• Hallo lieve mensen,
    6 maanden geleden was ik nog een actieve Quizletter, maar toen stopte ik ineens. Ik weet niet waarom, ik had het misschien een beetje druk met school.
    Maar nu ben ik er weet en ik wil mijn Quizlet-leven weer helemaal oppakken, en ik heb er zin in, want ik heb dit altijd al de gezelligste site die er is gevonden.

    Dus hallo hallo, hoe gaat het met jullie?
    Wat is er allemaal gebeurd het afgelopen half jaar?
    Is er nog steeds zo veel One Direction, of is er een nieuwe hype?

    Welkom terug! (:
    En de One Direction hype is nog lang niet vervlogen. Kijk maar eens naar de Top en de hoeveelheid RPG's over 1D.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hey, nog een Quizletter die uit de as is herrezen!
    Volgens mij is de One Direction gekte nog steeds niet over, inderdaad..


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Welkom terug! :]
    De One Direction hype is er, - helaas-, nog wel. D: Oh en ehm wat je gemist hebt; sinds gister zijn er nieuwe betà's, hebben enkele mods besloten te stoppen en één/twee betà's hebben besloten hun functie te verlaten ook.

    Welkom terug !


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    O, Roos, dat is echt lang geleden! Welkom terug. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De 1D hype is erger geworden en naar 16+ gegaan. Ik schrijf zelf trouwens ook een 1D verhaal (waar ze overigens niet de hoofdrol in spelen) maar begrijp niet waarom het zó ver gaat. Oh en je hebt de Beta verkiezingen gemist.

    Welkom back! Als je trouwens zin hebt in een babbeltje, dan mag je altijd aankloppen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Welcome back. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Welkom terug! Ik herinner me jou nog wel. ^^
    Uh, er zijn bèta-verkiezingen geweest, waarvan de uitslag net gisteren bekend is gemaakt. Verder kan ik me eigenlijk niet veel belangrijke dingen bedenken die het afgelopen half jaar zijn gebeurd. (: De One Direction hype is er inderdaad nog steeds, ook nog steeds tot de vreugde van sommigen en de frustratie van anderen, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yoite schreef:
    Welcome back. ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ave, nope nog steeds genoeg One Direction om voor de komende 100 jaar zoet te zijn. Of dat nou zo'n groot voordeel is..


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Wat leuk dat sommigen mij nog herinneren!
    Ik spotte inderdaad al veel 1D, maar ja, het zijn Britse jongens, die zijn sterk.
    Bedankt voor de verwelkomingen!

    Ging iets mis, sorry.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 22:56 ]


    Physics is awesome

    Veel heb je niet gemist. Alleen dat we nu de RPG-topics uit de actieve topics kunnen filteren met een druk op een link en ik heb iets gelezen over mapjes bij de quizzen, iemand opperde om dat ook bij de verhalen te gaan doen.

    En ja, de One Direction is net zo hardnekkig als de Tokio Hotel hype toen ben ik bang. Hij is misschien nog wel erger.

    Kan mij trouwens niet herinneren dat jij weg bent gegaan. Ik weet niet of dat een goed iets of een slecht iets is.

    Sorry, welkom terug!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 23:39 ]


    Physics is awesome

    Lacey schreef:
    Welkom terug! (:
    En de One Direction hype is nog lang niet vervlogen. Kijk maar eens naar de Top en de hoeveelheid RPG's over 1D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Welkom terug! Ik herinner me jou nog wel. ^^
    Uh, er zijn bèta-verkiezingen geweest, waarvan de uitslag net gisteren bekend is gemaakt. Verder kan ik me eigenlijk niet veel belangrijke dingen bedenken die het afgelopen half jaar zijn gebeurd. (: De One Direction hype is er inderdaad nog steeds, ook nog steeds tot de vreugde van sommigen en de frustratie van anderen, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd, haha.


    16 - 09 - '17