• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LegoIas schreef:
    Austin Jase - 5de jaar Ravenklauw - klassenoudste

    'Het spijt mij nog van die klap.' Ik grinnik. 'Het maakt niet uit. Ik verdiende het. Ik had je niet moeten kussen,' zeg ik. Toch kan ik het niet laten om te glimlachen bij de herinnering.
    'Kom, ik help je wel.' Ze maakt de laatste knoopjes open en helpt me met het uittrekken van mijn blouse. 'Jeetje,' zegt ze. Ik wend mijn blik meteen af zodat ik niet de afschuw in haar ogen hoef te zien.
    'Finn moet er maar mee leren leven, en Campbell is mijn vriendje niet.' Ik frons even en draai mijn gezicht daarna haar kant op. Nu probeert ze mijn blik te mijden. Ik pak het potje en zet het op het nachtkastje. Daarna pak ik haar gezicht in mijn handen en kijk ik haar aan.
    'Wat heeft hij gedaan? Ik heb je net ook mijn verhaal verteld.' Ik bekijk haar gezicht even en kan het niet laten een loshangend plukje achter haar oor te doen.

    Jullie kunnen binnenkomen:Y)

    [Haha, dit is gewoon HET perfecte stukje om binnen te vallen. Ik ga snel een post schrijven!


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Wacht, bedoel je Cederic Diggory? Die is toch allang dood! XD]



    [Ja, ik bedoel die Cedric, maar dan leeft hij gewoon hier nog en is dat Toverschooltoernooi gewoon met iemand anders geweest :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    (...)


    [Scorpius houdt niet alleen van Campbell, hij is er wel kapot van dat hij het heeft uitgemaakt met Brooke heb ik gelezen.]


    [Nee, hij heeft medelijden voor je door wat hij gedaan heeft maar hij is niet op Brooke hij is op Campbell, slimmerd ('x ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Wat zielig voor Brooke zeg, nu lijkt het net alsof iedereen haar haat :o]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    [Wat zielig voor Brooke zeg, nu lijkt het net alsof iedereen haar haat :o]


    [Campbell haat je alleen als je zijn vriendje van hem afpakt :p wat je overigens niet gaat lukken omdat je een vrouw bent en geen man x') ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Wat gemeen! (huil) Brooke wil gewoon vrienden zijn met Scorpius maar dat gaat Campbell denk ik ook verbieden als ze te ver gaat.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Scorpius wil wel vrienden zijn:Y)
    Hij vindt Brooke wel aardig hoor]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Ik hoorde voetstappen waarbij mijn maag ik elkaar knoop maar de grip op mijn hart losliet.
    Iemand ging naast me zitten en aan de geur kon ik weten dat het Scorpius was wat mij toch ongewild opluchting gaf.
    Waarom deed ik iemand pijn waar ik van hield? Ik wist het niet; waarschijnlijk omdat ik hem niet durfde toe te laten. Ik zat half liggend hier op de grond omdat ik pijn had; niet echt een goede vriendje noch vriend. Ik was vreselijk.
    'Dit is niet voor de wonden hè? Als je tegen mij wilt liegen dan mag je dat doen. Ik wil je graag helpen. Als jij dat niet wilt dan kan ik dat niet doen. Ik wil alleen maar zeggen dat je niet hoeft te doen alsof ik achterlijk ben. Dat ben ik niet.'
    Hij had ondertussen het potje gepakt; wat ik tot mijn angst moest toegeven mijn enige potje was al had mijn vader er meerdere. Ik wilde hem zoenen om zo het potje van hem te ontfutselen maar hij gooide het al het water in.
    'Zeg maar tegen je vader dat je het kwijtgeraakt bent,'
    Zijn woorden leken leeg en verdrietig wat me meer pijn deed dan het spul wat mijn lichaam indrong.
    Van zijn gezicht voelde ik tranen bij mijzelf opkomen die ik sinds vanavond al een hele tijd niet meer gelaten had doordat ik niet mocht huilen.
    Ik drukte mijzelf overeind wat moeilijk ging en drukte mijn lippen op de zijne waardoor we omvielen omdat ik mijzelf niet omhoog kon houden.
    ‘Ik wil je niet kwijt maar ik wil je ook niet pijn doen.’

    Hij is er nog bedoeld hij mee dat hij (nathaniel) in zijn hoofd zit x’) Nathaniel zelf is dood; ver weg in de hemel :P


    Reageren Scorp ik verveel meh :l x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ja sorry mijn broer is nu begonnen met drummen net naast de computer :@
    Ik moet even verplaatsen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    [Ja sorry mijn broer is nu begonnen met drummen net naast de computer :@
    Ik moet even verplaatsen]


    Ahw!! wel cool dat hij drumt ik ben jaloers :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Iemand voor Brooke?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Austin nam mijn gezicht tussen zijn handen zodat ik gedwongen was hem aan te kijken. Ik beet hard op mijn onderlip terwijl Austin een verdwaalde pluk haar uit mijn gezicht streek. Elke keer wanneer zijn vingertoppen langs mijn wang streken voelde ik het tintelen. Zowel in mijn gezicht als in mijn buik.
    'Hij, ehm, heeft het uitgemaakt.' mompelde ik. Ik wilde in eerste instantie de waarheid vertellen, maar het was niet aan mij om aan de rest te vertellen dat Campbell en Scorpius homo waren. Dat was aan hun zelf.
    Ik plaatste mijn hand op zijn rechter hand die op mijn wang lag terwijl ik mijn gezicht dieper in zijn hand drukte. Het voelde fijn om iemand op dit moment even dicht bij me te hebben. Vooral Austin was op dit moment goed gezelschap, aangezien hij je direct begreep. Hij stelde geen onnodige vragen en wist waar hij wel en niet op in moest gaan.
    Ik glimlachte warm naar de jongen, maar mijn aandacht werd alweer gauw getrokken door de voordeur van de ziekenzaal die met een klap openvloog. Finn en Robert verschenen in de deuropening, terwijl ze elkaars hand vast hielden. Met grote ogen staarde ik Finn aan. Dit ging je toch niet menen?!


    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik Robert aan zijn hand mee trok door de gang. 'Laat die omweg maar zitten,' zei ik. 'iets zegt mij dat we nu direct naar de ziekenzaal moeten.'
    Ik had geen idee waarom, maar mijn instinct zei mij dat ik nu direct richting de zaal moest, dus dat deed ik dan ook maar. Verder huppelend met Robert aan mijn hand sloegen we de hoek om, tot we bij de deuren van de ziekenzaal kwamen. Zonder pardon gooide ik de deur met mijn vrije hand open.
    'Amiga!' kirde ik door de zaal. 'We are back!'
    Ik hield abrupt halt toen ik Austin met een ontblote bovenlijf tegenover Amy op haar bed zag zitten. Hij hield haar gezicht in zijn handen terwijl ze voor mijn doen iets te dicht bij elkaar zaten.
    Mijn eerste instinct was om boos te worden, maar die probeerde ik zo snel mogelijk te onderdrukken. Het had nu immers geen zin om boos op Austin te worden, hij deed namelijk niets mis. Want aan Amy haar gezicht te zien vond ze zijn aanwezigheid juist fijn. En ik wist dat als ik nu ook Austin zou wegjagen, Amy echt een hekel aan mij zou krijgen.
    'Komen we ongelegen?' grijnsde ik breed. Ik keek even naar Robert en merkte toen pas op dat wij elkaars handen nog vast hadden. Amy en Austin hadden zich in die tussentijd tot ons gekeerd, en ik zag hoe Amy naar onze handen staarde. Ze keek vervolgens weer op in mijn gezicht met verwarde ogen. Ha, ze dacht waarschijnlijk dat ik ook gay was geworden, net als haar ex vriendje! Oke, flauw van je Finn.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 19:12 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, seeker - klassenoudste

    Hij komt moeizaam omhoog en zijn lippen vinden de mijne. We vallen om maar het maakt me niet uit. 'Ik wil je niet kwijt maar ik wil je ook niet pijn doen.' Ik druk een klein kusje op zijn kruin. 'Mij doe je niet zo snel pijn Campbell. Zoalng jij van nog van mij houdt doe jij mij geen pijn,' zeg ik tegen hem. Mijn hand pakt de zijne vast en ik trek hem op schoot zodat hij niet meer op de grond ligt. 'Ik mag je dus helpen?' vraag ik aan hem terwijl ik met mijn andere hand rustig door zijn haar ga.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    We kwamen bij de ziekenzaal aan en Finnick gooide de deur open waarbij hij nog steeds mijn hand vasthield; ik nam er echter geen verdere notitie van.
    ‘Amiga!’ kirde Finnick door de zaal. ‘We are back!.’ Hoorde ik hem roepen.
    Ik was blij dat hij niet meer boos was maar toen ik goed in de zaal keek zag ik alleen Amy en Austin nog; waaronder Austin ontbloot.
    Ik had echter nog nooit Austin gepest of iets anders; ik had eigenlijk altijd medelijden met hem en zeker nu ik zijn blauwe plekken zag. ‘Komen we ongelegen?’ ik zag Finnick breed grijnzen- waarbij ik me enigszins ongemakkelijk bij voelde omdat hij zojuist boos was uitgevallen bij Campbell maar hij had er spijt van.
    ‘Dus ehm..’ ik kuchte en wreef ongemakkelijk over mijn achterhoofd. Ik had geen flauw idee wat ik hiervan moest zeggen en snel probeerde ik de aandacht daarvan te vestigen op iets anders;
    Waar zijn Scorpius en Campbell eigenlijk?

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Ik voelde hoe hij een klein kusje op mijn kruin drukte wat de pijn die ik voelde iets verlichten ondanks de steken hevig pijn deden. Mijn vader wist hoe veel hij erop moest doen en ik echter niet.
    ‘Mij doe je niet zo snel pijn Campbell. Zolang jij nog van mij houdt doe jij mij geen pijn.’ Zei hij waardoor ik moest blozen. Waarom was hij zo lief? Ik kon daar zo slecht tegen.
    Hij pakte mijn hand vast en die aanraking voelde fijn; ik snap niet waarom ik hem zo veel verdriet aan doe; dat verdient hij niet. Ik zat nu op zijn schoot terwijl ik mijn hoofd in zijn nek nestelde.
    ‘Ik mag je dus helpen?’ de vlinders die net opgekomen waren door zijn aanrakingen verdwenen weer waardoor ik de pijn weer voelde als denet. Als hij mij zijn liefde gaf leek het minder te worden; draagbaarder.
    ‘Ik heb geen problemen.’ Zei ik terwijl ik kusjes drukte in zijn nek. Ik wilde niet dat hij dacht dat ik een wrak was- al hoewel hij er alle redenen voor had; ik was een wrak en hij was mijn boei.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 19:27 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Austin Jase - 5de jaar Ravenklauw - klassenoudste

    'Hij, ehm, heeft het uitgemaakt.' Ik weet at er meer achter zit maar ik vraag niks. Het lijkt me miet het goede moment. 'Amiga!' Ik draai me meteen om en zie Finnick en Robert. 'We are back!' Ik grinnik en laat Amy los
    'Komen we ongelegen?' Ik schud mijn hoofd.
    'Nee hoor,' antwoord ik. Ik voel dat Robert mijn kant op kijkt. Ik kijk naar Amy en pak haar hand vast.
    'Als je erover wilt praten dan zeg je het maar hè,' zeg ik en ik doe mijn blouse weer aan. Het is erg ongemakkelijk en dat spul zit nog steeds op mijn huid. Ik loop de zaal uit maar zie al meteen een groep jongeren en loop de zaal weer in.
    'Bij nader inzien kan ik wel een nachtje in de ziekenzaal gebruiken,' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself