• Ik dacht, windows 8 is echt prut, laat ik eens updaten naar windows 8.1 , nu deed ik dit maar wilde ik toch de download / update onderbreken, omdat ik er toch zo mn twijfels bij had, maar windows 8 is zo dat je helemaal niet ziet dat hij aan het updaten is, laat staan dat je ergens de mogelijkheid vind om deze te kunnen annuleren. Nu heb ik dus windows 8.1 op mijn laptop, en wil ik terug naar windows 8, mede omdat ik nu weer eens het touchpad niet kan uitschakelen (niet door de sneltoets te gebruiken en ook niet door fn + asus vivobook blauwe knopje te gebruiken want beide knoppen doen het niet meer)

    Weet iemand hoe je van windows 8.1 naar 8 kunt gaan / hoe je het touchpad uitschakelt als je sneltoets het niet meer doet + je asus vivonotebook instellingen knopje ook niet meer.


    Aan niets denken is ook denken.

    O jee, dat klinkt niet positief. Ik heb net gisteren geüpdate naar 8.1. (krul)
    Maar sorry, ik heb er ook totaal geen verstand van. Windows 8 is inderdaad belachelijk, welke versie dan ook.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die download kan je gewoon onderbreken en als het goed is moet hij eerst downloaden en dan moet je nog toestemming geven om hem te installeren, wat lang duurt. Als je het ineens niet meer wilt kan je gewoon je laptop uitzetten tijdens het proces en dan staat het er alsnog niet op. Ik weet alleen niet hoe je terug moet, maar ik heb ook geen zin om het uit te zoeken.

    Als je leert werken met W8 is het helemaal niet zo vreselijk. Mensen zitten gewoon te vastgeroest in andere versies.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 18:16 ]


    Your make-up is terrible

    Lol, ik heb 8.1 nog steeds niet precies om die reden; windows 8 is al kut, 8.1 zal wel nog kutter zijn, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''