• Er is momenteel een reclame van Marktplaats op Quizlet en ik had hem daarstraks al op mijn telefoon. Hij stond toen over de tekst heen. In plaats van een klein balkje bovenaan stond er een grote vierkante reclame. Ik dacht op dat moment nog dat het aan mijn mobiel lag en probeerde er dan maar omheen te kijken. Alleen nu zit ik op mijn laptop, ga ik naar mijn stories en krijg ik het volgende:


    Precies dezelfde reclame die in de weg staat. Ik kan dan wel gewoon een story openen waar de reclame achter staat, maar het is wel vervelend.
    Zijn er meer mensen die dit hebben? Het is bij mij tot nu toe echt alleen geweest bij die Marktplaats reclame. Er zijn wel verschillende soorten Marktplaats reclames.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 16:56 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heb/had ik ook last van, nu zijn ze plots weer weg..


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Heb/had ik ook last van, nu zijn ze plots weer weg..

    Het verschilt bij mij, ik heb er soms een paar pagina's geen last van en ineens verschijnt 'ie weer.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik had het op mijn mobiel ook inderdaad, nu op mijn laptop is alle reclame (gelukkig) ineens weg, ook dat balkje zelf waar normaal de reclame staat of 'niet golden members zien hier reclame blabla'

    Remington schreef:
    Ik had het op mijn mobiel ook inderdaad, nu op mijn laptop is alle reclame (gelukkig) ineens weg, ook dat balkje zelf waar normaal de reclame staat of 'niet golden members zien hier reclame blabla'

    Ik heb dus of geen reclame, of die.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heb je Adblock al op je computer/laptop staan? Ik weet niet of het ook op je mobiel mogelijk is. Ik heb er namelijk geen last van.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Heb je Adblock al op je computer/laptop staan? Ik weet niet of het ook op je mobiel mogelijk is. Ik heb er namelijk geen last van.

    Nee, want normaal heb ik er geen last van dus vond ik het niet nodig :'D En op mobiel is dat volgens mij niet mogelijk...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Daar had ik net ook last van. Nu komt het in eens niet meer.


    Do what people say you can't.

    Ik krijg al een tijdje geen reclames meer, dus ik kan je niet helpen ...

    Edit: Dit had ik niet moeten zeggen. Nu heb ik er ook last van bij het openen van m'n inbox. --"

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:10 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    We zijn vandaag over gestapt op een ander reclame systeem. Uiteraard is het niet de bedoeling dat de ads eruit zien zoals in de openingspost.

    Ik ga direct mailen met het bedrijf dat de reclame regelt. Excuses voor het ongemak.


    Dit is mijn signature...

    Dan moet je de reclame melden bij google. Normaal staan in één van de hoeken een kruisje enzo. En dan kun je zelfs een reden aangeven. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dan moet je de reclame melden bij google. Normaal staan in één van de hoeken een kruisje enzo. En dan kun je zelfs een reden aangeven. =)

    De reclame loopt niet via Google dus ik denk niet dat ie er wat mee kunnen.

    Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd en hoop dat het zsm opgelost wordt (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    De reclame loopt niet via Google dus ik denk niet dat ie er wat mee kunnen.

    Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd en hoop dat het zsm opgelost wordt (Y)

    Ah, oké. De 'vorige' wel. Daarmee dat ik het dacht. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rutger schreef:
    We zijn vandaag over gestapt op een ander reclame systeem. Uiteraard is het niet de bedoeling dat de ads eruit zien zoals in de openingspost.

    Ik ga direct mailen met het bedrijf dat de reclame regelt. Excuses voor het ongemak.

    Oké, dank je wel voor het antwoord (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het zou inmiddels opgelost moeten zijn. Laat het me weten mocht het weer gebeuren.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Het zou inmiddels opgelost moeten zijn. Laat het me weten mocht het weer gebeuren.

    Zal ik zeker doen (: Ik ben het in ieder geval al even niet meer tegengekomen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis