• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    Fff player jeremy en delilah

    Hahah arme Damien hij gaat hieraan nog eens kapot lol


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Waarom niet gewoon een triootje?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    'We hebben al twee kinderen,' zei ik, waarna ik nipte aan mijn beker. 'En ja, dat klopt. Hij zou later komen.' Ik liet niet graag over me heen komen en trakteerde mensen dan ook graag op een koekje van eigen deeg. Die Melody kwam niet gauw weg met haar gedrag bij mij. Het maakte me eigenlijk bang hoe makkelijk kon liegen, zou ik dat ook naar Gregor kunnen. Ik keek even naar hem. Nee, echt niet.

    James Black
    What the hell Jeremy? Waar had hij zich nu weer in gewerkt. 'Kom je zo naar het huis?' vroeg ik hem. Ik keek even naar het gezelschap in de keuken. Ze leken zich allemaal geen zorgen te maken. Ik begon me wel een beetje zorgen te maken. Dafuck James, waarom zou je je zorgen maken als je hem nog maar nauwelijks kende?

    Rose Black
    Ik dacht even na. Ze had wel een punt. Daar had ik ook aan gedacht. 'Ik duik nog wel even het water in. Of zo, dan kun jij in ieder geval al gaan,' zei ik. Mijn hoofd vulden zich weer met de trein van gedachtes die het normaal had en de realiteit sloeg me hard in het gezicht. Waarom.. moesten mijn hersenen zo hard hun best doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "Ja, ja, dat zal wel. " zei ik. "Moet u niet even goedendag tegen hem zeggen?" Ik haalde mijn schouders op en dronk mijn glas uit, waarna ik naar James liep.
    "Hé, jongen, je weet toch dat je je geen zorgen hoeft te maken over Sarah-Jane, die redt zich wel." zei ik, afgaand op z'n zorgelijk gezicht.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    James Black
    'Sarah-Jane?' fluisterde ik met de hand op de spreker. 'Die zit boven op haar kamer, voor zover ik weet,' zei ik terwijl ik Jeremy's antwoord aanhoorde. Ik liep naar de kast, pakte een glas en deed er wat water in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "O." zei ik mijn schouders ophalend. Ik liep terug naar mevr. Sharp en vroeg aan haar: "Jullie zijn toch niet zo fucking kinderachtig dat we voor een tijdstip in bed moeten liggen?" Ik had er een hekel als volwassenen ons behandelden alsof we kleine kinderen waren.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 14:34 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jeremy Devone
    "Waarom zou ik naar het huis komen? De avond is jong en ik kan wel een drankje gebruiken" lach ik. En ik ging waarschijnlijk amper thuis komen, maar dat hoefde ik hem nu niet te vertellen. Zolang ik netjes op mijn barkruk bleef zitten was er niks aan de hand.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Anna Sharp
    'Als jij dat wil,' begon ik. 'Dan kunnen we dat ook alleen voor jou doen. Maar over het algemeen is er wel een tijdstip om terug in het huis te zijn, omdat jullie anders kunnen verdwalen en opgegeten worden door de geesten die hier in de Noorse bossen leven. Zolang ik maar kan slapen, mogen jullie van mij zo lang opblijven als jullie willen. Wat boeit mij dat?' zei ik nonchalant. 'En dan nog, waarom zo ik hier de baas moeten zijn? Ik heb ook vakantie. Ik wil niet de leider zijn van wat huilende pubers.'

    James Black
    'Waar ben je, Jeremy?' vroeg ik toen, aardiger, zonder paniek in mijn stem. Ik had een plan, dacht ik. Ugh, waar was Sarah-Jane, áltijd de betere helft van de tweeling. 'Dan kom ik een glaasje meedrinken. Hier hebben ze toch geen alcohol.' Ik griste de autosleutels van het aanrecht en liep naar buiten, nog altijd aan de lijn met Jeremy.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy Devone
    James stelt voor om een glaasje mee te drinken en ik lach, Geweldig die jongen. "Geen idee zei ik toch, ik ben op de bus gestapt en bij het eerste beste dorp weer uitgestapt voor een kroegje.." het was ook gewoon de waarheid in welke plaats ik was, geen idee... Ik kon me er ook niet echt druk om maken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Black
    Ik opende een auto en stapte in. Nog geen minuut later zat ik al op de grote weg richting het dorp. 'Oke, ik zie je zo,' zei ik en hing op. Ik hield er niet van om te bellen tijdens het rijden. Met mijn hoofd vol gedacht, hoe had ik dit ooit kunnen doen?, reed ik tien minuten tot aan het dorp. Ik parkeerde de auto bij de eerste café die ik tegen kwam en keek naar binnen. Daar zat Jeremy inderdaad aan de bar met een drankje voor zich. Ik deed de auto op slot en liep naar binnen. Ik plofte naast Jeremy neer. 'Dus kom je mee naar het huis?' vroeg ik hem toen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy Devone
    Ik had net een nieuw biertje besteld toen James naast me kwam zitten en vroeg of ik mee naar huis kwam waarna ik mijn ogen rol. "Je zou met me mee komen drinken niet de boel verpesten James dan ga maar weer weg' Vertel ik hem, dat gezeur daar had ik nu geen behoefte aan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Black
    'Oke, chill dude,' zei ik tegen hem. 'A double wiskey and a Norwegian beer for me please and anything he likes,' zei ik tegen de bartender. Toen wendde ik me weer tot Jeremy. 'Ik ben met de auto,' deelde ik hem mede. 'En ik ga nu drie consumties nuttigen, dus we zitten hier nog even.' Ik nam een slok van de voorgezette wiskey en sloot mijn ogen. De eerste slok was altijd het meest vervelend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy devone
    "KIjk dat lijkt er meet op james!" Zeg ik terwijl ik de laatste slok van mijn biertje neem en ook een whiskey bestel. Geeoon zuipen en geen zorgen dat was veel beter. " een we hebben de tijd dus geen zorgen"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jim Brooks
    Ik nam nog een slok van mijn wiskey en ik voelde dat de alcohol al een beetje werkte. Ik stak de autosleutels in mijn jaszak en speelde even met mijn glas. 'Dus, Jeremy, wat brengt je hier,' zei ik. Huhu, alsof een jongen over zijn gevoeligs gaat praten. Nou ja, misschien een dronken jongen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Looools geweldig dit


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing