• Steel de bunker!

    Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

    Een paar regels.
    - geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
    - geen teams.

    wat voorbeelden.
    - Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
    - Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem hem zo mee. Mijn bunker.
    verzin het maar zo gek als het kan!


    Veel plezier en bedenk leuke en originele manieren om de bunker te stelen!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik laat de bunker onder lopen met water, en de eigennaar vlucht. Ik laat het weer leeg lopen. Mijn bunker.


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik gooi een gasbom in de bunker. De huidige eigenaar vlucht weg. Nu is de bunker van mij. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik laat duizenden schattige kittens los in de bunker, schijn met een rood laserlampje op de eigenaar, de kittens vallen aan en de eigenaar vlugt. Mijn bunker. :Y)


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Ik laat een grote, harige spin los in de bunker. De huidige eigenaar rent weg.
    Mijn bunker. (cat)


    Valar Morghulis.

    Ik haal alle zuurstof in de bunker weg. De eigenaar stikt bijna en vlucht net op tijd weg. Mijn bunker. *O*

    Ik stuur een bende naakte opa's op de bunker af. De eigenaar vlucht. Mijn bunker.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik schilder de bunker roze. De eigenaar vindt het afzichtelijk en geeft de bunker vrijwillig aan mij. Mijn bunker :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik roep miley cyrus om te twerken in de bunker. De eigenaar vlucht. Mijn bunker


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik roep 'George Clooney is inside' en ineens stormen honderden vrouwen op de bunker af. De eigenaar rent weg. Mijn bunker.

    Ik lok de huidige eigenaar uit de bunker met een pizza, vervolgens kruip ik er snel zelf in. Mijn bunker.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik stuur een draak naar binnen die heel wild is. De eigenaar vlucht en ik tem de draak.
    Mijn bunker


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zing de huidige eigenaar in slaap en sleep haar er dan uit. Mijn bunker.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik gooi traangas in de bunker en de eigenaar vlucht de bunker uit. Mijn bunker :Y)

    Ik hang stiekem de bunker vol tikkende klokken en de eigenaar rent gillend weg. Ik ruim te klokken. Mijn bunker


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik pak een stok en sla degene uit de bunker. Mijn bunker.


    "Ignite, my love. Ignite."