• Saviours


    Het is het jaar 3100. Precies 100 jaar na het Heljaar, het jaar dat de wereld ten onder ging aan het egoïsme van de mensheid. Door nieuwe technologieën werd alles mogelijk en gaven mensen om niets meer dan henzelf. Rellen braken uit en ze waren niet meer te stoppen. De helft van de wereldbevolking werd van de aardbodem gevaagd. Wereldleiders zagen in dat het zo echt niet langer kon. De helft van de wereldbevolking werd uitvoerig gekeurd en alleen de besten werden uitverkozen tot ‘saviours’ van de Nieuwe Wereld, het lot lag in hun handen. Alleen zij konden de wereld weer opbouwen. Hoewel er nu een goede basis lag voor een nieuwe wereldbevoling, waren de Wereldleiders nog niet tevreden. Ze wouden niet weer het risico lopen op een tweede Heljaar. Ze besloten elk kind een Daemon te geven, een dier die overal waar het kind gaat, meegaat. Elk Daemon weerspiegelt het bijbehorende kind. Is een Daemon strijdlustig en nieuwsgierig, dan wordt verwacht dat het kind dat ook is. Als een Daemon en het kind elkaars uitersten zijn, is het gedoemd te mislukken. De Daemon verdwijnt en het kind wordt door de overheid ingenomen, wat hierna met het kind gebeurt is een raadsel, maar er gaan vreselijke verhalen in de rondte.
    Met de komst van de Daemons kunnen de Wereldleiders precies bepalen hoe zij hun ideale bevolking willen hebben.

    De achttiende verjaardag is een keerpunt in het leven van de kinderen. Ze zijn nu officieel volwassen. In de Nieuwe Wereld betekend achttien iets anders. Elk kind wordt de dag na zijn achttiende verjaardag gescheiden van zijn/haar familie en opgehaald en meegenomen naar het Residentie, de hoofdstad. Hier bevindt zich een heel centrum waar de inmiddels jongvolwassenen allerlei lessen krijgen over de Nieuwe Wereld. Vijf jaar lang worden ze als het waren getraind, zodat ze de perfecte bevolking worden. Aan het eind van deze vijf jaar worden ze getest, als ze slagen, krijgen ze een vrij leven. Zakken ze, dan moeten ze hun hele leven werken voor de overheid of de Wereldleiders.

    Je speelt dus een jongvolwassene in deze Nieuwe Wereld. De Daemon krijg je aangewezen. Je karakter kan heel anders zijn dan je aangewezen Daemon, maar je moet toch proberen je niet te veel af te wijken van je Daemon, anders kan het verkeerd gaan. In het centrum wordt streng gecontroleerd, als ze ontdekken dat je iets doet wat tegen de regels in gaat ben je de pineut. Je kunt het proberen, maar het is een groot risico. Je mag kiezen of je een achttien jarige wilt, of iemand die al langere tijd in het centrum is.

    Lessen:

    - Geschiedenis
    - Gedragsregels
    - Sociale vaardigheden
    - Lichamelijke opvoeding (hier krijgen ze voornamelijk dingen als vechtkunst, klimmen, dat soort dingen)
    - Kunstvakken (muziek, kunst beeldend, drama)
    - Techniek voor de mannen
    - Handwerk voor de dames
    - Economie
    - Talen
    - Cultuur
    - Geografie/aardrijkskunde

    Aan het begin van de training krijg je een test, aan de hand van deze test wordt je in een groep in gedeeld. De Economen, de Sporters, de Cultuursnobs, de Talenknobbels, de Kunstenaars en de Handarbeiders, deze groepen zijn bepalend voor je latere leven. Elke groep krijg zijn eigen tatoeage van het bijbehorende symbool op zijn pols, zodat duidelijk is bij welke groep je hoort. De dikgedrukte vakken zijn verplicht. De vakken van de groepen hebben elk een kleur.


    Regels van het centrum:
    - Na 22.00 moet iedereen op zijn kamer zijn, dit wordt gecontroleerd.
    - Het ontbijt begint om 8.00, de lessen beginnen om 9.00, je mag niet te laat zijn.
    - Je mag nooit het terrein verlaten.
    - Vechten wordt niet gedoogd.
    - Iedereen draagt zijn uniform, andere kleding is niet toegestaan.
    - Geen jongens in de damesslaapzaal, geen dames in de jongensslaapzaal.
    - Breng jezelf en/of anderen niet in gevaar.
    - Geen geren door de gangen.
    - Alleen in de pauzes en na schooltijd mag je op het schoolplein komen.




    Niveau 1: 18 jaar
    Niveau 2: 19 jaar
    Niveau 3: 20 jaar
    Niveau 4: 21 jaar
    Niveau 5: 22 jaar

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Niveau:
    Groep (mag je zelf uitkiezen):
    Daemon (wordt voor je uitgekozen, je mag hem/haar wel eigen naam geven):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (met foto):
    Extra:


    Lijstje personages:

    Meisjes:
    - Rose Amélie Linders - Mamo (niveau 1, de Sporters)
    - Mae Harrison - Rawiyah (niveau 1, de Sporters)
    - Chyou-Marise "Marie" Smiths - Curuxa (niveau 1, de Sporters)
    - April Willow Lee - Confiance (niveau 1, de Handarbeiders)
    - Katherine James Gilbert - xShopAHolic (niveau 1, de Sporters)
    - Evelyne "Eve" Sophia Keck - RingKeeper (niveau 2, de Talenknobbels)

    Jongens:
    - Logan Doughlass Hoult - Raccoon (niveau 3, de Kunstenaars)
    - Dennis Hugh Henderson - Microwave (niveau 1, de Handarbeiders)
    - Stephen Kingston - LyraPhoenix (niveau 4, de Economen)
    - Fergal Carbrey Teagan - Nageki (niveau 3, de Kunstenaars)
    - Jamie Colin Dallas - MissMills (niveau 1, de Kunstenaars)
    - Raymond Edward Valentino Sharman - Raccoon (niveau 2, de Sporters)

    (Stel dat veel mensen mee willen doen, kunnen er eventueel mensen bij. Als mensen willen mogen ze ook eventueel een medewerker van het Centrum spelen als bijrol)

    Regels van het topic:
    - Schrijven in ABN. Verleden tijd of tegenwoordige tijd maakt niet uit, zolang het maar in de ik-vorm is.
    - Probeer een beetje snel te antwoorden.
    - Als je weet dat je er een tijdje even niet bent, geef dat dan aan.
    - Dit spel gaat niet om liefde, meteen al relaties is ook niet geloofwaardig.
    - Rond de 250 woorden per bericht. Dit is makkelijk haalbaar, denk aan het omschrijven van omgeving, gevoelens etc.
    - Perfecte personages zijn niet leuk, maar overdrijf ook niet, maak dus geen overdreven probleemkind van je personage, dat is weer teveel van het goede.
    - Wees creatief, alleen als je met leuke ideeën komt kan een topic blijven leven, vrees dus niet, als je een leuk idee hebt om te doen meld het!
    - Blijf een beetje realistisch spelen, zoals ik al zei, binnen een dag heb je nog geen relatie.


    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 19:48 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Oke. Dus ongeveer zo als wij het hebben. (:


    Ja precies!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    xShopAHolic schreef:
    (...)

    Ja dat bedoelde ik. In het bos maar ze moesten vechten..


    Tja, in de Hongerspelen zelf zijn geen regels, behalve de onbesproken regel dat je niet mensen moet eten.
    In de arena ben je vrij om te doen wat je wilt, zolang er maar mensen dood gaan :3
    Maar daarmee kan je dit niet vergelijken lijkt me, want onze perso's kunnen thuis in de bossen gaan, net als wij, vrijwillig.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Maar ik bedoelde niet om de regels enz. Ik bedoel zo dat ze ons kunnen zien? Snap je?
    Ah laat ook maar :p


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Naam: Jamie Colin Dallas
    Leeftijd: 18, Jamie is jarig op 5 mei.
    Niveau: 1
    Groep: Kunstenaars
    Daemon: Zijn Daemon is een Bever, met als kenmerk handigheid. De bever heet Captain omdat hij zo erg van water houdt.


    Innerlijk: Jamies Daemon is niet voor niks een Bever. Jamie is zelf heel handig met van alles. Potloden, gereedschap, kwasten, noem maar op. Jamie is erg creatief. Hij tekent, schildert, drumt, speelt piano en gitaar. Ook is hij handig met gereedschap en maakt hij de mooiste en ingewikkeldste dingen met handvaardigheid.
    Jamie is niet erg sociaal. Hij is wel erg close met zijn Daemon maar verder heeft hij niet veel vrienden. Hij kan sowieso ook beter opschieten met meisjes dan met jongens. Hij weet alleen niet waarom. Mensen die Jamie als echte vrienden beschouwt zal hij dan ook altijd proberen te helpen en te beschermen.
    Jamie is meestal erg verlegen en zegt amper wat in het bijzijn van mensen. Hij vermijd grote groepen mensen. Daar heeft hij namelijk een vreselijke hekel aan. Hij weet ook nooit wat hij moet zeggen en houdt daarom maar zijn mond.
    Jamie houdt erg van lezen en, ook al zou je dat niet bij hem verwachten, honkbal. Hij vindt het leuk om ernaar te kijken en om het te spelen, ook al is hij er niet zo goed in.
    Jamie is best wel slim, maar niet overdreven. Hij haalt bijvoorbeeld niet alleen maar tienen. Ook heeft Jamie soms de neiging om vreselijk sarcastisch te doen. Dit schrikt sommige mensen af.
    Uiterlijk:





    Jamie heeft kort bruin haar, een bleke huid en bruine hogen. Hij is vrij slank en draagt bijna altijd truien of vesten met een spijkerbroek eronder. Jamie is 1 meter 71 lang en niet zo gespierd.
    Extra: -

    [Ik pas hem later nog wel wat aan :)]

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 19:45 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Mamo, als je nog een jongen nodig hebt wil ik er best nog een reserveren ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xShopAHolic schreef:
    Maar ik bedoelde niet om de regels enz. Ik bedoel zo dat ze ons kunnen zien? Snap je?
    Ah laat ook maar :p


    Er zullen in het Trainingscentrum ongetwijfeld camera's hangen om de mensen in de gaten te houden, maar daarbuiten worden ze niet 24/7 in de gaten gehouden. Alleen lopen er net als bij de Hongerspelen wel beveiligers rond.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Raccoon schreef:
    Mamo, als je nog een jongen nodig hebt wil ik er best nog een reserveren ;3


    Dat zal wel fijn zijn, dan hebben we precies evenveel meisjes als jongens!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Raymond Edward Valentino Sharman
    Leeftijd: Hij is 19 jaartjes jong en verjaard op 14 februari
    Niveau: 2
    Groep De sporters (er moet toch één jongen tegen die meiden op kunnen :') )
    Daemon


    01 Een pluizige akita inu die erg trouw en loyaal is aan anderen genaamd Boyd, maar hij reageert ook op Boy.
    Innerlijk: Ray, zoals hij liever word genoemd en zich ook zo voorstelt is een sociale en charmante jongen die graag aandacht krijgt van anderen. Hij is niet graag alleen en kan zich nogal rap verveeld voelen, voor hem is de oplossing dan sporten. Zijn agressie en gevoel even vrij laten. Hij is erg fanatiek en gedreven en is iemand die niet graag verliest. Hij is een harde werker en traint iedere dag. Van gewoon joggen tot keiharde training. Zelfs gedril vind hij niet erg. Het maakt hem de persoon wie hij nu is. Zelfstandig, moedig, sterk -absoluut geen talenknobbel of wiskundefanatiek- Ray is erg blij dat hij in de richting sport terecht kwam. Hij is niet echt een goede student en dat komt vooral doordat hij last heeft van dyslexie en een concentratie stoornis. Dat is niet echt handig vooral niet als hij midden in een oefening zit, zowel bij trainen als bij andere lessen. Ray is wel erg lenig en stabiel en heeft snelle reflexen ook hoort hij erg goed, maar qua zich heeft hij ook enkele problemen. Hij ziet namelijk niet zo goed van veraf, waardoor hij niet meteen dingen ziet aankomen, maar ze wel hoort.
    Ray ziet er misschien wel stoer en sterk uit, hij is namelijk ook erg bang, iets wat je niet rap van hem verwacht. Hij is bang om te falen, om zijn ouders teleur te stellen en geen vrijheid meer te krijgen. Hij weet dat hij niet perfect is. Hij weet dat de waarschuwingen die hij telkens krijgt, zijn leven kunnen kosten. Hij weet het, maar wil er gewoon niet aan denken. Om eerlijk te zijn heeft hij de moed om te slagen al opgegeven. Hij is niet perfect, dat is niemand. Want perfectie is eigenlijk maar saai en ooit word deze dan toch weer imperfect. Klaar om weggegooid te worden.
    Ray is iemand die graag vrienden maakt en avontuur beleefd, hij is iemand die graag kattenkwaad uithaalt en niet echt luistert naar anderen, waardoor hij zich erg rap in de problemen verwikkeld. Hij leert wel uit zijn fouten, alhoewel hij soms het opnieuw probeert. Ray is een enorme slaapkop en word niet graag wakker gemaakt, hij heeft dan erg veel last van het befaamde 'ochtenhumeur' en dan kan hij erg rap op zijn teentjes getrapt zijn al is hij het rap vergeten en is hij best wel vergevingsgezind. Ook is hij niet rap kwaad te krijgen ,maar eenmaal je hem zover hebt gekregen, dan kan het echt ferm zijn en is de kans groot -als je hem diep gekwetst hebt- je hem als vriend voorgoed kwijt bent.
    Uiterlijk


    Extra: Raymond komt uit een gezin van 4 Zijn vader, stiefmoeder oudere stiefbroer en hij. Zijn vader was een befaamde commandant in het leger. Sinds Ray wist dat hij dyslectisch was, heeft zijn vader hem wat afstoten en hield hij meer van zijn stiefzoon dan van Ray. Dat is waardoor Ray altijd de beste wilt zijn en niet stopt, voordat hem iets lukt, maar hij begint het stilaan op te geven. Gelukkig is Boyd er altijd om hem op te vrolijken.

    Ik pas/vul hem later nog aan/in

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 11:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Asdfghjkl Alex. <3


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Als Daemon krijgt Raymond een hond (lekker bijpasselijk bij de foto haha), met als karakter loyaal.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    heheh zo hij is af :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Mae iets aangepast, is het nog realistisch?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Ik heb Mae iets aangepast, is het nog realistisch?


    Ja hoor, het is nog wel realistisch! Alleen snap ik het niet helemaal, want ze jaagt dus op dieren en neemt die dode dieren dan mee naar huis, maar ze wilt ze niet slachten, want dat doet haar broer, maar als je ze bij het jagen al vermoord hoef je ze toch niet meer te slachten?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Ja hoor, het is nog wel realistisch! Alleen snap ik het niet helemaal, want ze jaagt dus op dieren en neemt die dode dieren dan mee naar huis, maar ze wilt ze niet slachten, want dat doet haar broer, maar als je ze bij het jagen al vermoord hoef je ze toch niet meer te slachten?


    Ja ik bedoel zegmaar het villen enzo. De huid eraf en de ingewanden er uit enzo. Ik kan even niet op dat woord komen, is daar überhaupt een woord voor?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Ja ik bedoel zegmaar het villen enzo. De huid eraf en de ingewanden er uit enzo. Ik kan even niet op dat woord komen, is daar überhaupt een woord voor?


    Klaarmaken denk ik? Haha ik weet het ook niet eigenlijk. :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."