• Hier kun je alles bespreken over het rpg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Enface & Maximesa: Ik ga vandaag niet op mijn laptop en zal waarschijnlijk dan ook niet reageren. Ik weet niet of ik nou moet wachten op twee andere users, voor ik weer reageer. Want wij drieën posten nu alleen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Chiroptera He jammer :/. Ik geloof het niet, want Ender heeft de regel herroepen.

    @Ender Kunnen ze niet gaan rijden/aankomen? Dan is er wat meer speelgelegenheid.

    Ze komen aan. De chauffeur zegt wel dat ze hun bagage moeten laten zitten en gooit er maarliefst twee koffers uit.
    Deze zijn van;
    Sem Varrel en Raven Ariana McCalley.

    Hou het reëel en heb niet ineens hamers en spijkers in de koffer zitten. Maar ik vertrouw erop ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Top! Hopelijk is dit wat fijner voor iedereen.

    Omg :'D Hahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dames en heren en alle anderen gevallen (zoals mijn drama leraar het altijd zei)
    Ik zal tot in de loop van de dag woensdag waarschijnlijk niet kunnen reageren, maar misschien lig ik dan dus de hele dag te slapen of te leren, want het is carnaval dus ik ben bij me pa, maar ga elke dag uit... en me vriendin is er... Overigens begint aanstaande vrijdag dus mijn proefwerkweek... Dus vandaar het leren :P

    Anyways dus ja woensdag of donderdag ben ik er weer :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Aha! Tot woensdag/donderdag dan! En veeel plezier en succes
    Aw trouwens ook zielig voor Sky, al haar medicijnen zitten in haar koffer en die is kwijt. She is gonna burn :Y)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 18:56 ]

    Eh, serieus? Heeft ze medicijnen dan? Hoezo dat?
    Zal ik trouwens reageren dan of vinden jullie dat ik dan even moet wachten op anderen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jaa! Omdat ik er een ziekte heb gegeven, naja meer pijnstillers en brezen en dat soort dingen. Niet te erg, wel interessant.
    Nee van mij mag je?

    Ooh dat is wel echt shit voor haar. Oke, dan zal ik vanavond terug schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga nu terug schrijven! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo stil :/

    Ik ga nu terug schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nog steeeds benieuwd ^^