• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( aangezien het kakke irritant is geworden om twee povs onder elkaar te kunnen schrijven)
    Gregory McEwan
    Ik werd wakker met Anna in mijn armen, ze leek wakker genoeg te zijn.
    "Morgend schoonheid." geeuwde ik, en drukte een kus op haar kruin.
    "jij bent er ook vroeg bij, ik dacht dat jullie vrouwen altijd schoonheidslaapjes hielden, niet dat jij dat nodig hebt. " vervolgde ik, dat we nu een koppel waren betekende niet dat ik haar niet meer zou plagen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jaja ik xat weer in de trein :3

    Jeremy devone
    Zodra de volgende ochtend het zonnetje door de kiertjes in de gordijnen mijn gezicht verlicht kan ik niks anders dan mijn hoofd in mijn kussen drukken. Damn dat deed zeer. Mijn drank van gisteren voeldr ik duidelijk en ik wist ook direct hoever het was gekomen. James die langs kwam en me mee terug naar het huis had genomen. En die kus... ook dat kwam terug boven en dat was nou net wat niet terug boven had moeten komen. Met mijn ogen half gesloten kijk ik de kamer rond en kom tot de conclusie dat James de kamer al verlaten had. Zijn bed was namelijk leeg. Wel zag ik een glas water en een paracetamol op het nachtkastje staan. Als ik me niet zo ziek had gevoeld had ik ze direct ingenomen. Maar ik had het gevoel dat ik zou gaan overgeven op het moment dat ik ook maar uit bed op zou staan. Mijn vooruitzicht op deze dag was dus puur in bed blijven liggen. En ik duw mezelf toch iets omhoog zodat ik het glas en de paracetamol kan pakken. Nee het was niet slim maar mijn hoofd was gewoon aan het barsten. Het witte paracetamolletje leg ik op mijn tong van waarna ik hem met grote slokken water wegslik tot het glas leeg is. Het lege glas zet ik met een klap terug op het nachtkastje waarna ik mezelf terug plat op het bed laat vallen. Bah het gevoel day door mijn lichaam ging was verschrikkelijk maar het bracht me afleiding. Op deze manier hoefde ik even niet te denken aan hèm.

    Manooon hinthint?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rose Black
    Toen Delilah uit de douche kwam en zich had aangekleed stelde ik voor om te gaan ontbijten. Ik had mijn haren ondertussen al in een vlecht gedaan en mijn bril al een goede beurt gegeven. Op een normaal tempo liep ik naar de keuken om vervolgens daar een appel te nemen en hem in stukken te snijden. 'Lekker gedouched?' vroeg ik haar toen.

    Anna Sharp - Fashion
    'Maar Gregor,' zei ik nep teleurgesteld. 'Ik dacht dat jij wel wist dat ik daar niet aan doe. Schoonheid komt bij mij aanwaaien.' Ik grinnikte even, gaf hem een kusje en stapte toen uit bed om me aan te kleden. Met een zwaai deed ik de gordijnen opzij en het zonnetje kleurde onze slaapkamer. Ik opende het raam en zag net James en Sarah-Jane terug komen van hun wandeling.

    James Black
    Sarah-Jane en ik liepen iedere morgen een korte wandeling. Het was een gewoonte van ons geworden. 's Ochtends was de natuur nog zo gaaf en ongerept! Bovendien was het in de zomer niet al te warm en was het al mooi licht. We waren niet ver gelopen, omdat we de omgeving nog niet kende. Sarah-Jane zou eens het huis uitpluizen voor een kaart van de omgeving en haar kennende zou ze er wel een vinden, ook al was er geen. Ik begroette Rose en een ander meisje bij het ontbijt en liep toen recht de trap op, want ik meende iets te zien in de kamer van Jeremy. Zacht klopte ik op de deur en opende hem even. Jeremy had inderdaad het glas en de paracetamol aangeraakt. 'Jeremy?' fluisterde ik zachtjes, terwijl ik de deur achter mij sloot.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 17:09 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    niet die hinthint -,-'
    de andere hinthint xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    niet die hinthint -,-'
    de andere hinthint xD


    Whut? Ik snap het niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    nevermind x"D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jeremy devone

    Ik kijk met veel moeite weer op van het kussen naar de deur zodra ik die open hoor gaan en zie James daar staan. Mijn hoofd laat ik terug op het kussen vallen terwijl ik mijn hand kort opsteek als hallo. Damn ik had nooit zo veel mogen drinken. En ik voel mijn maaginhoud naar boven komen en mijn mond uit stromen over het bed heen en over mezelf maar de puf om op te staan zit er gewoon niet in.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    is er iemand, waar dan ook vrij voor 1 van mijn lieftallige personages?


    Ik heb nog wel een van mijn lieftallige persoontjes voor je vrij ;]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Ik wacht even totdat Jasmien gereageerd heeft voordat ik ook met James weer reageer. Ik heb het dus wel gezien, maar dan weten jullie dat.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ehm hi ?
    I was @ a friend en ik zag dat jullie flink gespamd hadden, waarop moet ik reageren? ( met wie liever gezegd) dan zoek ik eventueel wel even, tenzij jullie zo lief willen zijn om te quoten hint hint :3


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Dude, up the page.
    Anyway, was het leuk?

    Patholoog schreef:
    Rose Black
    Toen Delilah uit de douche kwam en zich had aangekleed stelde ik voor om te gaan ontbijten. Ik had mijn haren ondertussen al in een vlecht gedaan en mijn bril al een goede beurt gegeven. Op een normaal tempo liep ik naar de keuken om vervolgens daar een appel te nemen en hem in stukken te snijden. 'Lekker gedouched?' vroeg ik haar toen.

    Anna Sharp - Fashion
    'Maar Gregor,' zei ik nep teleurgesteld. 'Ik dacht dat jij wel wist dat ik daar niet aan doe. Schoonheid komt bij mij aanwaaien.' Ik grinnikte even, gaf hem een kusje en stapte toen uit bed om me aan te kleden. Met een zwaai deed ik de gordijnen opzij en het zonnetje kleurde onze slaapkamer. Ik opende het raam en zag net James en Sarah-Jane terug komen van hun wandeling.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Oh, ja ik zag zo'n tien maal reactie op forum staan dus ik dacht , ja dat zal verspreid staan, sorry de knorry dan Manon, en ja hoor, ze heeft net een nieuwe schattige pup! Abfiqgbefruibauygbdia)
    Delilah Gerson
    ik nam een glas water.
    "Ja hoor, heerlijk, en het zonnetje schijnt vandaag ook goed he?" ze ik, ik hield van het goede weer, ik was helemaal een zonnetype, als het regende was ik kattiger, merkte ik zelf.
    Ik dronk mijn glas verder leeg, ik had geen behoefte aan eten of bijkomen.


    Gregory McEwan
    "Ja, ik zeg toch net dat jij geen schoonheidsslaapjes nodig hebt? You sexy thing." grinnik ik, ik kreeg nog een kusje en Anna liet de zon binnen.
    Ik dook even weg voor al dat licht en bleef even kreunend onder de dekens liggen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Black
    Toen Jeremy overgeefde, draaide ik mijn hoofd weg. Ik was niet iemand die graag naar vieze dingen of horror keek, maar ik was ook niet iemand die dan weg liep. Met mijn hoofd afgewend liep ik naar het raam en opende deze. Toen pas keek ik weer naar Jeremy. Hij leek veel te moe om op te staan, maar het was gewoon onsmakelijk om iemand in z'n eigen braaksel te laten liggen. Zonder al te veel door mijn neus te ademen probeerde ik de dekens af te halen. 'Je moet je toch even gaan douchen,' stelde ik toen vast. 'Daar ga je vast en zeker van opknappen. Ondertussen kan ik dit bed afhalen en in de was gooien.' Ik stopte even. 'Moet ik je helpen?' vroeg ik toen aarzelend. Ik had dit nog nooit gedaan. Ever.

    Rose Black
    Toen ik klaar was met het snijden van de appel en Delilah alleen nog maar water op had, schoof ik haar de appelstukken toe en begon aan een nieuwe appel. 'Inderdaad,' merkte ik toen op. Ik was nog niet buiten geweest, maar het leek wel leuk. 'Heb je zin om mee te gaan en de omgeving een beetje verkennen? De andere twee lijken me erg druk om dat mee te doen.' Ik keek haar even aan. 'Maak je maar niet druk, met mij kom je altijd terug.'

    Anna Sharp
    Gregor kroop onder het dekbed en ik grijnsde even. 'Ik ben naar onderen, McEwan,' deelde ik hem mede met een glimlach op mijn gezicht. 'Ik zie je zo wel.' Toen liep ik naar onderen en deed de deur achter me dicht. Nah. Ik liep weer terug naar boven, pakte mijn boek uit mijn handtas en ging toen op de vensterbank zitten lezen. Ik had geen zin om Gregor hier alleen achter te laten. Ik kende niemand daaronder, behalve die vier uit Oxford, maar die leken een hechte en gemene familie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Iemand voor mijn personen? Ik voel me zo buitengesloten hier...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    "Ja natuurlijk. " knikte ik, een wandeling zou me laten afvallen en zo hoefde ik de appel ook niet te eten.
    "laten we gaan. " zei ik vrolijk en trok mijn schoenen aan.

    Gregory McEwan
    Ik keek op van onder de dekens en zag Anna lezen aan het raam.

    "Hee Anna, heb je het niet koud? Als je hier komt hou ik je wel warm. " grijnsde ik, en probeerde ze las.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing