• Steel de bunker!

    Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

    Een paar regels.
    - geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
    - geen teams.

    wat voorbeelden.
    - Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
    - Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem hem zo mee. Mijn bunker.
    verzin het maar zo gek als het kan!


    Veel plezier en bedenk leuke en originele manieren om de bunker te stelen!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik sleep Colin O'Donoghue in de richting van de bunker. Ik dwing hem om zijn shirt uit te trekken en de eigenaar van de bunker komt zwijmelend naar buiten. Colin neemt de huidige eigenaar mee naar zijn huis. Mijn bunker. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 21:26 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vraag lief of ik de bunker niet gewoon mag hebben.
    Ik ben nu eenmaal zo lief, mooi en geweldig *kuch kuch* dat de eigenaar vrijwillig vertrekt^^
    Mijn bunker(flower)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik zet Justin Bieber in de bunker, die terroriseert de boel en de vorige eigenaar vlucht weg. Dan gooi ik hem ook uit Mijn bunker.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik begin te zingen en de eigenaar vlucht weg met pijn in zijn oren. Mijn bunker :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly