• Naar aanleiding van het "vegetariërs boemen"-topic, vroeg ik me af hoeveel vegans, veggies, flexies of vleeseters er op Q zitten.
    ik ben zelf een veggie omdat ik vegan echt niet aan kan met mijn gezondheid (en allergiën)
    Voel jullie vrij om in een reactie uit te leggen waarom je vlees eet of niet. ^^

    De poll

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 15:20 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wat? Flexie? Vegan? Ik heb nooit van deze woorden gehoord. Ik voel me echt slim nu, hèhè :3


    Some people are art and do art at the same time

    Opinio schreef:
    Wat? Flexie? Vegan? Ik heb nooit van deze woorden gehoord. Ik voel me echt slim nu, hèhè :3


    Iemand die vegan is, eet niets dat van dieren afkomstig is en gebruikt dus ook geen producten ervan (vlees, cosmetica, medicijnen, melk, eieren, etc)
    Iemand die veggie is, eet geen vlees.
    Iemand die flexie is, eet soms vlees en soms niet (meestal met een vaste regelmaat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Iemand die vegan is, eet niets dat van dieren afkomstig is en gebruikt dus ook geen producten ervan (vlees, cosmetica, medicijnen, melk, eieren, etc)
    Iemand die veggie is, eet geen vlees.
    Iemand die flexie is, eet soms vlees en soms niet (meestal met een vaste regelmaat)


    Veggie begreep ik wel. De rest niet. :Y)
    Maar goed, volgens dit ben ik dus flexie.


    Some people are art and do art at the same time

    Vleeseter.


    Tell me about it, stud.

    Veggie.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Vleeseter, ik vind vlees veel te lekker om vegetariër te worden.
    Soms eet ik van die valess- of groenteburgers, maar gewoon omdat ik die lekker vindt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ben een vleeseter, omdat ik het gewoon veel te lekker vind om te laten liggen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wiarda schreef:
    Vleeseter, al houd ik meer van vis dan vlees en zou ik het liefst mijn dieet daar ook op aanpassen, maar helaas houd mijn vader wel erg van vlees en kookt mijn vader, dus eten we vaker vlees.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vleeseter, maar ik eet héél weinig vlees. Mijn zus is pescotariër, dus dat komt erop neer dat ik bijna enkel op school en zo een keer in de maand vlees eet. Maar op school ga ik ook veggie worden, aangezien dat vlees daar niet te vreten is (':

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 21:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vleeseter maar ik vind sommige soorten vlees echt niet lekker


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Initiation schreef:
    Vleeseter, maar ik eet héél weinig vlees. Mijn zus is pescotariër, dus dat komt erop neer dat ik bijna enkel op school en zo een keer in de maand vlees eet. Maar op school ga ik ook veggie worden, aangezien dat vlees daar niet te vreten is (':

    Dat heet dus een flexitariër. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Inviolable schreef:
    Ik eet normaal gezien vijf à zes keer vlees per week, minimaal 1 keer per week vis en soms eet ik in plaats van vlees twee eieren of een groenteburger gewoon een dagje geen vlees (: .


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik eet gewoon vlees, want als mens ben je omnivoor. Ik houd niet van de vleesindustrie, maar ik heb teveel allergieën om dan ook nog eens geen vlees te eten.
    Verder hebben wij thuis geen planning wat betreft het eten en daar ben ik ontzettend blij mee, want op maandag kan ik misschien wel zin hebben in vis op zaterdag, maar als het eenmaal zaterdag is, wil ik misschien wel weer wat anders en ik ben van mening dat je, zonder planning, gevarieerder kunt eten en dat is ook gezond.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Er gaat niets boven mijn kippetje.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geef mij een stuk vlees en ik ben blij. I like my steak bloody.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.