• De stelling van deze week luidt:
    Mensen beloven dingen veel te snel.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens....

    Ebullience schreef:
    Ik denk dat de teleurstelling die meekomt met het feit dat beloftes vaak niet nagekomen worden, ons doet geloven dat beloftes te snel gemaakt worden. Of beloftes ook echt veel te snel gemaakt worden, weet ik eigenlijk niet. Naar mijn idee verschilt dat echt per persoon.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Yup, eens.


    If you can dream it, you can achieve it.

    ShiningLight schreef:
    Eens, dan beloven ze iets en dan gaat het (soms) niet door. :@(N)


    Heel vaak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    eens


    "Not my daughter, you bitch!"

    Mensen moeten meer nadenken voor ze iets beloven


    My eyes were sweating - Harry Styles

    Ebullience schreef:
    Ik denk dat de teleurstelling die meekomt met het feit dat beloftes vaak niet nagekomen worden, ons doet geloven dat beloftes te snel gemaakt worden. Of beloftes ook echt veel te snel gemaakt worden, weet ik eigenlijk niet. Naar mijn idee verschilt dat echt per persoon.


    -

    Assassin schreef:
    Ja, nogal. Vaak zijn het ook gewoon leugens om iemand beter te laten voelen, maar zijn ze toch nooit van plan geweest om zich eraan te houden. Als iemand een belofte breekt, vertrouw ik diegene gewoon niet zo snel meer en ik vergeef dat heel moeilijk. Tegenwoordig zeg ik ook altijd tegen mensen die iets aan me beloven dat ze dat maar beter niet kunnen doen. Er zijn al zovele beloftes verbroken.


    Precies dit.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Eens.


    A girl who wonders.

    Assassin schreef:
    Ja, nogal. Vaak zijn het ook gewoon leugens om iemand beter te laten voelen, maar zijn ze toch nooit van plan geweest om zich eraan te houden. Als iemand een belofte breekt, vertrouw ik diegene gewoon niet zo snel meer en ik vergeef dat heel moeilijk. Tegenwoordig zeg ik ook altijd tegen mensen die iets aan me beloven dat ze dat maar beter niet kunnen doen. Er zijn al zovele beloftes verbroken.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het nogal een rare stelling, omdat dit bij iedere persoon anders is.

    Eens.


    .

    Ik ben het met Caille eens,
    voor elke persoon is het anders.


    Wonder is the beginning of all wisdom

    Helemaal mee eens.
    Ze worden daardoor ook veel te snel verbroken, en dan is een vriendschap of iets dergelijks eigenlijk al voor een heel deel verpest.
    Tenminste, persoonlijk vind ik dat een belofte breken een enorme barst kan opleveren.

    Niet echt, neen.
    Het probleem is dat mensen woorden teveel verdraaien. Als iemand zegt "ik zal het proberen", en het lukt niet, gaan er allicht al enkele mensen gaan schreeuwen "dat-ie het beloofd had!"
    Als mensen er niet bij zeggen dat ze het beloven, beloven ze het ook niet. Woorden worden naar mijn zin veel te snel verdraaid.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried