• Sinds vandaag is mijn telefoon kapot. Een goeie tip koop nooit een Alcatel. Na een paar maanden had de telefoon al problemen en nu zijn we weer een paar maand verder en is de telefoon kapot. Nu heb ik een vraag jullie. Weet één van jullie misschien een goed merk telefoon? Het liefst prepaid want, mijn ouders willen liever niet dat ik een abonnement neem. Ikzelf wel maar dat is niet anders. Ik wil graag een Samsung Galaxy S4 mini maar een S4 mini is los denk ik wel 300 euro en dat heb ik er niet voor over.

    Alvast bedankt (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Vinception schreef:
    (...)

    Mijn vader had dezelfde telefoon en hij had er ook extreem veel problemen mee (contacten die steeds geswitched werden, softwareproblemen, internetproblemen, herkende de oplader niet etc.) dus ik raad de samsung S2plus af. Zelf heb ik een Nokia zonder internet etc. dus daar kan ik je niet mee helpen. Mijn zusje heeft een Samsung Galaxy Young en is daar zeer tevreden mee en dat is ook een prepaid dus dat zou ook wel kunnen. Hij was zo'n 120 euro volgens mij, met cashback.


    Mijn zusje heeft die telefoon ook. Als ze haar galerij opent, crasht de telefoon. Als de telefoon besluit dat 'ie apps moet updaten (doet 'ie bij haar automatisch), dan crasht 'ie weer.

    Ik heb een Acer, van het computer merk. Een liquid Z nogiets (:
    In het begin een probleem mee gehad, opgestuurd waarna hij gemaakt is. Hij loopt als een zonnetje. Echt een aanrader, en echt niet duur,


    Miep

    Steveo schreef:
    Ik koop geen dure gsm's ;d

    Ik ben serieus altijd die ene persoon met een gsm van de vorige eeuw of met de op een na goedkoopste gsm die verkrijgbaar is in de winkel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb een Samsung Galaxy S Advance (oud model), op zich ben ik wel tevreden maar ik erger me wel een beetje aan het feit dat hij vaak zomaar uitvalt. Ook kan ik af en toe opeens niks meer tikken in whatsapp of facebook :S heel vaag, dan moet ik de app eerst drie keer opnieuw opstarten voordat ik weer kan tikken. Maar over het algemeen best een leuk dingetje.


    Dat heb ik ook met mijn samsung (s plus)! De laatste tijd heel vaak, gelukkig is mijn abo volgende maand afgelopen, dus dan mag ik weer een nieuwe (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik heb een galaxy ace 2 en dit is ook een fijne. Ik heb hem al best vaak laten vallen en er was niets. Alleen toen hij paar weken geleden van een tafeltje viel op het scherm op houten vloer een barstje ik heb zelf ook Prepaid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een Xiaomi Mi2s, 250 euro, sneller dan een Samsung Galaxy S3 en zelfs de S4 (bewezen dmv. Antutu), vloeiende overgangen, reageert snel, etc, etc. Enige nadeel is dat je hem in China (als je op de link klinkt kom je op de webshop waar ik hem heb gekocht) moet kopen, hoewel er op Tweakers wel eens mensen zijn die hem tweedehands verkopen.

    ______________________________________________

    Als je vragen erover hebt, hoor ik het graag :Y)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 22:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb een Xiaomi Mi2s, 250 euro, sneller dan een Samsung Galaxy S3 en zelfs de S4 (bewezen dmv. Antutu), vloeiende overgangen, reageert snel, etc, etc. Enige nadeel is dat je hem in China moet kopen, hoewel er op Tweakers wel eens mensen zijn die hem tweedehands verkopen.______________________________________________

    Als je vragen erover hebt, hoor ik het graag :Y)

    Waar bestel jij je mobiel/andere elektronica dan? Ik ben daar nogal voorzichtig mee, Idunno. Is 'ie groter dan de Samsung; wat voor formaat heeft 'ie?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Waar bestel jij je mobiel/andere elektronica dan? Ik ben daar nogal voorzichtig mee, Idunno. Is 'ie groter dan de Samsung; wat voor formaat heeft 'ie?
    Ik heb mijn telefoon besteld bij IbuyGou (dat is ook de link in het woord "China"). Ik heb hem daar gekocht doordat Xiaomi (de maker van de telefoon) die webshop aanraadt en ze goede reviews krijgen van hun gebruikers. De telefoon zelf heb ik laten leveren door DHL. Hiervoor heb ik dan wel 21 euro extra betaald, maar was hij er wel in 3 dagen. De Mi2s is sowieso kleiner dan de S4, gezien het maar een 4.3'' schermpje is.

    Note: de kans bestaat dat je invoerrechten zal moeten betalen over je telefoon. Ik en Nikki hadden er beide geen last van, maar je weet maar nooit.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 22:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.