• Hallo!

    Ik maak veel gebruik van to do-lists. Dan hoef ik maar één keer te bedenken wat ik moet doen en kan ik daarna gewoon de lijst af werken. Nieuwe dingen komen dan weer onderaan.
    Met handgeschreven to do lists wordt het vervolgens nog overzichtelijk, met doorgekraste to do dingen, omdat ze niet meer hoeven of al gedaan zijn. Ook wordt het een probleem als je naderhand de volgorde wil veranderen.
    Nu heb ik op mn windows 8 PC een to do app, waarin je zo leuk met tegeltjes kan schuiven *O*

    Gebruik jij to do lists?
    Hoe gebruik je ze?
    Wat vind je de voor en de nadelen?

    Tell me _O_

    Ik ben bekend met het idee maar ik ben een echte uitsteller.
    Dus voor mij heeft zoiets geen zin want dan doe ik alles op het laatst mogelijke moment.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hybridum schreef:
    Ik ben bekend met het idee maar ik ben een echte uitsteller.
    Dus voor mij heeft zoiets geen zin want dan doe ik alles op het laatst mogelijke moment.


    This, helaas.


    26 - 02 - '16

    Niet echt, maar ik ben wel super vergeetachtig.
    Dus op mijn gsm heb ik zo'n notitiebladje op mijn voorpagina staan, en alles wat ik niet mag vergeten schrijf ik erop zodat ik iedere keer als ik mijn gsm vast heb (wat vaak is, trouwens) ik eraan herinnerd word.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ondanks dat ik uitstel heb ik wel een notitieboekje verdeeld over twee categorieën (school/werk & privé ) en daarin schrijf ik mijn to do's op.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 9:56 ]


    You are beautiful, you are love.