• Harry, Louis, Niall, Zayn en Liam. De vriendengroep neemt het ene
    na het andere meisje mee naar huis. Ze willen allemaal geen serieuze
    relatie en spreken dit dan ook af als een weddenschap. Maar dan
    ontmoeten ze een meisje door hun seksverslaving waar ze
    eigenlijk wél iets serieus mee willen.

    Maar hoe weten ze dat te verbergen voor hun vrienden?


    De rollen:
    - Harry Edward Styles • Gereserveerd door Kanga
    - Louis William Tomlinson • Gereserveerd door Oceanus
    - Liam James Payne • PresIey
    - Niall James Horan • Roe
    - ZJM • Gereserveerd door quin98
    - Susan Penelope Harrison • Beifong
    - Djozie Lily Powers • KiliOfDurin
    - Riley Chiara Blackwood • EIijah
    - Isabelle Merylle Mazzaro • Lavore
    - Grace Scarlett Stone • Dusky


    Regels:
    - Minimaal 150 woorden.
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Topics worden alleen geopend door Beifong, Oceanus en Roe.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - 16+ is toegestaan, mits onder een spoiler.
    - Geen Powerplay.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Als ik iets ben vergeten, vertel het me gewoon.


    De duo's:
    Niall & Riley.
    Harry & Susan.
    Zayn & Isabelle
    Liam & [Rol Dusky]
    Louis & Djozie


    Begin:
    De weddenschap is gisteravond gemaakt, en op het moment zijn de jongens bezig de meisjes hun 'mannenhut', het appartement waar ze met z'n vijven wonen, binnen te krijgen. Eenmaal na dat dit is gebeurd ontdekken ze de leuke persoonlijkheid van de meisjes en willen eigenlijk niet meer dat ze weg gaan. Maar ze zullen dit moeten verbergen voor hun vrienden.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:17 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (FIRST)


    Because I love him, do I need another reason?

    [SECOND]


    "Family don’t end in blood”

    Praattopic, heu.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 19:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Hiiii]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [MT]


    How far is far

    [Hella]


    Bowties were never Cooler

    Djozie Lily Powers
    Met een van mijn bottige handjes om zijn pols geslagen en in de ander mijn tasje trok ik hem mee over straat. Mijn hoge zwarte hakken tikten licht op de straat en mijn korte jurkje kwam niet onder mijn zwarte trenchcoat uit. Eenmaal bij mijn appartementencomplex draaide ik me op de punten van mijn schoenen naar de jongen met de mooie blauwe ogen en het warrige roodbruine haar toe. "Zachtjes alsjeblieft en herinner alsjeblieft dat dit maar eenmalig is. Ik wil niet weer de politie hoeven bellen. Zeker niet voor jou, want je hebt een knap gezichtje." Met een van mijn vingers van de hand waarmee ik mijn tasje vast had gleed ik met een glimlach langs zijn kaak voor ik met een paar snelle bewegingen mijn sleutels uit het tasje haalde en de deur voor ons open deed om hem mee naar binnen te trekken. Ik trok hem zonder pardon verder richting de lift. Daar pakte ik hem van zijn shirt naar zijn shirt en trok hem dicht tegen me aan terwijl ik met mijn tasje de knop indrukte en mijn bloedrode lippen op die van hem te drukken. Ja, dit ging een gezellige nacht worden. Ik had een mooie jongen aan de haak geslagen, die zo te zien wist hoe hij met een dame moest omgaan. Dan verwachtte ik ook wel wat in bed, al wist je het nooit en kon hij straks net zo goed over een half uurtje weer buiten staan.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Mij aan mijn pols meetrekkend, liep het meisje voor mij uit over straat, terwijl haar hakken bij elke stap een licht tikkend geluid maakte op de straattegels. Toen we bij het appartementencomplex waren aangekomen, draaide ze zich naar mij toe. 'Zachtjes alsjeblieft en herinner alsjeblieft dat dit maar eenmalig is. Ik wil niet weer de politie hoeven bellen. Zeker niet voor jou, want je hebt een knap gezichtje,' zei ze. Ze gleed met één van haar vingers langs mijn kaak terwijl ze glimlachte. Ik glimlachte terug. 'Maak je maar geen zorgen.'
    Ze haalden met behendige, vlugge bewegingen de sleutels uit het tasje dat ze vast had en opende de deur, waarna ze mij mee naar binnen trok. Ze trok me verder mee richting de lift. Ze pakte mijn shirt beet, om mij zo dicht tegen zich aan te trekken en met behulp van haar tasje op het liftknopje te drukken. Haar rood gestifte lippen maakten al snel contact met de mijne. Ik kon het niet laten even tegen haar lippen aan te glimlachen en zoenden haar vol overtuiging terug. Dit meisje was mooi, ik had mazzel gehad dat ik haar was tegen gekomen, want al zien de meisjes waarmee ik het bed deel er nooit verkeerd uit, dit was zeker wel één van de mooiste tot nu toe. Nu maar hopen dat ze ook nog daadwerkelijk goed in bed was, anders zou ik al snel weer vertrokken zijn.
    Ik legde mijn handen op haar billen en kon het niet laten hier even in te knijpen. Ik had er nu al zin in en mijn verwachtingen waren dan ook al redelijk hoog, nu maar hopen dat hieraan straks ook voldoen zou worden.


    "Family don’t end in blood”

    Djozie Lily Powers
    Ik grijnsde bij zijn woorden en liet ons in een paar behendige bewegingen binnen. Ik trok hem mee naar de lift en drukte op het knopje voor ik hem bij zijn shirt pakte en naar me toe trok om te zoenen. Ik voelde hem even glimlachen, maar al snel zoende hij terug en niet erg rustig ook. Maar de goede manier van niet rustig. Toen ik de ping van de lift hoorde trok ik hem al zoenen mee naar binnen en drukte op het juiste knopje, net toen hij in mijn achterwerk kneep. Ik trok even terug en keek bijna recht in zijn oceaanblauwe ogen. Ik ging nog verder op mijn tenen staan en boog naar hem toe, waardoor mijn lippen bijna zijn oren raakten. "Even wachten. Ik ben zo helemaal van jou." fluisterde ik verleidelijk in zijn oor voor ik hem een vederlicht kusje gaf onder zijn oor. Eenmaal boven sloot ik mijn hand weer om zijn pols en ik trok hem mee naar mijn kleine appartementje. "Bed, woonkamer, douche, balkon?" vroeg ik simpel terwijl ik de deur opende. Nee, mij maakte het niet uit waar we het deden, al deden we het overal, als hij een beetje goed was, al had ik iets tegen sex in de keuken. Een aantal hadden het voor hem geprobeerd, maar nooit had er een het verder volgehouden dan anderhalve ronde. Misschien kon hij er verandering in brengen. Ik trok hem mee naar binnen en duwde de deur achter ons dicht in het slot. Mijn sleutels en tasje gooide ik nonchalant op het kastje naast de deur. Ik liet hem los en hing mijn jas op, waardoor mijn jurkje weer zichtbaar was, wat net mijn kont en string bedekte zolang ik niet bukte. Ik schopte ook mijn schoenen uit en werd zo 10 centimeter kleiner, waardoor ik nu wel echt omhoog moest kijken naar de niet zo heel lange jongen, die nog een beslissing moest nemen.


    Bowties were never Cooler

    [mt]

    ( Mt)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Al zoenend werd ik mee de lift in getrokken. Het meisje drukte het juiste knopje in en maakte zich even los van mij, waarna ze mij bijna recht in mijn ogen keek. Ze ging wat op haar tenen staan en boog zich in mijn richting. Haar lippen raakten bijna mijn oor toen er wat woorden uit haar mond rolden. "Even wachten. Ik ben zo van jou." Het was slechts een fluistering, maar voor mij goed genoeg hoorbaar door de kleine afstand tussen haar en mijn oor. Haar stem klonk verleidelijk en een heel lichtje kusje werd net onder mijn oor gedrukt, iets waar ik een huivering van kreeg, maar zeker niet op een onprettige manier.
    Toen de lift zijn bestemming eenmaal bereikt had, sloot de hand van het roodharige meisje zich weer om mijn pols en werd ik mee naar het appartement getrokken. "Bed, woonkamer, douche, balkon?" vroeg ze mij simpel terwijl ze de deur opendeed en mij hierna mee naar binnen trok. De deur werd gesloten en ze gooide haar tasje en sleutels op het kastje dat naast de deur stond. Haar hand liet mijn pols los zodat ze haar jas kon uittrekken en deze aan de kapstok kon ophangen. Haar korte, strakke jurkje werd nu zichtbaar en damn, het stond haar goed. Meer dan goed zelfs. Het viel maar net over haar kont heen en ik was er vrijwel zeker van dat, als ze bukte, je haar ondergoed zou kunnen zien.
    Ze schopten haar hakken ook uit, waardoor ze ineens zo'n 10 centimeter kromp.
    Ik bedacht mij dat ik nog altijd een beslissing moest nemen en dacht even na. Een balkon had ik nog nooit gedaan, maar ik vond het niet zo'n fijn idee dat alles en iedereen ons kon aanschouwen. Een bed, woonkamer en douche had ik wel alle drie eens gehad.
    'Hmm, douche,' besloot ik toen en trok ook mijn jas en schoenen uit, waarna ik het meisje in het mini-jurkje voor me van top tot teen opnam en grijnsde. Ja, dit ging zeker een goede nacht worden, en dat was nog zacht uitgedrukt.


    "Family don’t end in blood”

    Djozie Lily Powers
    Ik voelde zijn ogen op me brangen, waardoor ik eigenlijk alleen maar wat vrolijker ging glimlachen. Het gebeurde altijd en ik vond het heerlijk al die aandacht. Ik keek met mijn grote bruine kijkers in zijn nadenkende blauwe poelen van ogen. Ze waren echt prachtig, dat moest ik toegeven. Maar goed, ik had hier zo vaak mensen over de vloer, dat ik mezelf had aangeleerd aan iedereen die in meenam iets prachtigs te zien... en anders nam ik ze niet mee. Simpel als dat. Bij Louis zijn woorden glimlachte ik en ik liep draaide me om. Nog even keek ik over mijn schouder. "Laat je schoenen maar hier. Anders worden die toch maar nat en dan ben je ze straks kwijt." zei ik voor ik heupwiegend de kamer door liep en de linkerdeur aan de andere kant binnen ging. De rechter was mijn slaapkamer. Ik drukte de deur open en leunde wat scheef tegen de deurpost terwijl ik hem nu van een afstandje in me op nam in beter licht dan dat vage in de club. Hij was een best knappe jongen en het zou me niets verbazen als hij mooie spieren zou bezitten. Dat was altijd zeker een pluspunt. Ik draaide een haarlok rond mijn vinger en glimlachte naar de jongen. "Kom je dan nog, stud?" vroeg ik verlijdelijk voor ik hem nog een knipoog gaf en de badkamer in verdween. Ik deed ook hier het licht aan en deed het warme water aan. Terwijl ik wachtte op de jongen en het warme water vlocht ik mijn haar in. Ik had al eens gehad dat ik haast in mijn haren was gestikt omdat het voor mijn neus en mond was gaan vloeien. Dat was nooit prettig. Ik maakte er dus maar een snelle vlecht van en voelde even of het water warm was. het erge fijne aan dit appartement was, was dat het water inbegrepen was met de huur, dus ik hoefde me geen zorgen te maken over hoge waterrekeningen. Nu deed ik dat zoizo niet, want nu ging ik gewoon hopelijk heerlijk genieten met een knappe jongen onder de douche.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Djozie glimlachte bij mijn woorden en draaide zich om. Ze keek nog even om en zei: 'Laat je schoenen maar hier. Anders worden die toch maar nat en dan ben je ze straks kwijt.' Hierna liep ze heupwiegend door het appartement heen, waarna ze aan de andere kant van de kamer de deur aan haar linkerhand opende en deze opende. Ze leunde wat tegen de deurpost aan en nam mij in zich op. Ze wondt een plukje haar om haar vinger terwijl ze naar mij glimlachte. 'Kom je dan nog, stud?' vroeg ze met een verleidelijke ondertoon, waarna ze mij nog een knipoog gaf en de badkamer binnenging. Ik hoorde al snel water stromen, als teken dat ze waarschijnlijk de kraan alvast aan had gezet.
    Nadat ik mezelf had verlost van mijn jas en schoenen, liep ik achter haar aan en deed de deur achter mij dicht toen ik ook in de badruimte stond. Djozie's haar zat inmiddels in een vlecht en haar hand voelde of het water warm was.
    Ik liep stilletjes naar haar toe, waarna ik vlak achter haar ging staan en mijn handen op haar heupen plaatsten. Mijn lippen drukte zich in haar nek en zogen hier kort het bloed omhoog, wat voor een kleine afdruk zorgde. Ik glimlachte en bracht mijn lippen naar haar oor. 'Zullen we dan maar?' fluisterde ik zacht, waarbij mijn lippen heel lichtjes langs haar oor streken bij het praten.
    Ik draaide haar om zodat ze met haar gezicht naar mij toestond, waarna mijn handen zich al snel naar de onderkant van het jurkje verplaatste, om deze beet te pakken en langzaam omhoog te schuiven, om het daarna over haar hoofd te kunnen trekken.


    "Family don’t end in blood”

    Djozie Lily Powers
    net toen ik voelde of het water warm genoeg was voelde ik twee handen op mijn heupen en een warme adem in mijn nek. Ik glimlachte en kantelde mijn hoofd een stukje door het contact van zijn lippen in mijn nek. Een zachte kreun rolde over mijn lippen toen hij het bloed omhoog zoog in mijn nek. ik was erg veel gewend, maar mijn nek bleef heel gevoelig. Ik glimlachte bij zijn zachte woorden en zijn lippen die neit veel later langs mijn oor streelden. Toen hij een aanzetje gaf om me om te draaien sprong ik als vanzelf op mijn tenen om zo de halve pirouette af te maken en weer op mijn platte voeten te gaan staan. Ik voelde zijn vingers onder mijn jurkje schuiven en pakte zelf de onderkant van zijn shirt vast om die op hetzelfde tempo als dat hij de laag stof van mijn lichaam trok, hetzelfde bij hem te doen. Toen allebei de stukken uit waren kon ik goed zien dat zijn lichaam inderdaad heerlijk gespierd was, terwijl ik hier alleen in een zwart kanten BH en een bijpassende string stond. Mijn handen legde ik nu op zijn borst, die net als de rest van zijn bovenlichaam flink wat tatoos bevatte, en liet ze afzakken over zijn spieren naar zijn broekriem die ik expres langzaam uit deed terwijl ik hem met een stoute glimlach aan keek. "Wat zal ik hier vinden? Heb je nu al een kadotje voor me, of moet ik die zelf komen halen?" Ondertussen maakte ik zijn riem los en begon zijn knoop en rits open te maken. Net voor ik de stof van zijn broek door mijn vingers naar de grond lied glijden sprong ik weer op mijn tenen en drukte een kus op zijn lippen. Even kort beet ik zacht op zijn onderlip, gewoon om hem wat te plagen voor ik de stof weg liet glijden tussen mijn vingers, net als zijn lip tussen mijn tanden vandaan. Ik ging weer plat op mijn voeten staan en liet mijn blik ongegeneerd over zijn lichaam glijden. Ik was single, hij was single, en hij had een geweldig lijf, dus ik zag niets om me voor te hoeven schamen. Zeker niet omdat jongens het altijd deden en niets naar hun hoofd ervoor kregen, dus ik vond dat meiden dat ook mochten. Zeker als een jongen half naakt in je badkamer stond op het punt om sex met je te hebben in de warme douche die al stond te lopen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 22:28 ]


    Bowties were never Cooler