• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    SphinxX schreef:
    Kom met freddie naar ginny en george toe, gan george het tegen jullie twee bekennen dat hij campie heeft gekust x')


    Ohgod... x.o' Arme Ginny :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoezo? Ze heeft ralf toxh :Y)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 13:34 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hoezo? Ze heeft ralf toxh :Y)


    Een hart kan altijd naar meer verlangen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 14:03 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George je bent een pussy :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    >:o hij voelt zich schuldig oké! Hij heeft geen zin meer. Hij is moe en door de war. Gek geworden en moet even aan andere dingen denken anders wordt hij gek.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    >:o hij voelt zich schuldig oké! Hij heeft geen zin meer. Hij is moe en door de war. Gek geworden en moet even aan andere dingen denken anders wordt hij gek.


    Straks ga jij nog een anti- campbell club op richten >:( ik wacht met posten tot Fred is gekomen want je wilt het toch nog niet tegen Gin-Tonic zeggen D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is vreemd als hij het eersertegen ginny zegt, normaal gesproken haten ze haar :') weet je, ik ga die post een beetje aanpassen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Ik stond op om weg te gaan lopen maar plotseling greep Ginny mijn pols vast en trok me in een omhelzing.
    ‘Wat is er toch George. Ik begrijp het niet. Ik snap als je me niet vertrouwd of iets, maar weet dat ik er voor je ben.’ ik was door de war. Ik wilde dit liever aan Fred vertellen, aangezien hij gelijk had. Maar Ginny doet plotseling zo behulpzaam tegen mij, iets wat ik nooit ben geweest tegen haar.
    'Dankjewel.' Mompelde ik zachtjes.
    Ik liet haar los en duwde mijn arm even tegen mijn gezicht aan. Een plotselinge lichtflits vulde mijn blik en even werd ik duizelig, maar al gauw ging het weer over en mijn aantal tranen die ik inhield rolden eindelijk over mijn wang af.
    'Sorry als ik je o-ooit pijn had gedaan. Net als de velen anderen.' Zei ik.
    'Ik beloof dat ik nooit meer een gruwelijke grap met je uit ga halen. Waardoor ik weer je dag ga verknallen.' Dit zij ik dus merendeels tegen mezelf. Ik stond even stil. Ik ben geen George zonder grappen. Dit is te veel.
    'En als het nodig is ook niet met de anderen..'
    Ik stop even. Wat babbel ik nou?
    'weet je Ginny, ik vraag me af wat je zou doen als je door kreeg dat je het leven van twee personen hebt verscheurd door iets verschrikkelijks doms zou doen.' Vroeg ik uiteindelijk aan haar.


    Ghehehe


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohgod >.> ik haat je !


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Hij liet me los en nu pas besefte ik eigenlijk wat ik gedaan had. Ik had mijn broer in een omhelzing getrokken. Iets wat letterlijk bij geen enkel van mijn broers is gebeurd behalve bij Bill en Charlie. Ook dat was een zelden moment aangezien ze allebei ver weg waren. Ver weg van alle problemen die we hadden met ma, pa en Percy. Ik was altijd blij als Hermelien in de zomervakantie bleef logeren waardoor ze op mijn kamer sliep. Dat was het enige moment wanneer ik me een deel van de familie voelde. Overdag werd ik altijd weggestuurd door mijn broers. Ik mocht nooit mee doen met Zwerkbal. Ze hadden altijd wel een smoes en ik wist dat ze die hadden omdat ze me gewoon weg niet mochten. Zelfs Ron die altijd het buitenbeentje was mocht mee doen terwijl ik binnen moest zitten om ma te helpen met haar oneindige klusjes.
    ‘Sorry als ik je o-ooit pijn had gedaan. Net als de vele anderen. Ik beloof dat ik nooit meer een gruwelijke grap met je uit ga halen. Waardoor ik weer je dag ga verknallen. En als het nodig is ook niet met de anderen.’ Ik zuchtte. Ik wist dat George dit niet meende. Natuurlijk zou hij grappen gaan uithalen. Het was George, ik verwachtte na al die jaar niks anders meer.
    ‘Weet je Ginny, ik vraag me af wat je zou doen als je door kreeg dat je het leven van twee personen hebt verscheurd door iets verschrikkelijks doms te doen.’ ik keek hem niet aan. Ik had geen flauw idee waar George naar heen wilde gaan, maar ik had daarbij ook het idee dat George het me nooit zal vertellen. Al zou ik mijn best er voor doen. Er zat gewoon een gigantische blokkade tussen ons. Tussen al mijn broers en mij eigenlijk. Zelfs bij Bill en Charlie.
    ‘Ik denk heb ik dat al meegemaakt, George en wij weten beide dat dat niet goed afgelopen was.’

    Met Ginny’s laatste zin duid ik op de geheime kamer. Omdat ze natuurlijk door ging in het dagboek waardoor mensen versteend raken terwijl ze dood konden gaan x)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zal ik op freddie wachten of zal ik posten?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Zal ik op freddie wachten of zal ik posten?


    Wat jíj wilt. :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Daarom m vraag ik het aan jou, I don't know ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Daarom m vraag ik het aan jou, I don't know ):


    I don't know either :< alleen dat PP nog geen nieuwe topic geopent heeft :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya