• Trendsetter

    Styles, Tomlinson, Horan, Malik en Payne. Vijf namen waar niemand tegenwoordig meer omheen kan. Vijf namen, gedragen door personen die alle vijf een groot bedrijf in handen hebben, door henzelf opgericht. Een modebedrijf, wel eens waar. Allemaal met verschillende stylen, maar toch ook allemaal volgens de laatste mode. Iedere winkel heeft wel iets van alle vijf deze merken, op hun eigen zaken na, want het zijn hierdoor wel elkaars grote concurrenten.
    Maar dan komt er een beslissing waar geen van allen erg blij mee is, al betekent dat dat één van hun concurrenten van de markt zal verdwijnen. Maar dit kunnen zij ook zelf zijn. De regering besluit namelijk te bezuinigen en dit keer op mode gebied. Winkels moeten goedkopere dingen gaan verkopen van minder grote merken en er is bovendien meer ruimte nodig voor andere gebouwen, waardoor er ook gebouwen weg moeten. Daarom wordt er een wedstrijd georganiseerd: De vijf eigenaren van de grote bedrijven zullen moeten deelnemen aan een wedstrijd waarin ze al hun creatieve talent zullen moeten gooien. Ze moeten drie complete outfits ontwerpen die volgens hen dé nieuwe trend zal zetten. Hier krijgen ze drie weken de tijd voor en dan zullen hun modellen dit zo goed mogelijk moeten showen op de catwalk en zal er een jury zijn die erover zal oordelen. De winnaar zal zijn reclames één jaar lang gratis op tv mogen uitzenden, wat veel geld kan besparen, maar degene die het laagst eindigt zal zijn bedrijf op moeten doeken.
    De concurrentie is groter dan ooit. Hoe ver zullen de vijf jongemannen gaan om te winnen en in ieder geval niet als laatste te eindigen bij de wedstrijd? Wat zullen ze doen om de jury te overtuigen, of misschien zelfs om te kopen, met geld, hun charmes of iets anders? Of om ervoor te zorgen dat hun modellen extra hun best zullen doen? En wat zijn de relaties op de werkvloer zelf en hoe zal dit voor de wedstrijd uitpakken? Laten ze zich hierdoor afleiden of blijven ze professioneel?
    Wie zal er winnen en wie moet er weg?


    Rollen:
    Jongens:
    Harry Edward Styles • Kanga
    Louis William Tomlinson • Eighties
    Liam James Payne • PresIey
    Niall James Horan • Gereserveerd door Whisperings
    Zayn Javadd Malik • quin98

    Modellen: Maximaal 3 per 1D-lid. Er mogen zowel mannelijke als vrouwelijke modellen zijn.
    Nina Rose Harrison • Beifong • Harry
    Gracie Felicité McCartney • Oceanus • Louis
    Rickailynn "Rikki" Geanelle Campbell • Malcolm • Liam
    Chelsey Alexis Sanchez • Rayhi • Zayn
    Emily Rose Swan • Crazygirlxx • Louis
    • Gereserveerd door Radley • Harry
    Isabelle Lydia Singh • MinnieMouseX • Niall


    Regels:
    - Minimaal 200 woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt. Reservatie telt tot de rol volledig is ingevuld, dus vul je hem half in en maak je hem niet op tijd af, dan kan deze alsnog vervallen.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen LuciIle en Beifong maken de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    - Have fun!


    Begin:

    Ze hebben allemaal net het nieuws gehoord en moeten hun boze en geile frustraties afreageren, vooral Liam en Rikki. Of ze gaan, zoals de meeste normale mensen, beginnen met plannen bedenken, kleding ontwerpen en hun modellen 'voorbereiden'.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:25 ]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Ik rolde kort met mijn ogen door zijn gespeelde onschuldigheid, al was ik waarschijnlijk even ongeduldig als hij was. Een zachte zucht verliet mijn mond en ik pruilde toen hij zich weer van me losmaakte, al maakte het feit dat hij zijn shirt uittrok weer veel goed. Grijnzend kwam ik ietsje omhoog van het bureau waar ik plat op lag om een aantal kusjes op zijn sleutelbeen te drukken, wetend wat dat met hem deed. Ik legde mijn handen alvast op zijn rug voor wat steun, en pinde mijn nagels daarin bij het gevoel dat hij wat aan mijn riem trok. "Schiet alsjeblieft op," smeekte ik hijgend en kromde mijn rug iets, Zayn mocht nu best wat vlugger gaan, wilde ik ongemakkelijke situaties met mijn werkneemsters voorkomen. Plots schrok ik op van een stem en wat gekuch en keek het meisje met grote ogen aan. Geweldig, echt geweldig. Ik schraapte mijn keel en kwam overeind, om Zayn zacht van me af te duwen. Nu zat ik dus in kleermakerszit op mijn bureau met nogal wild haar dankzij de jongen en luisterde naar zijn tirade terwijl ik een poging deed mijn haar iets te fiksen door er een hand doorheen te halen, wat hopeloos mislukte. "Sorry, Zayn, dat is mijn schuld. Ik wist dat Nina vandaag kwam en dacht dat we nog wel tijd genoeg hadden, niet dus," mompelde ik, en keek haar aan. "Zeg jij het maar, van mij mag je blijven, al lijkt me dat ongemakkelijk voor ons beide. Ik ga je in ieder geval niet dwingen om te blijven," zei ik rustig, mijn professionele kant weer opzettend. Dit kreeg zeker nog een staartje en ik liet mijn blik nog een keer over Zayn's lichaam gaan. God, wat was ik blij met mijn strakke skinnies die niets lieten zien.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nina Harrison.
    'Kan jij iet kloppen of zo?" vroeg de getinte jongen geïrriteerd. 'Ja, volgens mij zag je dat hij bezig was toch, je hoort hier niet zomaar binnen te lopen' zei Malik tegen me en keek me boos aan. ' Lekkere modellen heb jij zeg Harry' Mijn blik ging op onweer. Ik snapte dat zij "bezig" waren geweest, maar dat was nog geen reden om mij zo af te blaffen. Mijn baas ging in kleermakerszit op het bureau zitten, terwijl hij zijn haar probeerde te fatsoeneren. 'Sorry, Zayn, dat is mijn schuld. Ik wist dat Nina vandaag kwam en dacht dat we nog wel genoeg tijd hadden, niet dus,' mompelde hij. Vervolgens richtte hij zijn ogen op die van mij. 'Zeg jij het maar, van mij mag je blijven, al lijkt me dat ongemakkelijk voor ons beide. Ik ga je in ieder geval niet dwingen om te blijven,' zei hij rustig. Maar halverwege luisterde ik al niet eens meer, en ging voor Zayn staan. 'Moet jij eens luisteren, Malik,' zei ik geïrriteerd. 'Dat jij hier bezig was is niet mijn probleem, en nee, ik klop niet. Dat is omdat wij ons hier wel als vrienden beschouwen. En ook omdat ik niet verwacht dat de verdomde concurrent hier op het bureau zit,' snauwde ik. Vervolgens draaide ik me om, liep de ruimte uit en knalde de deur dicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne.
    Ik was nog steeds licht geërgerd over het feit dat ik een of andere wedstrijd aan moet gaan met vier van mijn grootste concurrenten. Nee, licht geërgerd is het goed woord er niet voor, ik ben gewoon gefrustreerd. Ik moest nog een plan uitwerken op papier, en zelfs dat lukte me niet. Geïrriteerd propte ik het papier in elkaar en gooide het in de vuilnisbak in de hoek. Wat nou als mijn bedrijf verloor, en vernietigd werd? Bij die gedachte alleen al raak ik nog gefrustreerder. Ik was niets voor niets een van dé mode merken geworden, ik heb er hard voor moeten werken, en door deze stomme wedstrijd word dat misschien allemaal in één keer door de plee gespoeld. Er werd geklopt, en ik keek op. De deur werd open gegooid, en ik zag in de deuropening Rikki, één van mijn modellen staan. O ja, dat is waar ook. Ik had een afspraak met haar. "Goedendag," grijnsde ze. 'Goedemorgen.' zei ik nog steeds gefrustreerd. Ze deed de deur netjes dicht, en ging zitten op de stoel tegenover mijn bureau. Ze sloeg haar benen over elkaar, en je kon gevaarlijk diep haar shirt in kijken. "Zo, boss, wat is er aan de hand?" vroeg ze. Ik vlocht mijn vingers in elkaar, en keek haar aan. Kom op Liam, nu moet je een keer professioneel zijn. 'We hebben een serieus probleem. Jij raakt misschien je baan kwijt, net zoals dit hele bedrijf. Als wij die wedstrijd verliezen, hebben we een serieus probleem. Dan kunnen we opdoeken.' zei ik. Ik moet toegeven, het is moeilijk om professioneel te blijven met een model voor je.


    How far is far

    Zayn Malik

    Harry vertelde me dat het zijn schuld was terwijl hij probeerde zijn haar te fiksen, het zag er juist wel sexy uit als zijn haar zo wild zat. Ik keek ook even naar het nog steeds blote bovenlichaam en beet zachtjes op mijn lip. Na Harry's woorden hoopte ik dat ze zou zeggen dat ze weg zou gaan maar ze reageert er niet eens op maar gaat recht voor mij staan. Ik schudde lachend mijn hoofd toen ze begon e praten, volgens mij dacht ze echt dat ze heel wat was. ' Ik zou maar oppassen' gromde ik boos naar haar en voor ik het wist was ze de kamer weer uit waardoor een grijns op mijn gezicht te vinden was. ' Die is tenminste weg' lachende ik en keek naar Harry. ' Waar waren wij?" vroeg ik al was de sfeer er wel een beetje uit. Ik had nog steeds zin, hij had net aardig zijn best gedaan en daardoor was er nog steeds een bobbel in mijn broek te zien. Ik legde mijn hand op zijn borst neer en duwde hem weer zachtjes achterover terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste. ' Ze wacht nu vast wel even '

    Harry Styles
    Het irriteerde me eigenlijk wel dat ze me compleet leek te negeren en zich richtte tot Zayn, om hem vervolgens terug af te snauwen. Ik wilde nog iets zeggen om het oplaaiende vuur hier te blussen, maar voor ik ook een kik kon geven was ze het kantoor al uitgestormd. Ergens voelde ik me nu best slecht, vooral omdat Nina een van mijn beste modellen was en nog een goede vriendin ook. Daarom wilde ik het liefst achter haar aan gaan, al dacht Zayn daar heel anders over. Mijn tanden boorden zich licht in mijn onderlip toen mijn blik bleef hangen bij zijn broek, en in de onoplettendheid liet ik me dus weer achterover op het gelakte hout drukken. Ik humde zacht bij zijn lippen op de mijne maar schudde al snel mijn hoofd. "Misschien is het beter als ik even ga kijken hoe het met haar gaat," zei ik zachtjes, hopend dat hij niet boos op me werd. Toch, als hij zo door bleef gaan, zou ik me wel aan hem overgeven en hem met me laten doen wat hij maar wilde. Hoofdschuddend duwde ik weer tegen zijn borst om hem van me af te krijgen, soms was het erg vervelend dat ik zo'n medelevend mens was. Plagerig drukte ik nog een kusje in zijn nek en gaf een kneepje in zijn kont om vervolgens op te springen en het kantoor te verlaten. "Nina?" riep ik door de gang. "Ik wil met je praten," vervolgde ik, geen zorgen makend dat ik hier nog shirtloos rondliep, dat deed ik zo vaak en iedereen was het van me gewend.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nina Harrison.
    Ik was geïrriteerd op een stoel gaan zitten in de ontwerphal, waar Harry's grootste werken hingen. Daar had ik het niet lang vol kunnen houden, dus waadde ik me in de kledingrekken. Daar ging ik op zoek naar het ontwerp dat ik het allerliefste droeg. Na even zoeken had ik het gevonden, en ik glipte snel een van de kleedhokjes in. Het was een strakke jurk die net wat boven de helft van mijn bovenbenen stopte. Hij was van een zachte, huidskleurige stof met daarop zwart kant, zodat het er van een afstand uiterst uitdagend uitzag. De mauwen waren drie kwart, en de jurk had een hele open rug. Net toen ik hem aan had hoorde ik Harry's stem. 'Niina? Ik wil met je praten,' zei hij. Ik kwam het kleedhokje uit en liep hem tegemoet. Hij liep shirtless, en had een skinny jeans aan. Ik beet even op mijn lip en keek hem aan. 'Sorry, van daarnet. Wat is er?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik

    Ik zuchtte toen Harry tegenwerkte en zijn hoofd schudde, hij moest weer perse achter die bitch aan. ' Moet dat? Dat kan toch ook later?' probeerde ik en keek hem hoopvol aan maar dit hielp niet want hij schudde weer zijn hoofd en duwde me weer van zich af.Een geïrriteerde zucht was te horen toen die dat deed, die bitch verpeste alles weer. Harry plaatste een kusje in mijn lippen en ik voelde een kneepje in mijn kont maar vervolgens liep die wel weg. Nou lekker was dat weer, eerst mij nog even lekker maken en dan gauw er vandoor gaan. Ik twijfelde even over wat ik ging doen maar bleef uiteindelijk maar in het kantoor zitten.Ik hoorde Harry vanaf hier nog roepen en ik schudde even me hoofd. Waarom moest die nou achter haar aan? Ze was niet eens aardig, het was gewoon een bitch en ze stond me dus echt niet aan. Het liefst zou ik er dan ook achteraan gaan en er dat is vertellen maar dat zou ik wel doen als Harry te lang wegbleef. Ze moest maar is goed weten tegen wie ze net liep te snauwen en ze zou ook snel gewoon weten dat ik dat dus niet pik.

    Harry Styles
    Zuchtend liep ik nog even door, verwachtend dat ze was waar ze altijd wel te vinden was, mijn ontwerphal. Meestal wilde ik absoluut niet dat mensen daar kwamen, vooral omdat er nog een aantal onafgewerkte ontwerpen hingen die niemand nog mocht zien. Zij was de enige die echt toestemming had daar te komen, vooral omdat ik graag haar op- en aanmerkingen over de ideeën hoorde want dat waren soms nog wel goede tips. Natuurlijk bleek ik gelijk te hebben en kwam ze het pashokje uitlopen in een van mijn oudere werken, die toch nog aardig populair was. Ik hield ervan om het op een vrouw te zien, het was ontzettend sexy maar niet sletterig en daar vond ik geweldig. "Sorry van Zayn, hij is een beetje opvliegerig door het nieuws. En ik wilde vragen of je alsjeblieft niemand wilt vertellen over dit incident, ik hou van hem en als iemand hierachter komt kunnen we beiden de zaak wel sluiten," vroeg ik smekend, en ze wist als ik zoiets vroeg ik er alles voor deed. Vlug pakte ik haar pols vast en trok haar weer mee terug naar mijn kantoor en trok de deur achter me dicht, om hem vervolgens op slot te doen. Verontschuldigend keek ik Zayn aan omdat ik Nina weer hierheen had gebracht. "Zeg maar wat je van me wilt en dan krijg je het," sprak ik tegen haar, alles om het geheim te houden. Dat was het belangrijkste.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nina Harrison.
    'Sorry van Zayn, hij is een beetje opvliegerig door het nieuws. En ik wilde je vragen of je alsjeblieft niemand wilt vertellen over dit incident, ik hou van hem en als iemand hierachter omt kunnen we beiden de zaak wel sluiten,' vroeg hij me smekend. Ik wilde net zeggen dat het wel goed was, toen hij mijn pols vastpakte en me terugtrok naar het kantoor. De deur trok hij achter zich dicht en deed hem op slot, waardoor ik lichtelijke argwaan kreeg. Vooral toen ik zag dat die arrogante Zayn er nog was. 'Zeg maar wat je van me wilt en dan krijg je het,' zei hij met een wanhopige blik in zijn ogen. 'Voor jou doe ik het zo, Harry. Daar hoef ik geen geld of kleding voor te hebben, daarvoor geef ik te veel om je. Maar waarom zou ik het in godsnaam voor ...' Ik wilde iets heel onaardigs gaan zeggen wat totaal niet in de smaak zou vallen, maar ik wist me in te houden. 'Zayn doen?' maakte ik mijn zin af. 'Hij is de concurrent, opvliegend en nou niet bepaald een schatje tegenover mij,' zei ik, ietwat stijfjes doordat ik mezelf weer moest forceren geen tirade scheldwoorden eruit te laten vliegen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Mt}

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 18:20 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zayn Malik

    Ik zat te wachten in het kantoor van Harry en gelukkig kwam hij al snel terug, helaas wel met die bitch. Ik had geen idee hoe ze eigenlijk heten maar dat boeide me ook vrij weinig. Ik hoorde wat Harry zei en een zachte zucht verliet mijn mond, dit was nog waar ook. We moesten zorgen dat ze der mond hield en daar zouden we waarschijnlijk veel voor moeten doen. Ik keek naar Harry's model toen ze ging praten en ik rolde met mijn ogen. Ik gaf haar een waarschuwende blik toen ze haar zin wou afmaken maar ze maakte hem daarna toch op een iets normale manier af. ' En wat wil je van mij dan?' vroeg ik haar en keek er aan. Ze zou waarschijnlijk niks van me krijgen, niemand zou haar toch geloven als ze het vertelde en bovendien we konden ook gewoon zeggen dat ze anders der baan kwijt was en wou konden ook echt wel zorgen dat ze nergens anders meer model werd, dus ja dan moest ze maar kiezen hé. ' Of wil je nou dat ik aardig tegen je ga doen of zo?' vroeg ik met een lachje, dat kon ze toch echt mooi vergeten. Ze deed niet normaal of aardig tegen mij dus kon ze het ook echt niet terug verwachten.

    Harry Styles
    Ik liet een klein glimlachje zien door haar woorden, ik was ook de eerste die haar had aangenomen en opgeleid, waar ik nog steeds ontzettend trots op was. Al mijn modellen waren geweldig, maar om een of andere reden had Nina altijd een streepje bij me voor gehad. Hetgene dat volgde liet me wel zuchten, het viel te verwachten. Ik wilde antwoorden, maar Zayn besloot zich er ook in te mengen en was me voor. Met grote ogen gaf ik hem een zachte tik tegen zijn arm, hij mocht niet zo onbeleefd doen. Al kon Nina ook best iets vriendelijker tegen hem doen, dacht ik zo, de jongen kon er ook niks aan doen dat we werden gestoord op een moment dat het niet gewenst was. "Omdat..." begon ik, en ging naast Zayn staan om een arm rond zijn middel te leggen. "Dit gaat heel cheesy klinken maar ik ben heel erg op hem gesteld en als je hem iets aandoet, mij iets aandoet," ging ik zachtjes verder. Het was alleen de waarheid en dat had ze te accepteren, anders werd het nog ingewikkelder dan het al was. Daarom stond ik er ook zo op dat ik iets voor haar terug wilde doen in ruil voor dit alles geheim houden. "Dus zeg maar wat je wilt, ik heb er geen problemen mee en het mag van alles zijn."


    Because I love him, do I need another reason?

    Rickailynn "Rikki" Geanelle Campbell.

    "Goedemorgen," spreekt mijn baas. Dat hij gefrustreerd klinkt doet me wel enigszins zorgen baren. Daarbij doet hij ineens overprofessioneel, iets wat niet bij hem past, niet tussen ons, in ieder geval. Het feit dat een te groot shirt als soort rok moet dienen en daardoor maakt dat er niet heel veel moeite voor nodig is onder het shirt te kijken, daarbij zakt het telkens naar beneden wat voor mijn smaak een iets te grote inkijk crieërd, maakt het voor hem waarschijnlijk extra lastig. Omdat ik merk dat dit echt serieus is probeer ik deinkijk te beperken, wat mislukt door de wijde hals die al snel weer naar beneden zakt. Dan focus ik me weer geheel op de baas. Hij vlecht zijn vingers door elkaar heen en kijkt in mijn groene ogen. "We hebben een serieus probleem. Jij raakt misschien je baan kwijt, net zoals dit hele bedrijf. Als wij die wedstrijd verliezen, hebben we een serieus probleem. Jij raakt misschien je baan kwijt, net zoals dit hele bedrijf. Als wij die wedstrijd verliezen, hebben we een serieus probleem. Dan kunnen we opdoeken."
    Mijn ogen worden groot en verward fronsend kijk ik hem aan, ik hef mijn hand in teken dat hij te snel gaat. "Ho, rustig, welke wedstrijd? Leg uit wat er aan de hand is, dan is het tijd voor een plan." Aandachtig kijk ik hem aan en ga even verzitten, waardoor het wel erg makkelijk word vanonder het zwarte stuk stof binnen te kijken, dus snel verschuif ik weer. "Misschien moet je eerst rustig worden?" vraag ik me dan hardop af.


    Reality's overrated.

    Gracie Felicité McCartney
    Glimlachend loop ik het kantoor binnen van mijn baas, Louis Tomlinson. Ik werkte hier als model en ik hield van mijn baan, en niet alleen omdat ik het werk zo leuk vond, maar mijn baas zelf was ook niet verkeerd, en dan heb ik het over zowel uiterlijk als innerlijk.
    Ik nam plaatst op de stoel tegen over hem en sloeg mijn ene been over het andere. 'Waarom wilde je mij spreken?' vraag ik met een nieuwsgierige ondertoon in mijn stem. Ik zou vandaag eigenlijk niet hoeven werken, dus het moest haast wel een goede reden zijn om mij toch hierheen te laten komen. En ik wilde - nieuwsgierig als ik was - dit grote nieuws dus dolgraag horen, want aan de telefoon had hij er nogal vaag over gedaan, maar ik had zeker wat nervositeit in zijn stem kunnen ontdekken.
    'Is het goed of slecht nieuws?' voegde ik er nog aan toe, hopend op het eerste. Misschien wilde hij mij wel ontslaan en dan was de glimlach, die nog steeds op mijn gezicht hing, voorlopig niet meer te zien. Al ging ik hier niet vanuit, omdat hij meestal wel tevreden met mij en mijn manier van werken leek te zijn.


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne.
    Haar ogen werden groot, verward fronsend keek ze me aan. Ze hief haar hand als teken dat ik te snel ging. "Ho, rustig, welke wedstrijd? Leg uit wat er aan de hand is, dan is het tijd voor een plan." zei ze. Ze keek me aandachtig aan en ging even verzitten, waardoor het nog makkelijker werd om in haar shirt te kijken, maar gelukkig verschoof ze weer. O ja, ik moet het haar eerst wel allemaal uitleggen. Zie je, zelfs dat weet ik niet meer, ik ben echt gefrustreerd. 'Oké, de regering heeft weer eens iets leuk bedacht. Ze gaan bezuinigen op mode gebied, en laten wij nou eens precies een mode bedrijf zijn. Er moet een merk uit, waarvoor een goedkoper merk voor in de plaats kan komen. En daarom moeten we mee doen met een wedstrijd om drie verschillende outfits te ontwerpen, en worde beoordeeld door een jury. Degene die het laatst eindigt moet opdoeken. Dat is het wel zo'n beetje' legde ik licht heen en weer draaiend in mijn draaiende bureaustoel. 'Dus, we moeten met iets goeds komen. Of nou ja, ik, maar jij moet goed op de catwalk zijn.' zei ik nu met een kleine glimlach. "Misschien moet je eerst rustig worden?" vroeg ze zich hardop af. 'Hoe kan ik rustig zijn? Als we dit verliezen kunnen we het vergeten.' zei ik, en beet even op mijn lip. De werkneemster van mijn bedrijf die tegenover me zat was zeker niet lelijk, en ook zeker geen bitch. Maar toch moet ik me inhouden, het is werk, en zakelijk. Niets anders, dat kan niet volgens de regels, ook al houd niemand zich er aan.


    How far is far