• We waren gebleven bij; Thranduil.

    Reminder: Als je iets laat vallen, moet je niet iets nieuws naar beneden gooien.

    Zarathos schreef:
    Laten vallen. :'D Voor mij is het niet anders dan een vuulniszak met troep erin :"D


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik vang hem met witte handschoentjes, doe er een roze strikje op en gooi weer verder. Misschien dat dat werkt.

    IGNB: Een vuilniszak met een cd van Justin Bieber en een roze strikje erop


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Laten vallen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Laten vallen

    Laten vallen, duh.



    Oproep aan alle beliebers!
    Nu komen, wie het eerst is krijgt een geweldige cd van Justin Bieber!!! Dat wilt toch iedereen!!
    (cat)

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 0:40 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Laten vallen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Laten vallen


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Vallen
    Zal ik iemand vragen die van JB houdt hem op te vangen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Daar trap ik echt niet in hoor (cat) Laten vallen. Ik wil geen homozak. (En nee, ik heb niks tegen homo's - voordat er wat op gezegd wordt.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vangt toch maar en zet er op dat het een unieke cd is en verkoopt hem voor heel veel geld aan een belieber.

    Ik gooi naar beneden: Een tandenborstel. :')

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 19:46 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Laten vallen.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Vallen. :')


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Vangen! (die had ik nou net nodig:p)

    Ik gooi naar beneden: een banaan


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Laten vallen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Laten vallen.


    just sm:)e en the world smiles with you