• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies" nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en echt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in dit topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    is die online?


    Hoe bedoel je?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Asfaloth schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    dat hobbit spel, speel je die via je computer online?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    dat hobbit spel, speel je die via je computer online?


    Nope, het is een app voor bijv. Iphone of Ipad.
    Ik weet niet zeker of je het op de computer kan doen, maar volgensmij niet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Of kan je google play apps wel op de computer doen? Dan is ie wel voor op je computer.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Asfaloth schreef:
    (...)

    Nope, het is een app voor bijv. Iphone of Ipad.
    Ik weet niet zeker of je het op de computer kan doen, maar volgensmij niet.

    Aha, helaas, ik heb geen vanbeide. ach ja, ik houd het wel bij battle for middle earth :D en LOTRO :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Asfaloth schreef:
    Zijn er nog meer mensen die Hobbit; Kingdoms of Middle-Earth spelen? ^^
    Ik ben nu al helemaal verslaafd en het is een echte aanrader! Het is een app trouwens :P


    Ik speelde het, maar dat was op de mobiel van mijn moeder die nu dood is en op mijn mobiel doet ie het niet.
    Maar momenteel heb ik genoeg aan Grepo, een soortgelijk spel :Y)

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 22:40 ]


    Stenenlikker

    Ik speelde het, maar het ging me vervelen. Dus nu heb ik het verwijdert. :W


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    hehe :P


    You can't touch music but music touch you

    Eyooo! Ik ben een tijdje niet zo actief geweest, omdat ik het erg druk had met school, maar ik heb het nu een weekje iets rustiger.
    Zijn er hier mensen die het Lego The Hobbit spel al hebben? Ik heb 'm gisteren gekocht en ik heb nu de verhaallijn nu al uitgespeeld (dat is maar 25%, though). c:


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    Eyooo! Ik ben een tijdje niet zo actief geweest, omdat ik het erg druk had met school, maar ik heb het nu een weekje iets rustiger.
    Zijn er hier mensen die het Lego The Hobbit spel al hebben? Ik heb 'm gisteren gekocht en ik heb nu de verhaallijn nu al uitgespeeld (dat is maar 25%, though). c:


    Nope, maar ik snap het niet helemaal, want er zijn nog maar 2 films uit, waarom dan al het spel maken en niet wachten tot de laatste film uit is om er één groot spel van te maken?

    Maar het ziet er wel epic uit :') Maar ik denk dat ik wel wacht tot ie wat goedkoper is, of tot ze er een volledige versie van gemaakt hebben.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 16:28 ]


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    (...)

    Nope, maar ik snap het niet helemaal, want er zijn nog maar 2 films uit, waarom dan al het spel maken en niet wachten tot de laatste film uit is om er één groot spel van te maken?


    Ze moeten de fans tevreden houden ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Draconian schreef:
    (...)

    Nope, maar ik snap het niet helemaal, want er zijn nog maar 2 films uit, waarom dan al het spel maken en niet wachten tot de laatste film uit is om er één groot spel van te maken?

    Maar het ziet er wel epic uit :') Maar ik denk dat ik wel wacht tot ie wat goedkoper is, of tot ze er een volledige versie van gemaakt hebben.

    Money. :') Ik denk niet dat er een volledige versie zal komen, hoor. Twee verschillende spellen leveren meer op. :'D Ik vind dat soort dingen nooit erg en ik vind het spel ontzettend leuk, dus ach ja.


    Caution first, always.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:



    Hahahaha, Elrond toch xD


    Stenenlikker

    Draconian schreef:
    (...)

    Hahahaha, Elrond toch xD

    echt geniaal :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf