• De 21-jarige studente Lizzie Durley heeft een nieuwe internethype opgestart. Nadat Lizzie op haar eigen Facebookpagina een selfie maakte van haar gezicht met cellofaan (plakband) eromheen gewikkeld, groeiden de 'Sellotape Selfies' uit tot een ware hype. Lizzie kreeg het lumineuze idee nadat ze de film Yes Man zag waarin hoofdrolspeler Jim Carrey zijn gezicht volledig met plakband volplakte, zo meldt Daily Mail.

    Mensen die aan de hype meedoen, maken een foto van zichzelf met het plakband. Daarna nomineren de deelnemers een vriend om hetzelfde te doen. "Ik had een slechte dag en herinnerde me een scène uit de film die me erg aansprak", zo vertelt de studente. "Ik dacht echter dat mensen klaar waren met die hele selfiehype op internet – ik in elk geval wel. Maar opeens werd het groot op Facebook. Durley's doel was om drieduizend volgers op Facebook te krijgen. Dat is inmiddels gelukt.

    Hier is de foto van Jim Carrey die er bedoelt wordt:



    Wat is dus de bedoeling van deze hype?
    Je plakt je hele gezicht dus vol met een groot stuk plakband zodat je echt lelijk wordt en dan maak je een selfie.
    Ondanks het echt een verschrikkelijk lelijk zicht is, vind ik dit best grappig eigenlijk.
    Daarom dat ik er snel nog twee heb opgezocht:




    Voor zij die willen, er is zelfs een facebookpagina: Klik
    Is er iemand die ook aan deze hype wil deelnemen?
    Ik denk dat ik deze over ga slaan, lol. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind dit best wel geniaal, eigenlijk. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Euh ok... hoeveel rare hypes gaan de mensen nog uitvinden?


    16 - 09 - '17

    Nicosia schreef:
    Ik vind dit best wel geniaal, eigenlijk. :'D

    Thank god, dan ben ik echt niet de enige die er de humor er wel van in ziet. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    (...)
    Thank god, dan ben ik echt niet de enige die er de humor er wel van in ziet. :W


    Nee, haha, ben je inderdaad niet. Ik ga het zelf niet direct proberen, maar die foto's zijn echt geweldig. :'D Ik vind het zo raar dat er niemand is die dit grappig vindt. :')

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 22:42 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Nee, haha, ben je inderdaad niet. Ik ga het zelf niet direct proberen, maar die foto's zijn echt geweldig. :'D Ik vind het zo raar dat er niemand is die dit grappig vindt. :')


    Ik maak me te veel zorgen over de praktische kant ervan om het echt grappig te vinden, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik maak me te veel zorgen over de praktische kant ervan om het echt grappig te vinden, haha. :'D

    Ik vind het echt geniaal...Maar ook dom.
    Hoe ze het er nadien weer van af gaan krijgen is absoluut niet mijn probleem.:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat? O mijn god :'D Hahaha


    Life is hard and then we die

    How about no?


    -

    Ik krijg de neiging om al dat plakband keihard van hun gezicht af te trekken. c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Square schreef:
    ... Doet het niet pijn als je dat er weer aftrekt? :'D


    Dat was ook mijn eerste reactie bij het zien van die foto's. :')
    Ik ben sowieso al niet van de hypes, en hieraan doe ik al helemaal niet mee. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hahahahaha. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat was ook mijn eerste reactie bij het zien van die foto's. :')
    Ik ben sowieso al niet van de hypes, en hieraan doe ik al helemaal niet mee. ><


    Stiekem hoop ik dat hun gezichten dan onder de rode striemen zitten en ze daar de rest van de dag mee mogen rondlopen. ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Haha, mensen verzinnen ook altijd wat nieuws.


    Tijd voor koffie.

    Meliorism schreef:
    Wtf.


    Ik doe nooit mee aan zulke hypes, maar inderdaad, wtf.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahahahaha. Dit doet me denken aan mijn oude leraar Frans. XD Hij ging toen ook een jongen beplakken met plakband, waardoor echt iedereen blauw lag in de klas.
    Good old times. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"