klassiek maar toch lekker uitdagend. Op die manier kon ik de ontwerpen ook in mijn vrije tijd dragen, anders dan de meeste baantjes die ik had gehad. Ik zuchtte even, ik haatte wachten. Mijn vingers gleden over de zachte stof van de kleding, en met mijn mondhoeken lichtjes omhooggekruld herkende ik in elk ontwerp zijn typische stijl.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik

    Ik duwde Harry achterover op het bureau terwijl we aan het zoenen waren. Ik was nadat ik het nieuws had gehoord gelijk naar Harry toe gekomen voor wat afleiding, anders kreeg ik gelijk stress en Harry zorgde meestal wel voor een goede afleiding. Harry en ik waren al een tijdje samen maar dit wist niemand van ons, we konden dit niet doen omdat we eigenlijk twee concurrenten van elkaar zijn en als dit naar buiten zou komen zou dit echt slecht zijn voor ons bedrijf. Ik ziet mij hand onder het shirt van Harry glijden, ' Ik wil je' zei ik zachtjes in zijn oor en plaatste daarna mijn lippen in zijn nek te plaatsen. Mijn andere hand was te vinden in de krullenbos van de jongen terwijl ik mijn lippen weer op de zijne plaatste. Hij kon echt goed zoenen al wist ik dat natuurlijk al een tijdje. Ik beet zachtjes in zijn onderlip terwijl ik het shirt wat hij aanhad wat omhoog schoof. Even haalde ik mijn lippen van de zijne zodat ik zijn shirt ook kon trekken en keek even naar zijn buik. Ik beet op mijn lip terwijl ik de jongen weer aankijk. 'Ziet er goed uit Styles' grijnsde ik en daarna plaatste ik mijn lippen weer op de zijne.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 12:21 ]

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [MT]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Rickailynn "Rikki" Geanelle Campbell.

    Vuurrode krullen dansen om mijn gezicht als ik het gebouw binnen kom lopen en met een geïrriteerde grom bind ik de lokken naar achter, in een rommelige knot. Het kan me niet schelen hoe het eruit ziet, vandaar dat ik me ook niet heb omgekleed en het gewoon bij het zwarte shirt, dat net over mijn achterwerk valt, de nog langere houthakkersblouse en de panty met een ietwat apart patroon erin heb gehouden. Misschien een ietwat aparte combinatie, maar het is mijn stijl en wat anderen er van denken zal me worst wezen.
          Mijn compleet afgesleten laarzen bonken een beetje tegen de grond als ik bij de receptie morrel dat ik een afspraak heb en daarna gewoon doorloop, zin om me er druk over te maken heb ik niet. Ik moest naar mijn baas komen en dat is precies wat ik nu doe. Voor de deur van zijn kantoor klop ik een aantal keren, om dan gewoon de deur open te gooien en een "Goedendag," te grijnzen. Waarna ik de deur weer netjes dichtdoe en ga zitten op de stoel tegenover het bureau. Mijn benen sla ik over elkaar, dat je mijn shirt bijna in kan kijken maakt me niet uit, hij zal er maar over heen kijken, of niet. "Zo, boss, wat is er aan de hand?"

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 13:09 ]


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Gewillig liet ik me meevoeren in Zayn's versie van stress kwijtraken, al werkte het tot nu toe verdomde goed. Zijn volle lippen waren een verslaving waar ik waarschijnlijk nooit vanaf kon komen, niet dat ik het zo erg vond. Ik hield van mijn baan, eerlijk waar, maar dit nieuwe project was volslagen idioot, toch ging ik mijn best doen om mijn bedrijf draaiende te houden. Daarvoor had het me teveel gekost om het op te bouwen. Een rilling schoot door mijn ruggengraat toen zijn hand onder mijn shirt kroop en zijn woorden lieten me op mijn lip bijten. Mijn ademhaling was al verzwaard en zijn lippen in mijn nek maakte het nog erger. Al snel verplaatste hij zijn lippen weer naar de mijne en beet hij zacht in mijn onderlip, wat me zachtjes liet vloeken. Hij wist precies hoe hij me moest bespelen en compleet gek maken, andersom was het hetzelfde verhaal. "Beetje ongeduldig, Malik?" lachte ik wat hijgerig als hij mijn shirt iets omhoog haalde en uitgebreid bekeek. De mond werd me gelijk weer gesnoerd en nu was het aan mij de beurt mijn handen onder zijn shirt te laten glijden, om de textuur van zijn borst te verkennen. In mijn achterhoofd wist ik wel dat een van mijn modellen vandaag kwam voor een bespreking, maar dat was wel het laatste waar ik aan wilde denken op het moment. Ik klemde mijn benen om Zayn zijn middel om hem dichterbij te kunnen trekken, en hopelijk nog wat andere dingen uit te kunnen lokken. Een bureau was misschien niet de allerbeste plek hiervoor, maar het beste wat we nu hadden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nina Harrison.
    Nadat ik zelfs mijn nagels opnieuw had gelakt was er nog steeds niemand, en het geluid wat uit het kantoor van mijn baas kwam was ook steeds lastiger te negeren. Ik keek twijfelend naar de deur, maar besloot hem toen toch te willen openen. Langzaam stond ik op, en legde mijn hand op de deurklink. In een beweging slingerde ik de deur open en ik klapte mijn hand voor mijn mond bij het tafereel. Mijn baas lag -shirtless, wat hem overigens ontzettend goed stond - onder een van zijn grootste concurrenten. Snel haalde ik hem er voor weg en ik kuchte ongemakkelijk. 'Ehm, meneer Styles? Ik had vandaag een bespreking. Moet ik later terug komen of...' De toon van elke zin ging omhoog aan het einde, zodat het klonk alsof ik alleen maar vragen stelde. Ik beet op mijn lip met mijn ogen gericht op zowel Harry als Zayn. Van de tweede kende ik zijn naam omdat Harry vaak had benadrukt wat voor een grote en bedreigende concurrent hij was. Blijkbaar dacht hij er nu absoluut anders over.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik

    Ik wist precies hoe ik dit moest doen en dat merkte ik ook aan Harry zijn reactie. Hij vloekte zachtjes waardoor een grijns op mijn gezicht te vinden is. ' Ja heel ongeduldig' zei ik met een onschuldige grijns voor mijn lippen op de zijne zaten. Ik hoorde Harry hijgen net als dat ik dat deed en ik maakte mijn lippen weer even los van hem. Zijn handen waren onder mijn shirt te vinden en ik trok zelf mijn shirt uit. Zijn benen klemde om mijn middel en gelijk kwam ik weer dichtbij Harry. We waren hier dan misschien wel op een bureau maar dat hield mij echt niet tegen dit te doen. Ik pakte zijn broeksriem vast waar ik even zacht aantrok. Voor ik het wist was er ineens iemand de kamer binnen en ik keek verschikt op en en grom verliet mijn mond. Fijn.. het ging net lekker. ' Kan jij iet kloppen of zo?" vroeg ik geïrriteerd. Ze trok me aan de kant, wie denkt ze wel niet dat ze is? ' Ja, volgens mij zag je dat hij bezig was toch, je hoort hier niet zomaar binnen te lopen' zei ik tegen haar en keek der boos aan. ' Lekkere modellen heb jij zeg Harry' zei ik hoofdschuddend tegen hem en keek even naar degene naast mij.