• Hier kun je alles bespreken over het rpg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, ik ben bijna klaar :].

    Chiroptera -> Medousa.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gelezen. Ik reageer maybe baby morgen maar moet even kijken met werk.
    Dit zou echt kunnen uitlopen tot een ruzie, zo irritant koppig en trots is Sky dan weer. Thankyou buschauffeur

    Enface schreef:
    Gelezen. Ik reageer maybe baby morgen maar moet even kijken met werk.
    Dit zou echt kunnen uitlopen tot een ruzie, zo irritant koppig en trots is Sky dan weer. Thankyou buschauffeur

    Hahaha. I like it. Sem ook wel een beetje, maar niet zo heel erg. Als hij fout zat, zou hij het gewoon eerlijk toegeven :'). Maar hij vind het ook gewoon leuk om discussies te houden.
    I'm curious. Maar je kon er dus wel wat mee?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Hahaha. I like it. Sem ook wel een beetje, maar niet zo heel erg. Als hij fout zat, zou hij het gewoon eerlijk toegeven :'). Maar hij vind het ook gewoon leuk om discussies te houden.
    I'm curious. Maar je kon er dus wel wat mee?


    Ja naja voor haar gevoel heeft Sky haar ongelijk al toegegeven dus dan gaat ze zich er uiteindelijk aan irriteren dat Sem door blijft gaan maar stopt ze zelf ook niet. Kleine hypocriet, op dit aoort momenten vind ik haar dan weer irritant maar ik wil ook absoluut geen Mary Sue creeren.
    Ja joh, makkelijk.

    Oké. Ghehe. Dat is juist het leuke ervan, want dan zie je duidelijk de verschillen en shit. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    okey ik ben er weer
    soortvan
    ik ben vreselijk moe en me voeten doen pijn *zeker 45 kilometer gelopen gister, waarvan de helft op slippers*
    en dat was dus alleen gister xD

    Maargoed on topic waar zijn we wat is er allemaal gebeurt?


    It's very important for you to believe that you are the one

    Niets denk ik?

    Gud sorry dat ik nog niet gereageerd heb maar ik heb het echt gigaantisch druk op het moment en meh :/ Ik ga hem zo snel mogenlijk posten. Dit mag niet dood gaan :c

    Haha, dat maakt niet uit. Ik wacht gewoon rustig af c:.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah fijn :)

    Al ben ik wel benieuwd naar jouw antwoord! En die van Maximesa!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat ie er vanavond opstaat! Het lijkt wel een beetje dood te lopen hier :/

    Ja, klopt. Zou Eavan geen post schrijven? Zoiets had ze toch geschreven dat ze dat zou doen of las ik dat verkeerd? Ik wacht wel af op jouw post :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het echt niet weten? We zouden iedereen een berichtje kunnen sturen.. Maar mhm
    Klaaar, beetje crappy maar ik heb niet helemaal de energie om er iets moois van te maken.

    Hm, ja, dat zouden we kunnen doen. Daar heb ik verder ook niks op tegen, maar het is wel de RPG van Velnias en ik vind dan eigenlijk dat zij die berichtjes moet versturen. Verder denk ik ook dat we wel berichtjes kunnen blijven versturen, maar dat we er verder niet veel mee opschieten omdat ze dan voor een tijdje reageren en dan stoppen omdat de ander niet reageert.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 22:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je hebt nu ongeveer precies gezegd wat ik bedoelde met 'Maar mhm' :')
    Ik ben het er dus mee eens.