• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, seeker - klassenoudste

    Opeens staat Campbell op em loopt hij naar het kantoortje van madame Plijster. Ik zucht en wacht even tot ik achter hem aanloop. Ik wil niet dat hij iets doms doet. Hij is niet in het kamtoortje wat het alleen maar erger maakt. Hij is alweer weg. Ik ren snel de deur uit en ren door de gangen van het kasteel. Daar zie ik Campbell rennen. Ik zucht en pak hem vast. 'Waar wil je heen? Naar je ouders die je mishandelen? Of wil je gewoon gaan zwerven door de wereld?' Ik ga met hem op het eerste beste bankje zitten dat ik tegenkom en kijk hem aan. 'Waarom wil je zo graag van me weg?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Gangen

    Woedend trapte ik tegen één van de stenen wanden van het kasteel. Ik was helemaal niet trots op mijzelf wat ik zo net tegen Campbell had gezegd. En de manier waarop Amy naar mij had gekeken maakte het alleen maar erger. Zij was ook niet bepaald blij met de manier waarop ik had gereageerd, maar ik kon er niets aan doen. Mensen hadden haar al veel te veel pijn gedaan, terwijl zij juist de laatste persoon op aarde was die dat verdiende.
    Ik liet mij op één van de banken neerploffen terwijl ik met mijn hand door mijn haren ging. Ik was echt een vreselijke Hoofdmonitor. Het was juist mijn taak om de leerlingen en Klassenoudsten op hun gemak te laten voelen, ze veilig te laten voelen. Maar wat deed ik? In plaats van een leerling zich op zijn gemak te laten voelen, bedreigde ik hem.
    'Gaat het?' hoorde ik toen Robert zijn stem van mijn rechter zijde komen. Ik keek naar hem op en zuchtte diep.
    'Ik ben echt een eikel.' mompelde ik. 'Ik bedoelde het helemaal niet om zo op hem uit te vallen.' Ik zuchtte diep.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:18 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Omg, soms denk ik echt dat jullie Amy en Austin steeds opzettelijk alleen laten ofzo....]


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell

    'Waar wil je heen? Naar je ouders die je mishandelen? Of wil je gewoon gaan zwerven door de wereld?' hij neemt me naar de eerste de beste bankje en ongewild liet ik me erop plaatsnemen. ‘Waarom wil je zo graag van me weg?'
    Ik negeerde zijn woorden terwijl ik mijn lichaam voelde trillen. Ik kon niks uitbrengen. Waarom begreep hij het nou niet. ‘Ik houd van mijn vader; hij heeft het beste met me voor.’ Zei ik terwijl ik snel opstond om weer weg te gaan. Het was echter te snel omdat ik een steek in mijn buik voelde waardoor ik voorover klapte en op de grond viel en er bloed uit mijn neus kwam.
    Ik negeerde het echter en probeerde meteen overeind te krabbelen terwijl er een bonkende pijn in mijn hoofd ontstond. Waarna ik tegen een pantser van een ridder viel wat een kabaal vormde. Ik legde mijn hand op mijn buik waar bloed vanuit stroomde. Ik leek niet geschrokken; dit zag ik wel vaker.
    Ik stond weer op en probeerde ook al duizelde de wereld om mij heen de weg uit dit kasteel te vinden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Silvanaa schreef:
    [Omg, soms denk ik echt dat jullie Amy en Austin steeds opzettelijk alleen laten ofzo....]


    kunnen ze wat romance opbouwen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ah, die verdomde One Direction verhalen hebben mij uit de top geschopt )': ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Robert

    Ik ging naast Finnick zitten en sloeg een arm om hem heen.
    ‘Ik ben echt een eikel. Ik bedoelde het helemaal niet om zo op hem uit te vallen.’ Hij zuchtte diep.
    ‘Je bent geen eikel; je bent bezorgd en ik begrijp het wel hoor; Finnick.’ Ik aaide bemoedigend over zijn rug als troost waarna ik vervolgde;
    ‘Ik vind het ook niet zo tof van hem, Finnick. Maar om eerlijk te zijn.’ Ik zweeg even en staarde naar mijn handen. ‘Zag ik het aankomen en ik denk diep van binnen Amy ook.’

    niet zo'n top stukje maar volgende word beter (denk ik x'))


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Silvanaa schreef:
    [Ah, die verdomde One Direction verhalen hebben mij uit de top geschopt )': ]


    Zat je in de top D: Gefeliciteerd ^^ yaay.!
    Maar je word zo door ze uit de top geschopt; met een keer Harry Styles noemen en je hebt al 50 abbo's

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:30 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Zat je in de top D: Gefeliciteerd ^^ yaay.!
    Maar je word zo door ze uit de top geschopt; met een keer Harry Styles noemen en je hebt al 50 abbo's

    [Waarheid, en ik heb gewoon niets met die Direction Kwallen. Tenminste, ik heb er wel twee verhalen van, maar in mijn verhalen zijn ze cool! En vroeger vond ik ze leuker dan nu. Nu vind ik ze kwallen xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Waarheid, en ik heb gewoon niets met die Direction Kwallen. Tenminste, ik heb er wel twee verhalen van, maar in mijn verhalen zijn ze cool! En vroeger vond ik ze leuker dan nu. Nu vind ik ze kwallen xd]


    [ Ik vind ze ook niet top; ik had wel een verhaal gelezen waardoor ik Harry 'leuk' vond nouja leuk totdat ik uit het verhaal werd geraakt en ik de werkelijke Harry zag toen dacht ik wtf -.-' dus eigenlijk neh nooit leuk gevonden. Fanfics maken ze leuk maar in het echt zijn het gewoon kwallen.! zoals jij zegt :D ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Austin Jase

    'Austin!' Ik kijk naar de grond en zeg niks. Wat moet ze wel niet van mij denken? 'Wat er met jou gebeurt?' Ze loopt naar me toe en ik zie dat ze hier niet op ziekenbezoek is.
    'Wat hebben ze met je gedaan?' Ik haal mijn schouders op. 'Blijkbaar lijkt mijn gezicht op een boksbal.' Is mijn antwoord.. 'Kom ga maar op mijn bed liggen, ik haal Madame Plijster wel.' ze duwt me op haar bed en ik ga zitten. Halverge valt ze opeens.
    'Ugh, mijn benen zuigen in het zijn van fatsoenlijke benen.' Ik grinnik en sta op om haar overeind te helpen. Ik help haar opstaan en leg haar op een bed waar ik ook op ga zitten.
    'Ik hoop maar dat je een goed verhaal hebt aangezien ik eerst door je achtergelaten word en ik je nu zo hier zie. Wat is er gebeurt?' vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Gangen

    ‘Je bent geen eikel; je bent bezorgd en ik begrijp het wel hoor; Finnick.’ Robert aaide geruststellend over mijn rug. ‘Ik vind het ook niet zo tof van hem, Finnick. Maar om eerlijk te zijn.’ Hij zweeg even en staarde naar zijn handen. ‘Zag ik het aankomen en ik denk diep van binnen Amy ook.’
    Ik beet hard op mijn onderlip. Iedereen zag het aankomen, behalve ik. Waarom was ik nou weer zo'n blinde idioot die het niet kon inzien dat er meer gaande was tussen mijn beste vriend en Scorpius? Was ik dan zo achterlijk? Nee, ik had dit verdomme kunnen voorkomen.
    'Bedankt Rob.' Ik glimlachte dankbaar naar mijn beste vriend. Mijn handen die zo net nog helemaal aan het trillen waren van woedde, begonnen zich steeds meer te ontspannen. 'Ik hoop gewoon dat ik Campbell niet te veel pijn heb gedaan met mijn woorden; hij is immers mijn beste vriend. Agh, ik ben zo'n slechte vriend!' kreunde ik. Ik liet mijn hoofd in mijn handen zakken. 'Williams, jij idiote sukkel!'

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:37 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    (Ik moet toegeven dat ik die verhalen ook echt heel erg irritant vind. Ze krijgen echt veel te veel aandacht en meestal zijn ze ewoon hetzelfde als andere verhalen enzo)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (Ik moet toegeven dat ik die verhalen ook echt heel erg irritant vind. Ze krijgen echt veel te veel aandacht en meestal zijn ze ewoon hetzelfde als andere verhalen enzo)

    [Er zijn er echt maar een paar die heel mooi en leuk vond. De rest lijkt inderdaad te veel op elkaar. En Leora, precies! Jij snapt em. K.W.A.L.L.E.N!


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Er zijn er echt maar een paar die heel mooi en leuk vond. De rest lijkt inderdaad te veel op elkaar. En Leora, precies! Jij snapt em. K.W.A.L.L.E.N!


    [ Beside the singing fountains vond ik mooi :) ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya