• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Taiga
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Frelissa
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hallo allemaal!

    Gestalt schreef:
    Ik heb eindelijk gevonden waar ik volgend jaar wil studeren =D.
    Istanbul, here I come!

    (Nu nog even toegelaten worden xd)

    Is dat een stage waar je t over hebt?

    Mijn ex is zo'n klootzak. Hij probeert gewoon nog meer haat richting mij te doen en gebruikt zelfs andere mensen om het over te brengen. Ik haat die gast.


    26 - 02 - '16

    Goeeeeedemorgen. :Y)

    Taiga schreef:
    Mijn ex is zo'n klootzak. Hij probeert gewoon nog meer haat richting mij te doen en gebruikt zelfs andere mensen om het over te brengen. Ik haat die gast.
    I dat diegene die ook op Q zat of een andere?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Krull schreef:
    Hallo allemaal! (...)
    Is dat een stage waar je t over hebt?

    Nee, echt studeren in het buitenland. Het is meer een uitwisseling.
    Stages komen pas in de master, wat ik eigenlijk heel jammer vind want nu heb ik geen idee hoe het er aan toegaat in de echte wereld.


    I am an idiot, I move.

    Horizons schreef:
    (...)I dat diegene die ook op Q zat of een andere?


    Ja, maar zover ik weet doet 'ie niks meer met z'n account.


    26 - 02 - '16

    Muh, ik kan er echt niet tegen als oude mensen zo hulpeloos zijn.

    Waarom gebruiken vrouwen - die geen mooi gebit hebben - meestal de meest opvallende lippenstift? Ben ik de enige die dit niet snapt?

    Elvenking schreef:
    Waarom gebruiken vrouwen - die geen mooi gebit hebben - meestal de meest opvallende lippenstift? Ben ik de enige die dit niet snapt?


    Ik snap dat ook niet hoor D:
    Ik zou dan juist een ander deel van je gezicht laten opvallen, bijvoorbeeld je ogen of zo.


    26 - 02 - '16

    Pfff, ik voel me aan de kant gezet. Waarom kom ik altijd players of bezette mensen tegen?


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Pfff, ik voel me aan de kant gezet. Waarom kom ik altijd players of bezette mensen tegen?


    Bad luck.
    Wat is er gebeurd?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Taiga schreef:
    (...)

    Ik snap dat ook niet hoor D:
    Ik zou dan juist een ander deel van je gezicht laten opvallen, bijvoorbeeld je ogen of zo.

    Ja, precies. Ik zie dat dus zo vaak op tv bijvoorbeeld, dat die vrouwen denken "Ik kom op tv, dus ik moet make-up op" en dan kwakken ze gelijk hun complete make-up doos op hun gezicht. Ik snap dus echt niet waarom ze iets accentueren wat er niet zo mooi uit ziet.

    Nou, ik heb een tijdje met een jongen gepraat en geflirt en het was allemaal heel leuk en hij maakte echt duidelijk dat hij mij wel als zijn vriendin zou willen hebben en dat hij mij wel zag zitten en nu heeft hij een ander. En dat terwijl ik hem echt leuk vond.


    Take risks and conquer your fears.

    Taiga schreef:
    (...)

    Ja, maar zover ik weet doet 'ie niks meer met z'n account.
    Ik begrijp echt niet waarom ie dat doet eigenlijk. Jullie zagen elkaar graag, waarom zou je iemand kwetsen die je zo graag zag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omdat we het hier onlangs over dit onderwerp hadden. KLIK


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?