• Sinds vandaag is mijn telefoon kapot. Een goeie tip koop nooit een Alcatel. Na een paar maanden had de telefoon al problemen en nu zijn we weer een paar maand verder en is de telefoon kapot. Nu heb ik een vraag jullie. Weet één van jullie misschien een goed merk telefoon? Het liefst prepaid want, mijn ouders willen liever niet dat ik een abonnement neem. Ikzelf wel maar dat is niet anders. Ik wil graag een Samsung Galaxy S4 mini maar een S4 mini is los denk ik wel 300 euro en dat heb ik er niet voor over.

    Alvast bedankt (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik heb een Samsung Galaxy S2. Niet een van de nieuwste Samsungmodellen dus ook niet zo vreselijk duur. Ik ben er iig erg tevreden mee ^^
    Hij is wel groot en er zijn weinig hoesjes meer voor te vinden..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik had jaren geleden ook een alcatel en die was onverwoestbaar. Zeker als je erbij bedenkt dat hij al vijf keer verdronken was en wel vaker uit het raam vanaf de eerste verdieping werd gegooid (:
    Nu heb ik een samsung nexus 2, die heel fijn is, maar hij was ook heel erg duur. Hiervoor had ik een samsung ace 2 en die was ook wel fijn. Prima ding voor niet al te veel geld. Die raad ik eigenlijk wel aan en de samsung SII inderdaad. Die zijn ook goed.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 20:01 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb een Samsung Galaxy S3, en die was toen ik hem kocht 400 euro maar dat was een jaar geleden en de prijs zal intussen wel gedaald zijn. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb een Samsung toestel (een Samsung S2 Plus om precies te zijn), en ik ben er totaal niet blij mee. Mijn telefoon werkt niet goed en is de hele tijd aan het 'opladen' terwijl het niet eens verbonden is met de oplader. Verder is bij mij de middelste knop kapot gegaan en zit er een grote barst in het scherm. Ik heb deze telefoon nu een half jaar, wat niet lang is. Misschien ben ik niet zo netjes met mijn spullen, maar ik heb nog nooit zo snel problemen met een telefoon gehad.

    Mijn moeder heeft deze week nog de Samsung S3 mini gekocht voor minder dan €200,-
    Mijn broer gebruikt hem ook, en volgens mij is hij tevreden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Neverlands schreef:
    Ik heb een Samsung Galaxy S2. Niet een van de nieuwste Samsungmodellen dus ook niet zo vreselijk duur. Ik ben er iig erg tevreden mee ^^
    Hij is wel groot en er zijn weinig hoesjes meer voor te vinden..

    De s2 heb ik ook! Erg goed.

    Op miniinthebox.com heb je superveel hoesjes trouwens. ^-^ en super goedkoop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik koop geen dure gsm's ;d

    Ik ben serieus altijd die ene persoon met een gsm van de vorige eeuw of met de op een na goedkoopste gsm die verkrijgbaar is in de winkel.


    effort never betrays you

    Ik heb zelf de S3 mini gehad en die vond ik erg fijn. Ik heb nu overigens de S3, maar dan wel met abo. :)

    Ik heb ook een Samsung SII Plus en ik ben dik tevreden! Ik heb hem nu ongeveer een halfjaartje denk ik en vrijwel nooit problemen gehad. Aanrader dus!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb een Samsung Galaxy S Advance (oud model), op zich ben ik wel tevreden maar ik erger me wel een beetje aan het feit dat hij vaak zomaar uitvalt. Ook kan ik af en toe opeens niks meer tikken in whatsapp of facebook :S heel vaag, dan moet ik de app eerst drie keer opnieuw opstarten voordat ik weer kan tikken. Maar over het algemeen best een leuk dingetje.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 21:22 ]


    Life is hard and then we die

    Samsung galaxy core is mss ook goed idee


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb een Samsung Galaxy I9001 (2e hands) ofzoiets en ik ben er heel tevreden mee.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    Ik heb een Samsung Galaxy I9001 (2e hands) ofzoiets en ik ben er heel tevreden mee.

    Dat is de s plus ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    (...)
    Dat is de s plus ^-^


    Ja, die! Sorry, ik ben zó slecht in telefoonnamen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    (...)

    Ja, die! Sorry, ik ben zó slecht in telefoonnamen...

    Ik weet het omdat ik die ook gehad heb hihi.
    En ander is google je grootste vriend ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.