• De stelling van deze week luidt:
    Mensen beloven dingen veel te snel.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens. (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Eens, dan beloven ze iets en dan gaat het (soms) niet door. :@(N)


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Eens. Echt veel te snel... (lol)


    ♡

    Eens.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    eens en oneens.

    Eens:
    mensen beloven inderdaad te snel. maar je hebt hier een paar redenen voor Bijv.
    -mensen willen je met iets helpen.
    -je weet niet hoe je netjes "nee" moet zeggen als iemand er om vraagt.
    -maar het kan ook gewoon zijn dat je belooft niet waarmaakt !

    Oneens:
    het ligt ook aan de soort mens de een durft voor zich zelf op te komen en heeft meer voor het zeggen dan de ander.
    dus je kan niet zomaar oordelen bij alle mensen. en trouwens. beloven is eigenlijk iets heel fijns (als je het ook waarmaakt dan.) je help er mensen namelijk gewoon mee !

    Conclusie:
    tuurlijk is het dom als je veel belooft en het niet waarmaakt. maar kijk dus naar de mensen .
    en als je goed kijkt wil de mens alleen iets goeds doen ! ongeacht wat de reden was.


    -

    Ik denk dat de teleurstelling die meekomt met het feit dat beloftes vaak niet nagekomen worden, ons doet geloven dat beloftes te snel gemaakt worden. Of beloftes ook echt veel te snel gemaakt worden, weet ik eigenlijk niet. Naar mijn idee verschilt dat echt per persoon.


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Ebullience schreef:
    Ik denk dat de teleurstelling die meekomt met het feit dat beloftes vaak niet nagekomen worden, ons doet geloven dat beloftes te snel gemaakt worden. Of beloftes ook echt veel te snel gemaakt worden, weet ik eigenlijk niet. Naar mijn idee verschilt dat echt per persoon.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ebullience schreef:
    Ik denk dat de teleurstelling die meekomt met het feit dat beloftes vaak niet nagekomen worden, ons doet geloven dat beloftes te snel gemaakt worden. Of beloftes ook echt veel te snel gemaakt worden, weet ik eigenlijk niet. Naar mijn idee verschilt dat echt per persoon.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ebullience schreef:
    Ik denk dat de teleurstelling die meekomt met het feit dat beloftes vaak niet nagekomen worden, ons doet geloven dat beloftes te snel gemaakt worden. Of beloftes ook echt veel te snel gemaakt worden, weet ik eigenlijk niet. Naar mijn idee verschilt dat echt per persoon.


    Queer zijn is gewoon alles

    MissMalikLuf schreef:
    eens en oneens.

    Eens:
    mensen beloven inderdaad te snel. maar je hebt hier een paar redenen voor Bijv.
    -mensen willen je met iets helpen.
    -je weet niet hoe je netjes "nee" moet zeggen als iemand er om vraagt.
    -maar het kan ook gewoon zijn dat je belooft niet waarmaakt !

    Oneens:
    het ligt ook aan de soort mens de een durft voor zich zelf op te komen en heeft meer voor het zeggen dan de ander.
    dus je kan niet zomaar oordelen bij alle mensen. en trouwens. beloven is eigenlijk iets heel fijns (als je het ook waarmaakt dan.) je help er mensen namelijk gewoon mee !

    Conclusie:
    tuurlijk is het dom als je veel belooft en het niet waarmaakt. maar kijk dus naar de mensen .
    en als je goed kijkt wil de mens alleen iets goeds doen ! ongeacht wat de reden was.

    Ja, nogal. Vaak zijn het ook gewoon leugens om iemand beter te laten voelen, maar zijn ze toch nooit van plan geweest om zich eraan te houden. Als iemand een belofte breekt, vertrouw ik diegene gewoon niet zo snel meer en ik vergeef dat heel moeilijk. Tegenwoordig zeg ik ook altijd tegen mensen die iets aan me beloven dat ze dat maar beter niet kunnen doen. Er zijn al zovele beloftes verbroken.


    Your make-up is terrible

    Eens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ebullience schreef:
    Ik denk dat de teleurstelling die meekomt met het feit dat beloftes vaak niet nagekomen worden, ons doet geloven dat beloftes te snel gemaakt worden. Of beloftes ook echt veel te snel gemaakt worden, weet ik eigenlijk niet. Naar mijn idee verschilt dat echt per persoon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oneens.
    Natuurlijk moet je niet dingen beloven als je ze niet kan nakomen, maar je hebt ook heel veel mensen en die zeggen de hele tijd ´Ik beloof niks´, waarmee ze onzekerheid scheppen. Het is dan niet duidelijk wat er gaat gebeuren, en je hebt dan ook niks om op te vertrouwen. Als diegene het dan niet gedaan heeft, heb je dan ook het recht om boos op hem/haar te worden. Als diegene geen belofte heeft gedaan kan die nog zeggen: "Ja, sorry. Ik had het toch niet beloofd.' En dat kan nog best irritant zijn.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Assassin schreef:
    Ja, nogal. Vaak zijn het ook gewoon leugens om iemand beter te laten voelen, maar zijn ze toch nooit van plan geweest om zich eraan te houden. Als iemand een belofte breekt, vertrouw ik diegene gewoon niet zo snel meer en ik vergeef dat heel moeilijk. Tegenwoordig zeg ik ook altijd tegen mensen die iets aan me beloven dat ze dat maar beter niet kunnen doen. Er zijn al zovele beloftes verbroken.


    26 - 02 - '16