• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Ik hoorde de deur opengaan maar voordat ik mijn lippen van die van Scorpius af kon halen hoorde ik al; ‘Wat krijgen we-?’ Finnick kwam op ons af en ik was te moe om in een te krimpen.
    Zoveel was er gebeurd en dingen leken zich op te stapelen; probleem na probleem.
    ‘Hoe durf je Amy te bedriegen.!’ Hij ratelde door maar ik luisterde al niet meer.
    ‘Ik wil dat je uit haar buurt blijft, en raak haar met geen vinger meer aan.’ ik zei echter niks. Maar ik had alleen mijn armen om mijn benen heen geslagen niet eens notitie meer nemend van de laken die afgevallen was. Het maakte me allemaal niet meer uit; het liefst wilde ik dat hij me in elkaar geslagen had. Het licht floepte uit en ik merkte dat het door mij kwam. Ik wilde gehuld worden onder duister en als automatisme deed mijn magie het net zoals vroeger.
    ‘Je had nooit geboren moeten worden.’ Weerklonken Nathaniels woorden door het duister.

    Anders klopt Scorps stuk niet meer x')

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Austin Jase - 5de jaar Huffelpuf - keeper

    Ze is weggelopen. Alweer. Ik ben alleen in de gangen en die lijken nog leger dan ooit. Ik loop naar het plein en ga daar op een bankje zitten. 'Hé idioot!' Ik weet dat het tegen mij gezegd wordt maar ik heb er geen zin in. Altijd ben ik het slachtoffer. 'Ik zei iets tegen je, Jase!' roept de stem weer. Ik merk dat woede zich opkropt. 'Sorry, ik dacht dat je een van je vrienden riep,' antwoord ik. Ik zie hoe hij zijn ogen samenknijpt en me woedend aankijkt. 'Jij bent de klos, Jase. Hoewel ik je niet op je wang ga slaan. Dat heeft Winchester al voor me gedaan. Ik moet haar maar eens gaan bedanken.' Gelacht stijgt op vanuit de menigte. Ik kijk hem recht aan in zijn gezicht. 'Durf je dat wel? Durf je wel met een meisje te praten die...' Hij haalt uit tegen mijn hoofd en ik val achterover. Een stekende pijn schiet naar mijn hoofd en mijn been; ik ben verkeerd gevallen. Net als ik hem een klap wil geven stompt hij me in mijn maag en klap ik dubbel. Gejuich klinkt op vanuit de menigte. 'Levicorpus!' ik hang ondersteboven aan mijn enkels en hij lach hard. 'Wie wil Jase in zijn gezicht slaan?' vraagt hij. Ik hoop nog meer gelach en krijg veel klappen tegen me aan. Ik verroer me niet meer en reageer niet op de klappen.

    Het plein is helemaal leeg en ik zit hier alleen. Niemand die om me geeft of me probeert te helpen. Mijn gezicht zit onder het bloed net zoals mijn gewaden. Het voelt alsof alle botten in mijn lijf gebroken zijn en iemand de hele tijd tegen de binnenkant van mijn hoofd bonkt. Ik strompel het kasteel binnen en ga rustig naar de ziekenzaal. Ik open de deur en doe het licht aan. Ik schrik me kapot als ik zie dat er al mensen zijn. 'Sorry. Ik ga wel weer weg,' mompel ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Austin Jase - 5de jaar Huffelpuf - keeper

    Ze is weggelopen. Alweer. Ik ben alleen in de gangen en die lijken nog leger dan ooit. Ik loop naar het plein en ga daar op een bankje zitten. 'Hé idioot!' Ik weet dat het tegen mij gezegd wordt maar ik heb er geen zin in. Altijd ben ik het slachtoffer. 'Ik zei iets tegen je, Jase!' roept de stem weer. Ik merk dat woede zich opkropt. 'Sorry, ik dacht dat je een van je vrienden riep,' antwoord ik. Ik zie hoe hij zijn ogen samenknijpt en me woedend aankijkt. 'Jij bent de klos, Jase. Hoewel ik je niet op je wang ga slaan. Dat heeft Winchester al voor me gedaan. Ik moet haar maar eens gaan bedanken.' Gelacht stijgt op vanuit de menigte. Ik kijk hem recht aan in zijn gezicht. 'Durf je dat wel? Durf je wel met een meisje te praten die...' Hij haalt uit tegen mijn hoofd en ik val achterover. Een stekende pijn schiet naar mijn hoofd en mijn been; ik ben verkeerd gevallen. Net als ik hem een klap wil geven stompt hij me in mijn maag en klap ik dubbel. Gejuich klinkt op vanuit de menigte. 'Levicorpus!' ik hang ondersteboven aan mijn enkels en hij lach hard. 'Wie wil Jase in zijn gezicht slaan?' vraagt hij. Ik hoop nog meer gelach en krijg veel klappen tegen me aan. Ik verroer me niet meer en reageer niet op de klappen.

    Het plein is helemaal leeg en ik zit hier alleen. Niemand die om me geeft of me probeert te helpen. Mijn gezicht zit onder het bloed net zoals mijn gewaden. Het voelt alsof alle botten in mijn lijf gebroken zijn en iemand de hele tijd tegen de binnenkant van mijn hoofd bonkt. Ik strompel het kasteel binnen en ga rustig naar de ziekenzaal. Ik open de deur en doe het licht aan. Ik schrik me kapot als ik zie dat er al mensen zijn. 'Sorry. Ik ga wel weer weg,' mompel ik.


    Kut Austin x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Finnick Dave Williams || Hoofdmonitor || Beater || Zesde jaars || Ziekenzaal

    'Laat hem met rust! Het is niet zijn schuld! Het is mijn fout!' schreeuwt Scorpius mij dan plots toe.
    'Maar hij zoende je terug!' Ik begon steeds bozer te worden. Ik wist hoe Amy zich op dit moment wel niet moest voelen, want toen zij er achter kwam dat Aiden haar had bedrogen was ze gebroken. Het was zo vreselijk om haar zo verdrietig te moeten zien. En ondanks dat ze zich niet groot hield, wist ik zeker dat zij zich op dit moment precies het zelfde voelde als voorheen. Misschien nog wel erger.
    Ik hoorde hoe Amy iets tegen Robert zei, en niet veel later voelde ik twee armen zich vanachter om mij heen slaan. De greep om mijn middel was zwak, dus ik wist meteen dat het Amy moest zijn. 'Alsjeblieft, laat het rusten Finn. Ik kan dit er ook niet bij hebben.' vroeg ze mij smekend.
    Ik beet hard op mijn onderlip terwijl het bloed in mij steeds meer begon te koken. 'Nee, ik laat het dit keer niet rusten!' Mijn stem was harder dan verwacht en blijkbaar liet het Amy schrikken want ik voelde hoe ze geschrokken in elkaar kroop.
    Ik haalde even diep adem voor ik mij omdraaide en mijn armen beschermend over haar heen sloeg. 'Ik weet hoe jij je voelde twee jaar geleden, dus ik weet zeker dat het ditmaal erger is.'
    'Maar Finn, het is niet Campbell zijn schuld.' probeerde ze mij uit te leggen. 'Je kiest immers niet op wie je verliefd wordt.' Haar stem klonk verdrietig.
    'Nee, dat kies je inderdaad niet. Maar hij had op zijn minst het iets subtieler kunnen brengen dan het je zo laten weten.' Ik draaide mij richting de twee jongens.
    'Finn, alsjeblieft.' smeekte ze. 'Ik ben blij voor ze.'
    'Blij? Blij?!' Oke, nu begon ik echt boos te worden. Ik draaide mij om naar Campbell en ik zweerde dat als Amy mij nu niet had beet gepakt, ik zijn gezicht echt verbouwd had. Hoe kon hij überhaupt mijn vriend zijn? Geen echte vriend van mij zou Amy zo bedriegen. Het was gewoon hartverscheurend om te zien hoe het onmogelijk was voor Amy iemand te haten, ondanks dat die persoon haar had bedrogen. Zelfs Aiden haatte ze niet, ondanks dat ze dat soms wel beweerde, ik wist dat het niet zo was. Amy kon nooit iemand haten. Dat was Amy gewoon niet.
    'Je verdient het niet om door haar nog verdedigt te worden. Ze zou je moeten haten, maar dat kan ze niet. Sterker nog, ze zal nog steeds van je houden. Hoe vaak je haar ook pijn zal doen.' Ik spuugde de woorden naar hem uit. Het kon mij niet schelen in wat voor situatie hij nu zat. Dat hij zich slecht voelde betekende niet dat hij anderen om zich heen daarin kon mij treken.
    'Finn, alsjeblieft.' smeekte Amy mij. Ze pakte mijn handen vast en draaide mij om zodat ik haar nu aankeek. Ik merkte hoe haar benen begonnen te trillen en ze in zakte, maar ik kon haar nog net op tijd overeind houden. 'Ik smeek het je. Laat hem alsjeblieft nu gewoon met rust. Hem herstellen.'
    Ik staarde diep in haar blauwe ogen. Ik zag dat ze meende wat ze zei. Ze wilde echt dat ik hem met rust liet, dus dat zou ik ook doen. Voor nu dan. 'Goed dan.' mompelde ik. 'Maar als ik hier nog één seconden langer blijf dan ruk ik dadelijk echt zijn kop van zijn romp af.' gromde Finn.
    'Bedankt.' fluisterde Amy waarnaar ze mijn handen los liet en op eigen kracht naar Campbell wilde lopen, maar ik greep haar vast en tilde haar zonder pardon op.
    'Maar je blijft uit zijn buurt.' beval ik haar waarnaar ik Amy op haar eigen bed plaatste. Ze zuchtte diep en draaide toen overdreven met haar ogen.
    'Ik beloof niks.' Ik glimlachte zwakjes naar haar en streek toen even over haar haren, waarnaar ik richting de uitgang van de ziekenzaal liep, en Robert nog even een vriendschappelijke klap op zijn schouder gaf, als teken dat ik niet boos op hem was.


    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    'Oh, Campbell, het spijt me zo!' verontschuldigde ik mijzelf direct toen Finn de zaal had verlaten. Ik liet mijzelf weer uit het bed glijden en strompelde Campbell zijn kant op, Finn zijn bevel negerend. 'Hij is gewoon even boos, maar dat zal hij heus niet blijven.' probeerde ik hem op te vrolijken.
    Ik ging naast Campbell op bed zitten en pakte ven zijn hand vast waar ik bemoedigend in kneep. 'Hij is gewoon geschokt. Soms denk ik zelfs dat wanneer iemand mij bedriegt, het Finn meer pijn doet dan ik.'
    Ik keek even naar Robert die al die tijd enkel met grote ogen had toe gekeken, en wenkte hem toen naar het bed. 'Ik snap Finn zijn woedde, maar vat het alsjeblieft niet persoonlijk op. Hij is denk ik gewoon eerder boos op zich zelf dan op jou.' Ik dacht even na over hoe ik dat moest gaan uitleggen. 'Finn is soms zo beschermend over iemand waar hij veel van houd, dat wanneer die persoon in zijn ogen gepijnigd wordt, hij vaak denkt dat dat zijn schuld is, omdat hij het niet had weten te voorkomen.'
    Ik streelde over de rug van Campbell zijn hand met mijn vingers terwijl ik mijn blik even in de van Scorpius haakte. 'En bedankt dat je het voor Campbell hebt opgenomen.' glimlachte ik warm naar Scorpius. Ik was altijd al dol geweest op de blonde jongen. Ondanks dat hij een Malfoy was, had hij een hart van goud.
    Ik liet Campbell zijn hand weer los, bang dat Scorpius het misschien niet leuk vond, en schoof toen een klein stukje van hem af zodat hij ruimte had. 'Campbell, ik zal je nooit haten.' Ik glimlachte waterig naar de jongen. Dat was één ding waar Finn gelijk in had gehad. Hoe vaak iemand mij ook pijn mocht doen, ik zou die persoon nooit kunnen haten.
    Plots werd het licht aangedaan en kwam Austin de ziekenzaal binnen gestrompeld. Hij leek even te schrikken toen hij ons zag. 'Oh sorry, ik ga alweer weg.'
    'Austin!' riep ik geschokt uit toen ik zijn gehavende gezicht zag. 'Wat er met jou gebeurt?' Ik liet mij voor de zoveelste keer deze avond van het bed afglijden en wankel zijn kant op. Ik nam zijn gezicht tussen mijn beide handen en onderzocht hem.
    'Wat hebben ze met je gedaan?' Meelevend staarde ik in zijn ogen terwijl ik met mijn hand langs zijn gezicht streek. 'Kom ga maar op mijn bed liggen, ik haal Madame Plijster wel.' Ik duwde Austin zachtjes naar mijn bed toe en beval hem plaats te nemen. Ik draaide mij vervolgens om en wankelde richting Madame Plijster haar kantoor. Helaas begonnen mijn benen voor de zoveelste keer hevig te protesteren en zakte ik halverwege in.
    'Ugh, mijn benen zuigen in het zijn van fatsoenlijke benen.' mompelde ik gefrustreerd terwijl ik een poging waagde om op te staan.


    AANGEPAST!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:59 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Waarom haat jij Austin?


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Oh sorry, ik zie nu pas dat Austin is binnen gekomen. Even snel Amy haar post aanpassen! ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    [ oke w8 ff ff posten x') ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Oke, aangepast. Austin hoort er weer helemaal bij ^^ Waarom beland iedereen trouwens in de ziekenzaal op zijn of haar eerste dag? Dadelijk zit dadelijk iedereen bij ons een feestje te vieren (': ik denk dat Madame Plijster dan huilend ontslag neemt x'd]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:00 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Oke, aangepast. Austin hoort er weer helemaal bij ^^ Waarom beland iedereen trouwens in de ziekenzaal op zijn of haar eerste dag? Dadelijk zit dadelijk iedereen bij ons een feestje te vieren (': ik denk dat Madame Plijster dan huilend ontslag neemt x'd]


    Haha Austin is gewoon een problemenmagneet :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    Haha Austin is gewoon een problemenmagneet :'D

    [Waha ik weet wat Leora nu denkt: Nee, Austin is gewoon een huilbaby! XD]


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell

    Na nog meer boze woorden geroepen te hebben liep Finnick weg. ‘Maar je blijft uit zijn buurt.’ De woorden gonsde nog na in mijn hoofd.
    Amy kwam dichter naar mij toe maar even leek ik dat probleem vergeten te zijn. Totdat ik Austin in de deur zag verschijnen; ‘Sorry ik ga alweer weg.’ Ik werd bewust dat Amy me aangeraakt had wat het nog erger maakte. Finnick zou mij nu nog meer haten dan hij al deed.
    Ik verbeet de pijn en stond op waarna ik richting de kamer ging waar madame Plijster mijn vaders serum had gestopt; ze had het gewoon in haar kamertje open en bloot laten liggen waarna ik hem pakte. Ik negeerde alles en iedereen en rende weg terwijl ik steken in mijn buik voelde, maar het maakte me niet uit. Ik wilde weg. Ver van hier; buiten Zweinstein zou ik wel proberen te verdwijnselen. Ik had gehoord hoe het moest en in het praktijk kon ik nog niet eerder oefenen. Ik haatte mijzelf. Waarom deed ik iedereen pijn. Ik zou naar mijn vader gaan; mijn vader zou mij helpen. Hij begreep hoe afschuwelijk ik was.

    Robert

    Ik staarde naar het tafereel en Finnick gaf me een schouder klopje. Ik kon echter niks beantwoorden. Ik was verstijfd door Finnicks woorden; ze kwamen hard aan. De licht was uitgegaan en ik wist niet hoe het kwam. Ik hoorde Amy geruststellende woorden naar Campbell zeggen en ik wist totaal niet wat ik moest doen. Mijn beste vriend was weg gelopen en mijn andere beste vriend is homo met een andere beste vriend van mij. Het was teveel om te verwerken ondanks dat ik het verwacht had. Ik besloot maar achter Finnick aan te gaan. Ik rende weg en algauw kwam ik Finnick tegen.
    ‘Gaat het?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Waha ik weet wat Leora nu denkt: Nee, Austin is gewoon een huilbaby! XD]


    [ haha x') zoiets ja :p ! auch Campbell kan er niet meer tegen. Kut Finnick x') ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    [ haha x') zoiets ja :p ! auch Campbell kan er niet meer tegen. Kut Finnick x') ]

    [Dont hate Finnboy! x'd Finn is gewoon heet subtiel in het overbrengen van de waarheid... *KUCH*]


    "We accept the love we think we deserve."

    (Waarom wil Campbell altijd maar weg? Nu moet Scorpius weer achter hem aan)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (Waarom wil Campbell altijd maar weg? Nu moet Scorpius weer achter hem aan)


    [Hij is hyper-emotioneel :p. En trouwens; denk is na als al die woorden naar jou gegooit zouden worden. Dan zou ik ook weglopen; ik zou me zelfs schamen. Scorpius hoeft niet achter hem aan; mij mag. anders verzin ik gewoon een verhaaltje met hem en zijn vader x')]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya