• De stelling van deze week luidt:
    Mensen beloven dingen veel te snel.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens.


    No in elenath hîlar nan hâd gîn

    Ben het hier wel 100% mee eens. Maar op internet kwam ik een quote tegen die hier enorm goed bij past.

    Don't promise, proof

    Je hebt beloftes in alle situaties, maar het is beter om het ook daadwerklelijk te doen in plaats van te beloven.


    "The heart wants what it wants"

    eens


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Eens.

    Mensen beloven dat alles in het leven een reden heeft. Dat ze er altijd voor je zijn en je nooit verlaten maar een paar maanden later doen ze het toch. De pijn na een belofte is gewoon enorm omdat je de mensen dacht te kunnen geloven. Als je iets belooft denk dan goed na. Want de gevolgen die een simpel belofte kan hebben kun je niet voorspellen.


    Little Mix, One Direction, Demi Lovato and Craig Colton are my everything <3

    Eens.. Ook al is het om iemand beter te laten voelen, het is wel heel vervelend als uiteindelijk iemand zijn belofte niet waar kan maken...


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Eens, veel mensen beloven dingen waarvan ze weten dat ze die nooit gaan kunnen waarmaken. Dit leidt enkel tot teleurstelling aan de ander aan wie men iets beloofd heeft.

    P.S.: Ik ben meestal diegene aan wie men iets beloofd, maar zijn beloften nooit nakomt...


    I'm your worst nightmare, but your best fantasy...

    Eens, ik had iets gezecht dat er iets ontbreekte in de quiz en 1 seconde daarna zij ze ik heb het gedaan maar, het duurde 10 minuten

    Eens, gewoon eens.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Nyl schreef:
    Eens.


    Firm believer of all that is magic

    Jup

    het is iets van oh dat beloof ik even snel dan ben ik eer maar klaar mee of ik beloof het wel, van ja joh.
    het is ook veel te snel gezegd: "Ik beloof het"
    Ze stellen je ook teleur. Beloftes die niet nagekomen worden.


    take pills or become psycho