• De titel zegt het al. =)

    Mijn lijstje.

    Gackt
    Jung Taekwoon
    Kim Wonshik
    Choi Minki
    Hwang MinHyun
    Jay Ryan

    Ik zal er eens een aparte tussen zetten ;D

    Stephen Fry



    Niet de knapste, veel te oud en op de koop toe nog eens homo ;) Maar qua persoonlijkheid de meest indrukwekkende persoon die ik tot nu toe ken. Vandaar.
    Voor degenen die hem niet kennen, hij is een Engelse comedian, schrijver, acteur, presentator, documentairemaker en nog wat andere dingen.


    What would Emma do?

    ^ Ik ken de man vooral van Bones, waar hij - Gordon Wyatt - een psychiater is. Daarnaast herken ik hem eveneens van een programma waar hij naar landen toe reist waar homoseksualiteit verboden is. Geen idee hoe het heet, maar ik moet je vertellen dat ik die man erg wijs vindt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Justice Joslin :3

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 16:49 ]

    submitted schreef:
    Ik zal er eens een aparte tussen zetten ;D

    Stephen Fry



    Niet de knapste, veel te oud en op de koop toe nog eens homo ;) Maar qua persoonlijkheid de meest indrukwekkende persoon die ik tot nu toe ken. Vandaar.
    Voor degenen die hem niet kennen, hij is een Engelse comedian, schrijver, acteur, presentator, documentairemaker en nog wat andere dingen.


    En van The Hobbit, 'f course. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Joel Kinnaman. Ik weet niet wat ik zo aantrekkelijk aan hem vind, maar ik zou wel eens een beschuitje met hem willen eten.

    Gardenzio schreef:
    ^ Ik ken de man vooral van Bones, waar hij - Gordon Wyatt - een psychiater is. Daarnaast herken ik hem eveneens van een programma waar hij naar landen toe reist waar homoseksualiteit verboden is. Geen idee hoe het heet, maar ik moet je vertellen dat ik die man erg wijs vindt.


    Ik heb hem leren kennen via dat programma :D Echt een fantastische man :)


    What would Emma do?

    Ik zou het ook niet erg vinden moesten Leonardo DiCaprio, Skandar Keynes of Johnny Depp even aankloppen om de weg te vragen, hehe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Numenor schreef:
    Ik zou het ook niet erg vinden moesten Leonardo DiCaprio, Skandar Keynes of Johnny Depp even aankloppen om de weg te vragen, hehe.


    Leo is nooit verkeerd. :9~


    wat was dit ookalweer

    Simon Baker zou ik trouwens ook wel een keertje willen ontmoeten ^^

    Devon Bostick
    Alexander vlahos
    En vast nog wel een paar waar ik niet op kan komen nu ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu komt er een lijstje hoor. c:


    ]Jonathan Good AKA Dean Ambrose.


    Joe Anoa'i.


    Randall Orton.


    Phil Brooks.


    Ian Somerhalder.


    Shay Mitchell.


    Kate Upton.


    Camilla Belle.


    Brianna Garcia-Colace.


    Saraya-Jade Bevis.



    En nog veel meer.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 17:13 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    En Juliette Binoche mag ook best eens langskomen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oeh. En Thomas Sangster is cute <3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    submitted schreef:
    (...)
    Ik heb hem leren kennen via dat programma :D Echt een fantastische man :)

    Ja, daar geef ik je helemaal gelijk in. Hij heeft mijn respect, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Franta <3


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute