• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Taiga
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Frelissa
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Asdglkjg. Ik gebruik een medicijn tegen huiduitslag, maar ik krijg er alleen maar meer huiduitslag van. Dat wordt dinsdag weer naar de dokter, zucht. ;c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bumble schreef:
    Oh, Nana. We waren vandaag op zoek naar die thee, maar het winkeltje is weg. :c Ik had ook al in een andere winkel gekeken, maar die hadden die smaak niet en ik kon het ook niet bestellen via hun. Als je wilt kan je het bestellen via de site en bij mij laten afleveren, dan stuur ik het alsnog naar jou. (als het tenminste duurder is dan in België laten afleveren)
    Oh wat lief dat je hier nog steeds voor kijkt. Oh je hoeft je niet verplicht voelen. Ik vind die thee wel lekker, maar voor mij hoef je niet al die moeite te doen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Oh wat lief dat je hier nog steeds voor kijkt. Oh je hoeft je niet verplicht voelen. Ik vind die thee wel lekker, maar voor mij hoef je niet al die moeite te doen. (:


    Ik vind het echt geen probleem. :3


    Your make-up is terrible

    Taiga schreef:
    Gewoon uit nieuwsgierigheid: als er moderatorverkiezingen zouden komen, zouden jullie dan meedoen?


    Nee, ik zou echt niet in zo'n team willen werken.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    (...)

    Ik vind het echt geen probleem. :3
    En ik wil ook alles terugbetalen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Taiga schreef:
    Gewoon uit nieuwsgierigheid: als er moderatorverkiezingen zouden komen, zouden jullie dan meedoen?
    Ik heb eigenlijk geen idee. Onlangs zat ik te denken dat ik dat best wel wou doen. Gewoon nog net iets meer werk verrichten naar de users toe om alles in orde te krijgen en dingen vlot te laten verlopen. Ik spendeer mij tijd veel op Q, dus ik wil er best wel mijn tijd insteken en er iets nuttigs van maken, maar de laatste tijd twijfel ik toch wel heel hard. Ik ben ook heel erg graag bemiddelaar. Tijdens de verkiezing was ik blijkbaar de beste volgens de users, dus dat vond ik wel heel leuk en dat lijkt dat ook zo dom om je baantje dan op te geven. Ook zijn er een paar persoonlijke dingen gebeurt, waardoor ik ook erg heb beginnen twijfelen, dus ik heb eigenlijk echt geen idee. Ik denk dat ik pas de knoop zou kunnen doorhakken als er echt weer eens verkiezingen zijn.
    Ook wil ik de andere best wel een kans geven, want het is wat flauw dat wanneer je al een crewplaatsje heb, het van een ander afneemt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha Nikki je hebt 41414 posts. Haha sorry ik vond het grappig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb echt dit weekend nauwelijks op Q gezeten. Opeens heb ik een Wie-is-de-mol-verslaving. :'D
    Tijd dat ik dus even weer terugkeer naar Q. Want twee dagen veel afwezigheid kan natuurlijk niet door de beugel. (cat)

    Whatdee, het is echt gewoon überdoods overal.

    Taiga schreef:
    Gewoon uit nieuwsgierigheid: als er moderatorverkiezingen zouden komen, zouden jullie dan meedoen?
    Ja. Ik zou me opnieuw opgeven. Ik heb veel geleerd van dat wat ik heb gedaan (en verkeerd heb gedaan) en ik hoop dat ze me nog een kans willen geven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Taiga schreef:
    Gewoon uit nieuwsgierigheid: als er moderatorverkiezingen zouden komen, zouden jullie dan meedoen?


    Nee, wel voor bemiddelaar denk ik.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb eindelijk gevonden waar ik volgend jaar wil studeren =D.
    Istanbul, here I come!

    (Nu nog even toegelaten worden xd)


    I am an idiot, I move.

    Ohh, ik lach me kapot hier om. :')


    You are beautiful, you are love.

    Gestalt schreef:
    Ik heb eindelijk gevonden waar ik volgend jaar wil studeren =D.
    Istanbul, here I come!

    (Nu nog even toegelaten worden xd)

    Dat zou ik ook wel willen.
    Veel succes, in elk geval.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Vergeten door te geven. :3
    Martens -> Frelissa.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.