• Ik dacht, windows 8 is echt prut, laat ik eens updaten naar windows 8.1 , nu deed ik dit maar wilde ik toch de download / update onderbreken, omdat ik er toch zo mn twijfels bij had, maar windows 8 is zo dat je helemaal niet ziet dat hij aan het updaten is, laat staan dat je ergens de mogelijkheid vind om deze te kunnen annuleren. Nu heb ik dus windows 8.1 op mijn laptop, en wil ik terug naar windows 8, mede omdat ik nu weer eens het touchpad niet kan uitschakelen (niet door de sneltoets te gebruiken en ook niet door fn + asus vivobook blauwe knopje te gebruiken want beide knoppen doen het niet meer)

    Weet iemand hoe je van windows 8.1 naar 8 kunt gaan / hoe je het touchpad uitschakelt als je sneltoets het niet meer doet + je asus vivonotebook instellingen knopje ook niet meer.


    Aan niets denken is ook denken.

    Heeft iemand een ander programma om foto's mee te openen, want ik irriteer me er echt kapot aan dat als ik een foto open hij ze met de foto app weet ik veel wat opent, waardoor de foto het hele beeldscherm vult en dat je geen klein voorbeeldpictogram ziet van je foto, want dit is gewoon niet handig als je door grote hoeveelheden foto's moet...


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Heeft iemand een ander programma om foto's mee te openen, want ik irriteer me er echt kapot aan dat als ik een foto open hij ze met de foto app weet ik veel wat opent, waardoor de foto het hele beeldscherm vult en dat je geen klein voorbeeldpictogram ziet van je foto, want dit is gewoon niet handig als je door grote hoeveelheden foto's moet...

    Op windows 8 staat ook windows foto viewer, ofzo. Als je rechts klikt op zo'n bestand en bij 'openen met' kijkt zou er een programma met die naam, of iets anders. Normaal staat er windows in de naam. Dat kan je als standaard programma instellen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 19:59 ]


    Ex astris, sciencia

    Mendelejev schreef:
    (...)
    Op windows 8 staat ook foto viewer, ofzo. Als je rechts klikt op zo'n bestand en bij 'openen met' kijkt zou er een programma met die naam, of iets anders. Dat kan je als standaard programma instellen.


    Dat dacht ik dus ook. Ik zie alleen niet zo'n standaardprogramma.
    Nevermind, het was er wel.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 19:59 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook. Ik zie alleen niet zo'n standaardprogramma.

    Even mijn laptop met windows 8 op, op zetten. Dan zoek ik de naam even voor je. Want dat programma staat er standaard in.

    Edit: Windows Photo Viewer. Zo noemt het.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 20:01 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb em gevonden. Nu al picasa fotoviewer erop gezet, dat werkt nog fijner.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ugh, ik ben het alleen maar met je eens.


    -

    Lang leve het hebben van Windows 7 (:

    Pacifique schreef:
    Lang leve het hebben van Windows 7 (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pacifique schreef:
    Lang leve het hebben van Windows 7 (:


    26 - 02 - '16

    Journals schreef:
    Ik ben blij dat ik nog lekker Windows 7 Vista heb ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)
    Vista? Ik heb medelijden met je. Dat vind ik nog een heel stuk erger dan Windows 8.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Vista? Ik heb medelijden met je. Dat vind ik nog een heel stuk erger dan Windows 8.


    Hahaha, ik heb nog Vista, ja. Komt omdat deze laptop gewoon veel te lang mee gaat, dus ik ben ook niet anders gewend. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Is het zo kut? Ik zat er namelijk over te denken om binnenkort met windows 7 te upgraden naar 8, maar niet doen dus.


    ©1998

    Lenin schreef:
    Is het zo kut? Ik zat er namelijk over te denken om binnenkort met windows 7 te upgraden naar 8, maar niet doen dus.


    Idd niet doen. Fehldowns 8 is niet bepaald goed ontvangen. Ik geeft toe dat de update veel verbetering heeft aangebracht, maar alsnog vind ik het niet helemaal geweldig. Ik hou het nog even bij 7 en volgens mij kwam windows 9 april 2015, dus ik hoop dat die stukken beter is. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind Windows 7 en 8 best op elkaar lijken, zolang je overal de deskopversie van installeert bij 8 dan en dat rare appscherm er niet bij telt, plus al die kleine extra's die waarschijnlijk amper iets gebruikt.
    Het feit dat mijn moeder het kan gebruiken en het fijn vind zegt wel weer genoeg, terwijl zij amper met haar mobiele telefoon uit 2005 overweg kan. :'D


    Your make-up is terrible