• Sinds vandaag is mijn telefoon kapot. Een goeie tip koop nooit een Alcatel. Na een paar maanden had de telefoon al problemen en nu zijn we weer een paar maand verder en is de telefoon kapot. Nu heb ik een vraag jullie. Weet één van jullie misschien een goed merk telefoon? Het liefst prepaid want, mijn ouders willen liever niet dat ik een abonnement neem. Ikzelf wel maar dat is niet anders. Ik wil graag een Samsung Galaxy S4 mini maar een S4 mini is los denk ik wel 300 euro en dat heb ik er niet voor over.

    Alvast bedankt (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Velnias schreef:
    (...)
    Ik weet het omdat ik die ook gehad heb hihi.
    En ander is google je grootste vriend ^-^


    I know ;] Maar ik ben te lui om het nu op te zoeken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 21:49 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb een Samsung Galaxy S3 mini :3 hele fijne telefoon!!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Waarom niet Sony? Sony is net zo goed en ook goedkoper. Ik snap niet dat mensen een telefoon willen met android maar alleen kijken naar een Samsung 'want die heeft iedereen'

    Journals schreef:
    Ik heb een Samsung toestel (een Samsung S2 Plus om precies te zijn), en ik ben er totaal niet blij mee. Mijn telefoon werkt niet goed en is de hele tijd aan het 'opladen' terwijl het niet eens verbonden is met de oplader. Verder is bij mij de middelste knop kapot gegaan en zit er een grote barst in het scherm. Ik heb deze telefoon nu een half jaar, wat niet lang is. Misschien ben ik niet zo netjes met mijn spullen, maar ik heb nog nooit zo snel problemen met een telefoon gehad.


    Mijn vader had dezelfde telefoon en hij had er ook extreem veel problemen mee (contacten die steeds geswitched werden, softwareproblemen, internetproblemen, herkende de oplader niet etc.) dus ik raad de samsung S2plus af. Zelf heb ik een Nokia zonder internet etc. dus daar kan ik je niet mee helpen. Mijn zusje heeft een Samsung Galaxy Young en is daar zeer tevreden mee en dat is ook een prepaid dus dat zou ook wel kunnen. Hij was zo'n 120 euro volgens mij, met cashback.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Mijn vader had dezelfde telefoon en hij had er ook extreem veel problemen mee (contacten die steeds geswitched werden, softwareproblemen, internetproblemen, herkende de oplader niet etc.) dus ik raad de samsung S2plus af. Zelf heb ik een Nokia zonder internet etc. dus daar kan ik je niet mee helpen. Mijn zusje heeft een Samsung Galaxy Young en is daar zeer tevreden mee en dat is ook een prepaid dus dat zou ook wel kunnen. Hij was zo'n 120 euro volgens mij, met cashback.


    Mijn zusje heeft die ook en daar is ze juist niet zo tevreden mee. Hij liep de hele tijd vast en was heel erg sloom. Ik heb nu een mobiel die wel goed voor mij is aangezien ik een echte kluns ben, namelijk de Sony Xperia E. Hij is echt heel erg sterk want ik liet hem per ongeluk twee trappen naar beneden vallen en hij heeft niet eens een barst in het scherm (mijn IPod was kapot nadat hij op de grond viel dusja). En die twee waren dus ongeveer even duur. Ik raad zelf Samsung af, ik vind het erg vervelend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sony Xperia S! Ik ben hem verloren, maar ik heb hem 1,5 jaar met heel veel liefde gebruikt! Echt een geweldig ding: mooi scherm, fijn formaat, hele goede camera en weinig kuren. In de zomer kon hij soms nog wel vastlopen, maar dan heb ik het over bijna 45 graden, dus dat is geen ramp :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Montrose schreef:
    Waarom niet Sony? Sony is net zo goed en ook goedkoper. Ik snap niet dat mensen een telefoon willen met android maar alleen kijken naar een Samsung 'want die heeft iedereen'

    K heb twee Sony's gehad maar was met beiden niet heel tevreden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik wil ook echt een nieuwe telefoon, want ik merk ook echt dat die van mij aan het end van z'n latijn is. So, als iemand iets voor me weet :'D HTC heb ik trouwens C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb sinds december de Samsung Galaxy Trend, en ik ben er wel tevreden mee (:
    Hiervoor heb ik jaren lang de Samsung Star gehad, en ik ben altijd wel te spreken geweest over Samsung (: Nog nooit problemen mee gehad (; *even afkloppen*


    Inspiration can hit you any time

    Ga in ieder geval niet voor een Windows Phone mobieltje. :') Ik heb een Nokia Lumia 900, en eerlijk is eerlijk: het gebruiksgemak is heel goed, maar WP heeft gewoon een beetje gefaald in mijn ogen, waardoor je bijna geen goede apps kunt krijgen. Behalve de manga app dan, die is echt geweldig. :3
    Eigenlijk wil ik ook een nieuw mobieltje, maar ik wil wachten tot november, want dan heb ik 'm twee jaar; anders vind ik dat ik 'm te kort heb. En het is allemaal gewoon veel geld.
    In ieder geval is mijn tip om geen Windows Phone te nemen, voor de rest heb ik niet zoveel ervaringen. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb de samsung galaxy s2 plus. Hij doet het goed alleen krijg je wel vage reclame.....(Kan ook aan mijn apps liggen hoor) 2de keer dat ik hem heb en ben er nogsteeds wel bij mij. (1ste ging een beetje kapot $:)


    I wish that I could wake up with amnesia...

    Ik heb een samsung galaxy Y, 70 euro prepaid, functioneerd gewoon prima, en t is een smartphone als alle anderen :) cheap en klein, dus makkelijk voor in je broekzakken


    It's high noon.

    Hmm wel jammer dat je geen abo mag want ik heb een Samsung Galaxy s3 met een abo voor maar 23 euro in de maand + je kan niet over je abo heen gaan, wanneer het allemaal op is kan je gewoon niet meer bellen of internetten tenzij je op Wi-Fi zit natuurlijk. De actie is van Hollandse nieuwe, en geldt een jaar lang. Ik zou toch eens kijken of de actie er nog is en met je ouders overleggen of dat wel oké is ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Western schreef:
    Hmm wel jammer dat je geen abo mag want ik heb een Samsung Galaxy S3 met een abo voor maar 23 euro in de maand + je kan niet over je abo heen gaan, wanneer het allemaal op is kan je gewoon niet meer bellen of internetten tenzij je op Wi-Fi zit natuurlijk. De actie is van Hollandse nieuwe, en geldt een jaar lang. Ik zou toch eens kijken of de actie er nog is en met je ouders overleggen of dat wel oké is ^^


    Deze heb ik dan alleen voor 23,50 in de maand. :)

    Hmm.. Ja ik heb een iPhone 5 met een vrij duur abonnement (55 in de maand). Maar kun je niet op marktplaats kijken? Misschien dat je daar nog iets vind voor een betaalbare prijs?


    To infinity and beyond •