• Naar aanleiding van het "vegetariërs boemen"-topic, vroeg ik me af hoeveel vegans, veggies, flexies of vleeseters er op Q zitten.
    ik ben zelf een veggie omdat ik vegan echt niet aan kan met mijn gezondheid (en allergiën)
    Voel jullie vrij om in een reactie uit te leggen waarom je vlees eet of niet. ^^

    De poll

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 15:20 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Doe het beide. Probeer minstens twee keer per week vega te eten, vaak komt dat neer op drie keer. (: Beter voor mezelf en het milieu.


    ars moriendi

    Ik eet wel vlees, maar erg weinig. Veel soorten vlees vind ik gewoon niet lekker, eigenlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Flexie. Ik eet het thuis normaal gezien nooit, behalve als ik bij m'n vader ben, omdat-ie dat niet wil, of als ik naar de McDonald's ga of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben vegetariër, al bijna 6 jaar nu.
    Ik eet geen vlees omdat ik dat niet wil, niet omdat ik anti-iets ben of zo. Ik zag toen ik 10/11 was een documentaire over varkens en het slachtproces en sinds dat moment ben ik begonnen met het langzaam stoppen van vlees eten. Na een jaar at ik helemaal geen vlees meer. En nu vind ik het ook niet meer lekker.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 15:30 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Square schreef:
    Ik eet wel vlees, maar erg weinig. Veel soorten vlees vind ik gewoon niet lekker, eigenlijk.


    Pretty is just a pretty word.

    Vleeseter.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vleeseter, al houd ik meer van vis dan vlees en zou ik het liefst mijn dieet daar ook op aanpassen, maar helaas houden mijn broertje en moeder wel erg van vlees en kookt mijn moeder, dus eten we vaker vlees.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben een vleeseter, maar ik ben er niet dol op. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik eet normaal gezien vijf à zes keer vlees per week, minimaal 1 keer per week vis en soms eet ik in plaats van vlees twee eieren of een groenteburger (: .


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben al zo'n vier jaar of zo vegetarisch. Ik eet geen vlees, geen vis, gewoon geen dier. En ik ben er tevreden mee. Het heeft eigenlijk verschillende redenen en als mensen me vragen waarom, weet ik zelf ook niet eens een goede reden te bedenken. Maar veganist zijn, nee, dat zou ik echt nooit kunnen!
    Haha, ik heb zelfs soms nachtmerries waarin ik een stuk vlees eet en dan bedenk halverwege bedenk ik me dat ik vegetarisch ben en dan.. ja.. En ik moet er niet aan denken ooit weer vlees te eten of iets. Echt niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vleeseter.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vleeseter. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben sinds mijn vijftiende een vegetariër en ik ben er heel erg streng in. Het neigt eigenlijk naar veganist. Ik eet geen vlees, vis, gelatine (ik probeer het te vermijden, maar het is gewoon niet te vermijden) en ik weiger leer te dragen, maar ik draag wel wol en ik eet ook gewoon eieren en kaas. Niemand kan dit onthouden. Ik vind het altijd heel erg moeilijk om uit te leggen waarom ik een vegetariër ben, omdat ik er zoveel redenen voor heb. De belangrijkste zijn dat ik vlees simpelweg haat. Ik haat het en ik verachtte mezelf als ik het at (gedwongen, dat wel). Ik doe het uit protest en ook wel voor de dieren, maar voornamelijk de eerste twee redenen. Ik zit erover te denken om over te stappen op geheel veganistisch, maar dat wil ik dan pas over een paar jaar doen.


    Take risks and conquer your fears.

    Gewoon vleeseter, maar wel alles biologisch, omdat mijn vader een biologische winkel heeft..


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Vleeseter, mijn leven draait om kip eten.


    Can't control my second personality