• Hallo!

    Ik maak veel gebruik van to do-lists. Dan hoef ik maar één keer te bedenken wat ik moet doen en kan ik daarna gewoon de lijst af werken. Nieuwe dingen komen dan weer onderaan.
    Met handgeschreven to do lists wordt het vervolgens nog overzichtelijk, met doorgekraste to do dingen, omdat ze niet meer hoeven of al gedaan zijn. Ook wordt het een probleem als je naderhand de volgorde wil veranderen.
    Nu heb ik op mn windows 8 PC een to do app, waarin je zo leuk met tegeltjes kan schuiven *O*

    Gebruik jij to do lists?
    Hoe gebruik je ze?
    Wat vind je de voor en de nadelen?

    Tell me _O_

    Ik gebruik eigenlijk geen lijstjes, maar het zou wel heel erg handig zijn. Ik vergeet namelijk bijna alles van wat ik nog moet maken of doen. :')

    Ik werk alleen met schema's in mijn hoofd, want ik doe niks als het niet goed gepland staat.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik gebruik to do lijstjes voor toetsen, maar niet om bijvoorbeeld de was op te vouwen en mijn kamer te stofzuigen.


    Firm believer of all that is magic

    Veel verschillen dus, haha.

    Ik denk dat ik meer gebruik van to-do lists ga maken als ik weer ga studeren, om dat ik dan waarschijnlijk gewoon meer dingen heb om te doen ^^
    Een app of programma lijkt dan handig, maar daar kijk ik dan niet naar. Dus ik ga voor post-it's of een papieren lijstje of boekje.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik gebruikte ze vroeger altijd en had er een speciaal schrift voor. De laatste tijd gebruik ik het minder en daar moet echt weer eens verandering in komen (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik maak to do lists, maar ik kijk er dan nooit meer naar D;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Corday schreef:
    Ik werk alleen met schema's in mijn hoofd, want ik doe niks als het niet goed gepland staat.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik gebruik ze alleen wanneer ik echt door de bomen t bos niet meer kan zien, maar ik ben een autist van het soort dat zulke lijstjes wel echt nodig heeft.
    Ik zou ze vaker moeten maken but I'm a failure who doesn't.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lacey schreef:
    Ik maak geen gebruik van zulke lijstjes, omdat ik weet dat ik me niet aan het lijstje ga houden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik maak echt altijd een lijstje voor mijn huiswerk. Het is erg handig en ik mag pas stoppen met mijn huiswerk als alles is doorgestreept.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik maak ook altijd gebruik van to do lijstjes:) Voor school en gewoon voor als ik prive nog dingen moet regelen ofzo. En heel soms gebruik ik zo ook wel voor het schrijven!


    ~

    Memoria schreef:
    Ik maak echt altijd een lijstje voor mijn huiswerk. Het is erg handig en ik mag pas stoppen met mijn huiswerk als alles is doorgestreept.(krul)


    Dit heb ik een tijdje gedaan, maar ik kon me er gewoon niet aan houden. Ik heb altijd zoiets van "oh, dat kan morgen ook wel" met als gevolg dat ik altijd twee dagen van de voren pas voor een toets begin te leren


    -

    Ik houd van to-do-lijsten.
    Het geeft altijd zo'n goed gevoel wanneer ik iets door kan strepen ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik gebruik soms to-do-lijstjes, maar meestal in de vorm van een planning, waar ik me vervolgens niet aan houd. Dus dat werkt niet zo goed voor mij :'). Maar to-do-lijstjes zijn wel heel handig!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?