• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LegoIas schreef:
    (Ik moet toegeven dat ik die verhalen ook echt heel erg irritant vind. Ze krijgen echt veel te veel aandacht en meestal zijn ze ewoon hetzelfde als andere verhalen enzo)


    Campbell

    'Waar wil je heen? Naar je ouders die je mishandelen? Of wil je gewoon gaan zwerven door de wereld?' hij neemt me naar de eerste de beste bankje en ongewild liet ik me erop plaatsnemen. ‘Waarom wil je zo graag van me weg?'
    Ik negeerde zijn woorden terwijl ik mijn lichaam voelde trillen. Ik kon niks uitbrengen. Waarom begreep hij het nou niet. ‘Ik houd van mijn vader; hij heeft het beste met me voor.’ Zei ik terwijl ik snel opstond om weer weg te gaan. Het was echter te snel omdat ik een steek in mijn buik voelde waardoor ik voorover klapte en op de grond viel en er bloed uit mijn neus kwam.
    Ik negeerde het echter en probeerde meteen overeind te krabbelen terwijl er een bonkende pijn in mijn hoofd ontstond. Waarna ik tegen een pantser van een ridder viel wat een kabaal vormde. Ik legde mijn hand op mijn buik waar bloed vanuit stroomde. Ik leek niet geschrokken; dit zag ik wel vaker.
    Ik stond weer op en probeerde ook al duizelde de wereld om mij heen de weg uit dit kasteel te vinden.

    Zou ik hem naar zijn vader laten gaan (':
    IIG schrijven jij 'pakt zweep kijkt drijgend x') ] ik kan zo Dorothea Omber worden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Er zijn er echt maar een paar die heel mooi en leuk vond. De rest lijkt inderdaad te veel op elkaar. En Leora, precies! Jij snapt em. K.W.A.L.L.E.N!
    Om zomaar wat te mengen: OMG DAT IS ZO WAARRRR het zijn kwalletjes :3


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Robert

    'Ik hoop gewoon dat ik Campbell niet te veel pijn heb gedaan met mijn woorden; hij is immers mijn beste vriend. Agh, ik ben zo'n slechte vriend!' kreunde hij waarna hij zijn hoofd liet zakken. 'Williams, jij idiote sukkel!'
    Ik luisterde naar zijn woorden en ook deze deden me pijn. Waarom kon nooit is een keer iets normaals gaan op Zweinstein? ‘Zullen we anders terug gaan naar de ziekenzaal; ik denk dat ook Campbell spijt heeft van zijn daad; maar ik vind dat Amy gelijk heeft. Liefde kan je niet kiezen.’ Ik zweeg even en dacht na over vanavond.
    ‘Ik denk dat Campbell bang was dat je al zo zou uitvallen; maar dan om het feit dat hij homo was; misschien was hij er net achter gekomen. Jij kan toch ook schrikken.’ Probeerde ik hem op te beuren.
    Ik stond op en stak mijn hand uit. ‘Wil je me vergezellen door de donkere gangen naar de ziekenzaal?’ vroeg ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:45 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Ik hoorde Austin grinniken. Hij stond op van mijn bed en kwam mijn kant op gelopen waarnaar hij mij overeind hielp en mij naar mijn eigen bed begeleidde. Hij hielp me op het bed en ging dan vervolgens naast mij zitten.
    'Ik hoop maar dat je een goed verhaal hebt aangezien ik eerst door je achtergelaten word en ik je nu zo hier zie. Wat is er gebeurt?' vroeg hij mij.
    'Ha, denk maar niet dat jij jezelf hier uit kunt praten.' zei ik hem waarschuwend waarnaar ik hem op zijn neus tikte, zoals Campbell dat ook altijd bij mij deed. 'Maar goed; Het is een beetje een lang verhaal, maar laten we maar zeggen dat deze avond zijn tol van mij heeft geëist en ik uitgeput in elkaar ben gezakt.' zei ik in één ademtuig.
    'En nu; welke idioten hebben jou dit aangedaan?' zijn gezicht was helemaal blauw van de blauwe plekken. Ik pakte een potje dat naast mijn bed stond voor de blauwe plekken op mijn benen. Doordat ik zo uitgeput was kreeg ik heel snel blauwe plekken. Bij iedere keer dat ik viel kwam er weer een blauwe plek bij.
    Ik dipte mijn vingers in het groene spul en begon het voorzichtig op zijn gezicht uit te smeren. 'Zo, nu zijn je plekken mooi groen in plaats van paars blauw.' glimlachte ik naar hem. 'Groen staat je goed.'


    "We accept the love we think we deserve."

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Gangen

    ‘Ik denk dat Campbell bang was dat je al zo zou uitvallen; maar dan om het feit dat hij homo was; misschien was hij er net achter gekomen. Jij kan toch ook schrikken.’ Ik schoot in de lach bij die woorden.
    'Als hij echt denkt dat dat de reden zou zijn van mijn uitbarsting, is hij wel een hele stomme homo. Natuurlijk zal ik nooit op hem uitvallen om die reden. Dat is wel het laatste. Sterker nog; ik vind het ergens wel leuk dat mijn beste vriend homo is.' grinnikte ik.
    Plots stond Robert op en stak hij zijn hand naar mij uit. ‘Wil je me vergezellen door de donkere gangen naar de ziekenzaal?’ vroeg hij met een grijns.
    Ik begon zelf ook breed te grijnzen. 'Maar al te graag, mijne heer.' Ik stond ook op en boog diep voor hem, waarnaar ik zijn hand aanpakte en hem huppelend mee trok door de donkere gangen van het kasteel. 'Laten we een omweg maken.'
    Ik wiebelde uitdagend met mijn wenkbrauwen naar Robert terwijl ik breed grijnsde bij het zien van zijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:49 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Robert

    Ik lachte toen hij boog. Hij begon te huppelen en algauw deed ik hetzelfde; het maakte me niet uit of iemand het zag. Finnick leek even weer blij. 'Laten we een omweg maken.' hij wiebelde uitdagend met zijn wenkbrauwen en ik moest moeiten doen om mijn lach in te houden; hij was ook zo'n dondersteen. 'hmmm. Omweg? dat klinkt wel erg romantisch. Waar wilt; mijn vrouwe overal langs gaan.' ik wreef over zijn hand die ik vast hield en terwijl ik dat deed stak ik mijn tong naar hem uit terwijl er weer regendruppels tegen de raam tikten.
    'Een man hoort wel te leiden hé; naar mevrouws wensen.' vervolgde ik snel.

    Oke sorry weer geen inspiratie x') #faalhaas :p ik heb alleen gevoel voor drama en niet voor fun

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:56 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Omg idioot ^ hhaha. Maar peeps, ik ga slapen. Ik moet morgen naar school ); 06:00 uur me bed uit, 08:30 beginnen. SLAAP LEKKER!!!!!!! <3]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Waarheid, en ik heb gewoon niets met die Direction Kwallen. Tenminste, ik heb er wel twee verhalen van, maar in mijn verhalen zijn ze cool! En vroeger vond ik ze leuker dan nu. Nu vind ik ze kwallen xd]


    [Leuk om te zeggen in t bij zijn van een Directioner....mij dus]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    (...)

    [Leuk om te zeggen in t bij zijn van een Directioner....mij dus]

    [Sorry, maar dat is mijn mening ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Waarheid, en ik heb gewoon niets met die Direction Kwallen. Tenminste, ik heb er wel twee verhalen van, maar in mijn verhalen zijn ze cool! En vroeger vond ik ze leuker dan nu. Nu vind ik ze kwallen xd]


    :@ Er zitten hier ook Directioners, dan vindt ik dat je dat niet hoeft te zeggen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    (...)

    :@ Er zitten hier ook Directioners, dan vindt ik dat je dat niet hoeft te zeggen.

    [Rustig maar, karma pakt mij al hard. Het regent pijpenstelen en ik moet nu naar buiten! #doorweektehond #karmaiseenbitch]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Bedankt karma (flower)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [ OMG! Je haat me D': ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Geen haten, gewoon even een straf omdat je 1D uitschold.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''