• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Is zit aan de Slytherin tafel te chillen billen ^^
    En Leora, ik ben het helemaal met je eens. Eigenlijk zouden Finn en Robert nu inderdaad binnen moeten lopen XD Maar nog heel even wachten, onze huilbaby heeft zijn shirt nog niet uit XD]


    Haha dan moet je terwijl je reageert @ Robert ook de deur open doen... anders doet Robert het al voor de 2e keer x') eerst bij Campbell en daarna bij Amy.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Austin Jase - 5de jaar Ravenklauw - klassenoudste

    'Je hoeft heus niet te doen alsof het je niets doet.' Ik kijk haar niet aan als ze mijn armen ook insmeert met het spulletje.
    'Het is beter. Mensen doen je minder pijn als ze denken dat het je niet uitmaakt. In mijn eerste jaar was de grap wie mij het eerste kon laten huilen. Natuurlijk kreeg die gene de eer om mij erg vaak in mijn gezicht te slaan...' De woorden zijn er al uit voor ik het zelf echt doorheb. Ik word meteen helemaal rood. 'Sorry,' mompel ik.
    'Mag ik?' ze wijst naar mijn blouse en ik word nog roder dan dat ik net was. 'J-ja hoor,' zeg ik terwijl ik een paar knoopjes van mijn blouse open doe. Natuurlijk zitten er genoeg blauwe plekken bij mijn buik; dat is een van de favoriete plekken om me te slaan. Het doet veel pijn en ik reageer erop. Ik bekijk Amy en een kleine glimlach vormt zich om mijn mond.
    'Weet je zeker dat Finnick en je vriendje dit wel goed vinden?' plaag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Ik hoorde voetstappen waarbij mijn maag ik elkaar knoop maar de grip op mijn hart losliet.
    Iemand ging naast me zitten en aan de geur kon ik weten dat het Scorpius was wat mij toch ongewild opluchting gaf.
    Waarom deed ik iemand pijn waar ik van hield? Ik wist het niet; waarschijnlijk omdat ik hem niet durfde toe te laten. Ik zat half liggend hier op de grond omdat ik pijn had; niet echt een goede vriendje noch vriend. Ik was vreselijk.
    'Dit is niet voor de wonden hè? Als je tegen mij wilt liegen dan mag je dat doen. Ik wil je graag helpen. Als jij dat niet wilt dan kan ik dat niet doen. Ik wil alleen maar zeggen dat je niet hoeft te doen alsof ik achterlijk ben. Dat ben ik niet.'
    Hij had ondertussen het potje gepakt; wat ik tot mijn angst moest toegeven mijn enige potje was al had mijn vader er meerdere. Ik wilde hem zoenen om zo het potje van hem te ontfutselen maar hij gooide het al het water in.
    'Zeg maar tegen je vader dat je het kwijtgeraakt bent,'
    Zijn woorden leken leeg en verdrietig wat me meer pijn deed dan het spul wat mijn lichaam indrong.
    Van zijn gezicht voelde ik tranen bij mijzelf opkomen die ik sinds vanavond al een hele tijd niet meer gelaten had doordat ik niet mocht huilen.
    Ik drukte mijzelf overeind wat moeilijk ging en drukte mijn lippen op de zijne waardoor we omvielen omdat ik mijzelf niet omhoog kon houden.
    ‘Ik wil je niet kwijt maar ik wil je ook niet pijn doen.’

    Hij is er nog bedoeld hij mee dat hij (nathaniel) in zijn hoofd zit x’) Nathaniel zelf is dood; ver weg in de hemel :P

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 18:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    'Het is beter. Mensen doen je minder pijn als ze denken dat het je niet uitmaakt. In mijn eerste jaar was de grap wie mij het eerste kon laten huilen. Natuurlijk kreeg die gene de eer om mij erg vaak in mijn gezicht te slaan...' Ik keek hem meelevend aan.
    'Het spijt mij nog van die klap.' mompelde ik beschaamd terwijl ook ik rood aanliep. Ik voelde mij nog steeds schuldig over het feit dat ik hem onbedoeld in zijn gezicht had geslagen.
    Nadat ik hem had gevraagd of ik even zijn bovenlijf mocht controleren, beantwoordde hij mijn vraag stotterend: 'J-ja hoor,' Iets wat onhandig opende hij de knoopjes van zijn blouse en ik zag zijn vingers zenuwachtig trillen. Ik moest zachtjes lachen.
    'Kom, ik help je wel.' lachte ik zachtjes waarnaar ik de laatste knoopjes van zijn blouse los maakte en hem vervolgens hielp met het uittrekken van zijn blouse. 'Jeetje,' mompelde ik geschokt toen grote groenen plekken zijn hele bovenlijf sierden. 'ik wist niet dat ze je zo vreselijk behandelden.' Ik voelde mij schuldig. Als Klassenoudste was het mijn taak om dit soort dingen te voorkomen, en al die tijd had ik het niet eens gemerkt dat een onschuldig iemand iedere keer weer maar werd toegetakeld.
    Austin keek mij met een kleine glimlach aan. 'Weet je zeker dat Finnick en je vriendje dit wel goed vinden?' plaagde hij mij. Het was als een grapje bedoelt, maar ik kon niet lachen om zijn woorden.
    'Finn moet er maar mee leren leven, en Campbell is mijn vriendje niet.' Dat laatste fluisterde ik er heel zacht achteraan, alsof ik hoopte dat hij de woorden niet zou horen. Maar desondanks waren ze toch nog hard genoeg voor hem om ze te horen. Ik ontweek zijn blik terwijl ik mijn vingers opnieuw in het potje dipte, en vervolgens zijn bovenlijf begon in te smeren.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 18:46 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    'Het is beter. Mensen doen je minder pijn als ze denken dat het je niet uitmaakt. In mijn eerste jaar was de grap wie mij het eerste kon laten huilen. Natuurlijk kreeg die gene de eer om mij erg vaak in mijn gezicht te slaan...' Ik kijk hem meelevend aan.
    'Het spijt mij nog van die klap.' mompelde ik beschaamd terwijl ook ik rood aanliep. Ik voelde mij nog steeds schuldig over het feit dat ik hem onbedoeld in zijn gezicht had geslagen.
    Nadat ik hem had gevraagd of ik even zijn bovenlijf mocht controleren, beantwoordde hij mijn vraag stotterend: 'J-ja hoor,' Iets wat onhandig opende hij de knoopjes van zijn blouse en ik zag zijn vingers zenuwachtig trillen. Ik moest zachtjes lachen.
    'Kom, ik help je wel.' lachte ik zachtjes waarnaar ik de laatste knoopjes van zijn blouse los maakte en hem vervolgens hielp met het uittrekken van zijn blouse. 'Jeetje,' mompelde ik geschokt toen grote groenen plekken zijn hele bovenlijf sierden. 'ik wist niet dat ze je zo vreselijk behandelde.' Ik voelde mij schuldig. Als Klassenoudste was het mijn taak om dit soort dingen te voorkomen, en al die tijd had ik het niet eens gemerkt dat een onschuldig iemand iedere keer maar werd toegetakeld.
    Austin keek mij met een kleine glimlach aan. 'Weet je zeker dat Finnick en je vriendje dit wel goed vinden?' plaagde hij mij. Het was als een grapje bedoelt, maar ik kon niet lachen bij zijn woorden.
    'Finn moet er maar mee leren leven, en Campbell is mijn vriendje niet.' Dat laatste fluisterde ik er heel zacht achteraan. Alsof ik hoopte dat hij de woorden niet zou horen, maar desondanks waren ze toch nog hard genoeg voor hem om ze te horen. Ik ontweek zijn blik terwijl ik mijn vingers opnieuw in het potje dipte, en vervolgens zijn bovenlijf begon in te smeren.


    Komop nu Finnick & Robert moeten komen x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Komop nu Finnick & Robert moeten komen x')

    [Ik laat Legolas nog reageren en dan maak ik tegelijk met Amy haar post, één van Finn xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Oke dan ga ik nu mijn reactie schrijven]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    [Oke dan ga ik nu mijn reactie schrijven]


    [ Opschieten je loopt er twee achter ('x hihi ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ik overweeg het dat Brooke een relatie aangaat met Cedric, ze zijn natuurlijk prachtig samen maar dan gaat Scorpius weer over de rooie xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Trouwens, iemand voor Brooke, ze zit jankend op de gang.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    [Ik overweeg het dat Brooke een relatie aangaat met Cedric, ze zijn natuurlijk prachtig samen maar dan gaat Scorpius weer over de rooie xD]


    [Waarom zou Scorpius over de rode gaan? Hij was niet op brooke maar op Campbell? Als Campbell met een ander zou nemen zou hij pas over de rooie gaan.]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Austin Jase - 5de jaar Ravenklauw - klassenoudste

    'Het spijt mij nog van die klap.' Ik grinnik. 'Het maakt niet uit. Ik verdiende het. Ik had je niet moeten kussen,' zeg ik. Toch kan ik het niet laten om te glimlachen bij de herinnering.
    'Kom, ik help je wel.' Ze maakt de laatste knoopjes open en helpt me met het uittrekken van mijn blouse. 'Jeetje,' zegt ze. Ik wend mijn blik meteen af zodat ik niet de afschuw in haar ogen hoef te zien.
    'Finn moet er maar mee leren leven, en Campbell is mijn vriendje niet.' Ik frons even en draai mijn gezicht daarna haar kant op. Nu probeert ze mijn blik te mijden. Ik pak het potje en zet het op het nachtkastje. Daarna pak ik haar gezicht in mijn handen en kijk ik haar aan.
    'Wat heeft hij gedaan? Ik heb je net ook mijn verhaal verteld.' Ik bekijk haar gezicht even en kan het niet laten een loshangend plukje achter haar oor te doen.

    Jullie kunnen binnenkomen:Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    CrazyGirlxx schreef:
    [Ik overweeg het dat Brooke een relatie aangaat met Cedric, ze zijn natuurlijk prachtig samen maar dan gaat Scorpius weer over de rooie xD]

    [Wacht, bedoel je Cederic Diggory? Die is toch allang dood! XD]


    "We accept the love we think we deserve."

    Leora schreef:
    (...)

    [Waarom zou Scorpius over de rode gaan? Hij was niet op brooke maar op Campbell? Als Campbell met een ander zou nemen zou hij pas over de rooie gaan.]



    [Scorpius houdt niet alleen van Campbell, hij is er wel kapot van dat hij het heeft uitgemaakt met Brooke heb ik gelezen.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Wacht, bedoel je Cederic Diggory? Die is toch allang dood! XD]


    [Haha idd
    Al meer dan 20 jaar
    En anders zou hij een oude vent zijn...]


    Spoiler alert: you will save yourself