• Ik dacht, windows 8 is echt prut, laat ik eens updaten naar windows 8.1 , nu deed ik dit maar wilde ik toch de download / update onderbreken, omdat ik er toch zo mn twijfels bij had, maar windows 8 is zo dat je helemaal niet ziet dat hij aan het updaten is, laat staan dat je ergens de mogelijkheid vind om deze te kunnen annuleren. Nu heb ik dus windows 8.1 op mijn laptop, en wil ik terug naar windows 8, mede omdat ik nu weer eens het touchpad niet kan uitschakelen (niet door de sneltoets te gebruiken en ook niet door fn + asus vivobook blauwe knopje te gebruiken want beide knoppen doen het niet meer)

    Weet iemand hoe je van windows 8.1 naar 8 kunt gaan / hoe je het touchpad uitschakelt als je sneltoets het niet meer doet + je asus vivonotebook instellingen knopje ook niet meer.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oke, via die manier gaat het helaas niet, want het touchpad doet het nog als je hem via daar hebt uitgeschakeld..
    Ik moet het wss inderdaad via asus doen, want ik heb een knop op mijn laptop waarmee je allerlei touchdingen kunt instellen, maar die doet het dus weer niet omdat ik heb ge-update naar 8.1...


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zie dat heel veel mensen dit probleem hebben met Asus sinds die update. Ik heb hier iets gevonden dat misschien kan werken. Het heeft inderdaad te maken met drivers die gewoon niet werken/niet geupdate zijn.


    Your make-up is terrible

    Ah oke, je bent een heldin.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb al een tijdje Windows 8.1 en ik ben er zeer tevreden mee.

    Het touchpad kun je uitschakelen door met je muis naar de rechterbovenhoek van het scherm te gaan, op dat tandwieltje van instellingen klikken, op persoonlijke instellingen klikken, naar muisaanwijzers wijzigen gaan en dan op 'touchpad' klikken en dan krijg je een aantal opties (o.a. touchpad uitschakelen als externe muis is aangesloten) die je kan aanklikken en je kan hem ook uitzetten.

    Er is ook een andere manier om dat ding uit te schakelen, dat had ik eens perongeluk gedaan en toen kon ik mn laptop niet gebruiken voor een week ofzo omdat ik geen externe muis had (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het stuurpgrogramma is al bijgewerkt..?
    En ik kan hem niet uitzetten via die instellingen..


    Aan niets denken is ook denken.

    Hij doet het weer jaaaa
    Na láááááng zoeken en updates en opnieuw opstarten en updates.


    Aan niets denken is ook denken.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vond het eerst ook vreselijk, maar ik doe van alles met mijn laptop en ik vind 8 zo prettig uiteindelijk. Niet met die apps en al die dingen, het zijn gewoon dingen die ik niet eens gebruik omdat ik rechtstreeks doorga naar mijn bureaublad. Maar er zitten andere opties in die zoveel verbeterd zijn, hoewel ik mijn W8 wel helemaal aangepast heb naar mijn eigen voorkeuren.


    Ik gebruik ook maar twee apps, en dat zijn skype en netflix. Maar het is wel heel erg handig dat je twee dingen tegelijk open kan zetten. Ik kijk nu een serie en typ dit tegelijkertijd (cat)

    Montrose schreef:
    (...)

    Ik gebruik ook maar twee apps, en dat zijn skype en netflix. Maar het is wel heel erg handig dat je twee dingen tegelijk open kan zetten. Ik kijk nu een serie en typ dit tegelijkertijd (cat)


    Oh, ik gebruik gewoon de bureaubladversie van Skype, haha. Maar dat is inderdaad wel handig, ik gebruik het dus alleen nooit. 8D Soms zit ik er wel mee te spelen als ik me verveel en sleep ik al die vensters naar hoekjes en zo.


    Your make-up is terrible

    Ik snap eigenlijk niet precies hoe je die functies goed kunt gebruiken =x
    vandaar dat ik het ook niet gebruik haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik sukkel echt zeer vaak met Windows 8! Nu heb ik zin om het belachelijke zinnethe 'KILL IT BEFORE IT LAYS EGGS!' luidop te roepen naar de makers van dat stom programma!


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Kun je die twee schermen functie doen met een windows 8.1 laptop en een windows 7 computer?
    En zo ja, hoe krijg je dat voor elkaar?


    Aan niets denken is ook denken.

    Lang leve Apple :Y)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 16:50 ]


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Florentina schreef:
    Kun je die twee schermen functie doen met een windows 8.1 laptop en een windows 7 computer?
    En zo ja, hoe krijg je dat voor elkaar?


    Nee, de twee schermen functie is dat je twee dingen open kunt doen op één computer. Ga naar je bureaublad en pak met je muis de bovenkant vast, sleep hem dan gewoon ergens anders heen.


    Your make-up is terrible

    Yoite schreef:
    Ik vind altijd dat iedereen maar zeurt over Windows 8, ik kan er prima mee werken. (':
    Maar ik heb verder geen idee, sorry.


    En dat, terwijl ik mijn laptop nog maar sinds januari heb. Het is gewoon even wennen, maar ik zie er de handigheid wel van in.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Volgens mij hangt het er echt heel erg van af... Ik ben Windows XP nog gewend, dus ik dacht dat overstappen naar 8 echt een ramp zou zijn. Maar ik vind Windows 8.1 echt geweldig.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso