• Harry, Louis, Niall, Zayn en Liam. De vriendengroep neemt het ene
    na het andere meisje mee naar huis. Ze willen allemaal geen serieuze
    relatie en spreken dit dan ook af als een weddenschap. Maar dan
    ontmoeten ze een meisje door hun seksverslaving waar ze
    eigenlijk wél iets serieus mee willen.

    Maar hoe weten ze dat te verbergen voor hun vrienden?


    De rollen:
    - Harry Edward Styles • Gereserveerd door Kanga
    - Louis William Tomlinson • Gereserveerd door Oceanus
    - Liam James Payne • PresIey
    - Niall James Horan • Roe
    - ZJM • Gereserveerd door quin98
    - Susan Penelope Harrison • Beifong
    - Djozie Lily Powers • KiliOfDurin
    - Riley Chiara Blackwood • EIijah
    - Isabelle Merylle Mazzaro • Lavore
    - Grace Scarlett Stone • Dusky


    Regels:
    - Minimaal 150 woorden.
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Topics worden alleen geopend door Beifong, Oceanus en Roe.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - 16+ is toegestaan, mits onder een spoiler.
    - Geen Powerplay.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Als ik iets ben vergeten, vertel het me gewoon.


    De duo's:
    Niall & Riley.
    Harry & Susan.
    Zayn & Isabelle
    Liam & [Rol Dusky]
    Louis & Djozie


    Begin:
    De weddenschap is gisteravond gemaakt, en op het moment zijn de jongens bezig de meisjes hun 'mannenhut', het appartement waar ze met z'n vijven wonen, binnen te krijgen. Eenmaal na dat dit is gebeurd ontdekken ze de leuke persoonlijkheid van de meisjes en willen eigenlijk niet meer dat ze weg gaan. Maar ze zullen dit moeten verbergen voor hun vrienden.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:17 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson
    Een zachte kreun verliet haar mond toen ik het bloed in haar nek wat omhoog zoog. Terwijl ik haar jurkje omhoog trok, deed zij hetzelfde met mijn shirt. Toen deze allebei uit waren zag ik haar ogen over mijn bovenlichaam glijden, net als de mijne haar lichaam observeerden. Ze legde haar handen op mijn borst en liet deze daarna langzaam afzakken naar mijn broekriem, zie ze tergend langzaam los begon te maken, terwijl ze met een stoute glimlach naar mij keek. "Wat zal ik hier vinden? Heb je nu al een cadeautje voor me, of moet ik die zelf komen halen?"
    Ik glimlachte. "Dat ligt aan jou," antwoordde ik en knipoogde even.
    Ze maakte mijn riem verder los en begon toen aan mijn knoop en de rits. Net voor ze de broek op de grond liet glijden, verplaatste ze haar gewicht weer naar haar voorvoeten, zodat ze een kus op mijn lippen kon drukken. Ze beet even plagend op mijn onderlip en ging daarna weer plat op haar voeten staan. Haar blik scande mijn lichaam nu volledig. Ik grijnsde. "En? Goedgekeurd?" zei ik, waarbij ik merkte dat mijn stem al ietwat heser dan normaal klonk.
    Mijn handen vonden haar onderrug, om via hier naar boven te glijden, waar ik behendig haar beha-sluiting los maakte. Ik had dit al zo vaak gedaan, dat ik er niet meer iedere keer mee hoefde te klooien als ik bij een meisje was, of zij bij mij.
    Ik liet de bandjes langzaam van haar schouders glijden en liet de zwart-kanten beha toen door mijn vingers glippen, waarna hij met een zachte plof op de grond terecht kwam. Mijn handen streken even kort langs haar borsten, waarna ik glimlachte. Ik had zeker geen verkeerde aan deze meid, want wauw, ze had zeker een prachtig lichaam.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 21:48 ]


    "Family don’t end in blood”

    Djozie Lily Powers
    Ik glimlachte bij zijn woorden en liet een zacht lachje over mijn lippen rollen terwijl ik rustig zijn broek losmaakte en om zijn enkels liet glijden. Net voor ik dat deed ging ik nog even op mijn tenen staan en drukte plagend een kusje op zijn lippen en beet even in zijn onderlip voor ik weer gewoon voor hem ging staan en hem in alleen zijn boxer in me op nam. Hij zag er zeker niet verkeerd uit. Als elke jongen die ik hier mee naartoe zou nemen er zo uit zou zien zou dat echt een ideale wereld zijn. Ik knikte bij zijn woorden en liet een hand over zijn boxer en de bobbel erin glijden. "Zeker. Je hebt een prima lijf. Daar hou ik van. Zie je mij ook wel zitten?" vroeg ik ook lichtelijk hees terwijl ik weer omhoog keek. Ondertussen maakte hij met gemak mijn bh sluiting los en liet het ding op de grond glijden. Een kleine rilling liep over mijn rug toen hij met zijn handen langs mijn borsten streek. Okay, ja, ik was zeker opgewonden. Mijn hand liet ik weer over de voorkant van zijn boxer gaan voor ik mijn vingers achter de bovenband haakte. Toen liet ik mijn ogen nog even over zijn spieren gaan. Okay, ik had een veel beter plan. Ik deed een stapje dichterbij en begon vanaf zijn kaak via zijn nek een spoort van kisjes over zijn gespierde borst en buik te zetten. Het ging neit zo snel en de kusjes stonden dicht op elkaar, maar dit was zeker met een lekker gespierde jongen leuk om te doen. Ik stopte toen ik op mijn knieen zat en bij zijn boxerband was. "Klaar voor?" vroeg ik voor ik de band tussen mijn tanden nam. Blowjobs deed ik niet aan, want daar beleefde ik zelf geen enkele lol aan, zeker niet als het niet als ik er neit tegelijkertijd iets voor terug kreeg, maar zo iemand uit z'n onderbroek bevrijden werkte altijd toch wel erg goed.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Djozie knikte bij mijn woorden en streek met haar hand over mijn boxer, die al redelijk gespannen stond, wat nu nog een tikje erger werd.
    'Zeker. Je hebt een prima lijf. Daar hou ik van. Zie je mij ook wel zitten?' zei ze, lichtelijk hees, waarna ze weer omhoog keek. Intussen had ik het voor elkaar gekregen de beha van haar lichaam te verwijderen en viel het stoffen ding op de grond. Mijn handen ging kort langs haar borsten, waarna de hare opnieuw mijn boxer vond. Deze streek er nogmaals even overheen, waarna er twee vingers over de rand werden gehaakt. Haar ogen gingen nog een keer mijn lichaam langs voor het meisje een stapje dichterbij kwam en een spoor kusjes op mijn lichaam begon te drukken, die van mijn kaak naar mijn nek liep, en zo verder naar mijn borst en buik. Ik kreunde even zacht en wierp mijn hoofd genietend in mijn nek. De kusjes stopte toen Djozie inmiddels op haar knieën voor mij zat. 'Klaar voor?' vroeg ze, waarna een klein stukje van de elastieken rand van mijn boxer tussen haar tanden verdween.
    Ik knikte overtuigend. 'Meer dan klaar,' wist ik uit te brengen en keek haar lichtelijk smekend aan, wachtend tot ze mij van het laatste stuk stof dat nog aan mijn lichaam zat zou bevrijden en ik vervolgens niet lang erna hetzelfde bij haar zou kunnen doen.


    "Family don’t end in blood”

    Djozie Lily Powers
    Het feit dat hij vrij hevig reageerde op mijn acties maakte het eigenlijk alleen maar leuker om hem wat te plagen. De badkamer was daar al helemaal ideaal voor omdat je dingen kon uitstellen zonder dat het vreemd stond dat je naakt rondliep, al keken mijn buren nergens meer van op. Eenmaal beneden met een spoort van kusjes over zijn lichaam zette ik mijn tanden in de band van zijn boxer. Ik rekte het elastiek een beetje uit en keek omhoog recht in zijn smekende blauwe ogen. Eerst liet ik het elastiek een keer schieten, waardoor het terug klapte tegen zijn huid. "Oopsie" zei ik semi-onschuldig voor ik het weer tussen mijn tanden nam en dit maal tergend langzaam omlaag trok. Op een bepaald punt sprong zijn lid eruit en trok ik met twee vingers de boxer door uit tot aan zijn enkels. Ik drukte zacht nog een kusje op de eikel voor ik weer ging staan. "Help je mij ook uit mijn laatste stukje stof? Ik denk namelijk dat de douche wel warm is." zei ik voor ik me omdraaide en uitdagend mijn achterste even tegen zijn lengte aan schuurde. Ik was een hele erge tease, maar de mannen kregen van mij altijd wel waarvoor ze kwamen, zelfs als ze vrij teleurstellend waren voor mij. Sommigen konden al het geplaag al niet aan. Nou hoopte ik stiekem wel van Louis dat ik hem aan mijn hele kleine lijstje 'misschien nogmaals' toe kon voegen. Zijn lichaam was verrukkelijk en hij leek net zo'n sekstijger als ik, maar ik zou het wel zien. Als hij alsnog na een paar minuten klaar was zonder dat ik er enig plezier aan beleefde, was het alsnog einde verhaal voor de kleine schone.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ze rekte het elastiek met haar tanden een beetje uit en keek mij toen in mijn ogen aan, die nogal smekend stonden. Ik hoopte nu dat ze mij zou verlossen, maar ze liet het elastiek schieten. 'Oopsie,' zei ze onschuldig. Ik gromde even zacht, terwijl ze het elastiek ondertussen opnieuw tussen haar tanden nam. Tergend langzaam werd het stuk stof omlaag getrokken, tot het uiteindelijk ver genoeg gezakt was en mijn lid eruit sprong. Haar twee vingers trokken de boxer verder naar beneden, tot hij op mijn enkels hing en ik er behendig uitstapte. Een kusje werd nog op mijn eikel gedrukt voor het meisje weer rechtop stond. 'Help je mij ook uit mijn laatste stokje stof? Ik denk namelijk dat de douche wel warm is,' zei ze, waarna ze zich omdraaide en haar achterwerk uitdagend langs mijn lengte streek. Ik grijnsde even. 'Graag zelfs.' Ik legde mijn handen op de achterkant van haar dijen en gleed toen heel langzaam omhoog, via haar billen, naar de bovenkant van haar zwarte slipje. Een aantal van mijn vingers haakte zich om de rand heen, twee van elke hand om precies te zijn. En in net zo'n tempo als net bij mij werd gedaan, of misschien nog wel trager, bevrijdde ik haar van het laatste stuk stof dat nog aanwezig was op haar lichaam. Toen het eenmaal ver genoeg naar beneden getrokken was liet ik het tussen mijn vingers doorglippen, waardoor het vanzelf zijn weg naar de grond vervolgde. Mijn vingers streken nog even langs de binnenkant van haar liezen en gleden toen naar haar hand. Ik pakte deze vast en stapte de douchecabine in, haar gretig, maar toch langzaam met mij meetrekkend. Eenmaal in de cabine sloot ik het deurtje ervan en vonden mijn lippen al snel de hare.


    "Family don’t end in blood”

    Djozie Lily Powers
    Ik grijnsde bij zijn woorden en sloot mijn ogen om nog net iets meer te kunnen genieten van zijn toch vrij kleine handen die over mijn onderlichaam gleden. Ik voelde zijn vingers achter mijn slipje haken en het tergend langzaam uit begon te trekken. Ik leunde licht op de wastafel om hem wat meer ruimte te geven. Toen het kleine stukje stof uiteindelijk ver genoeg van mijn kont was voelde ik zijn handen even verdwijnen. Nog geen seconde later liep er een kleine rilling over mijn rug door zijn lichte aanrakingen bij mijn liezen. Toen hij mijn hand pakte schopte ik mijn slipje simpel in de wasmand voor ik met hem mee de douche in stapte. Het water was heerlijk warm. Ik bleef dichtbij Louis staan. Nog voor het deurtje compleet dicht was vonden onze lippen elkaar. Ik ging op mijn tenen staan en sloeg mijn armen om zijn nek. Ik beet zacht op zijn onderlip en grijnsde gewiekst. Toen we eenmaal goed nat waren allebei en mijn haren en de zijnen in lange slierten over onze gezichten hingen zette ik me voorzichtig af van de grond en sloeg eerst een been om hem heen om zeker te zijn dat hij mijn gewicht zou houden. Het was niet extreem veel, maar als hij niet zo sterk zou zijn, wat me niet zo leek met al die spieren, kon ik altijd nog op mijn eigen benen blijven staan. Ik hield wel stevig mijn lippen op die van hem. Voor vannacht zag het er goed uit. Misschien nog een drankje erbij en als hij goed was misschien een volgende ronde, maar we zouden het wel zien. Ik was voor nu hoopvol, maar we zouden wel zien. Mijn vingers vlochten zich door zijn natte haren om wat meer grip te hebben, want ik stond toch op een been met de tweede stevig om zijn heup geslagen.


    Bowties were never Cooler