• Steel de bunker!

    Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

    Een paar regels.
    - geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
    - geen teams.

    wat voorbeelden.
    - Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
    - Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem hem zo mee. Mijn bunker.
    verzin het maar zo gek als het kan!


    Veel plezier en bedenk leuke en originele manieren om de bunker te stelen!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik lik de eigenaar weg met mijn tong vol bacillen. Mijn bunker *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik laat 20 olifanten los in de bunker. De eigenaar wordt geplet. Mijn bunker


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik laat 100 badeendjes komen die de vorige eigenaar opvreten. Mijn bunker!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik hang allemaal slow-whoops op en laat rook ontsnappen. De dingen loeien en de eigenaar rent weg. Ik schakel alles uit.
    Mijn bunker! ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik stort 100.000 liter water in de bunker, de eigenaar verdrinkt. Ik laat de bunker leeg lopen. Mijn bunker. :Y)

    Ik storm de bunker in en zeg: "I like trains." Er kom een trein die de eigenaar overrijdt. Mijn bunker!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik draai afzichtelijke muziek in de bunker, de eigenaar vlucht weg, mijn bunker ^^


    'Darling, just hold on'

    Ik doe een regendans voor de bunker en laat het binnen onweren. De eigenaar vlucht weg. Mijn bunker :Y)

    Ik zorh dat de wifi uit staat. De eigennaar kan niet zonder wofi dus hij gaat weg. Ik ga erjn en zet wifi aan
    Mijn bunker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik haal mijn toverstok tevoorschijn en richt 'm op de bunker, al mompelend ''wingardium leviosa''. De bunker vliegt omhoog en ik laat 'm op een ander plekje weer neerkomen. Snel duik ik de bunker in. Mijn bunker!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik dreig dat ik zijn/haar wachtwoord weet en zijn/haar Q account te hacken en te verwijderen. De eigenaar rent gauw naar zijn laptop om het wachtwoord te veranderen. Mijn bunker (:

    Ik eet wat knoflook saus en adem dan in het gezicht van de vorige eigennaar. Hij/zij vlucht door de stank en ik kruip er in. Mijn bunker:Y)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik roep heel hard: "BRAAAAAAAAAAAND!"
    De eigenaar vlucht en ik trek de bunker in. Mijn bunker.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik giet de bunker vol strijkkraaltjes. De eigenaar glijdt uit en verdrinkt in de kraaltjes. Mijn bunker!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik maak de bunker ontzichtbaar zodat de eigenaar 'm niet meer terug kan vinden. Dan ga ik er zelf in. Mijn bunker. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •