• Witches don't burn



    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje, Newdell, ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Nog wat informatie:
    - Het idee is dat het verhaal zich af speelt rond de middelbare school, leerlingen, ouders en leraren, maar dat kan ook anders.
    - De meeste mensen blijven na hun middelbare school in het dorp wonen en gaan de visserij in. (Nu kan je natuurlijk ook een groep tieners hebben die zo snel mogelijk het dorp uit willen)
    - Een cirkel bestaat uit 5 heksen die ieder voor een element staan (water, hout, vuur, aarde & metaal).
    - Om de pact te bevestigen moeten er vijf menselijk offergaven komen. Het eerste offer is al gegeven.

    Omgeving:
    Het dorp: klik
    De middelbare school: klik
    Het bos: klik

    Personages:
    Heksen (0 vrije plekken):
    - Water Eleona Moonrise ~ candy2001 (2)
    - Hout Davina Kathy Sophia-ann Woodward ~ Pwettyness (2)
    - Vuur Katherine Johanna Stavros ~ Luna2013 (3)
    - Aarde Violetta Mia Amoré ~ maybetonight (2)
    - Metaal gereserveerd door: powerninja
    Dorpelingen (open):
    vrouwen:
    Emily 'Em' Raven Johnsone ~ Disneyy (8)

    Mannen:
    Evyn Jones ~ Geleninja (1)
    Alvaro Caesar Vitalis ~ Luna2013 (7)
    Jake Daniel Evans ~ Disneyy (7)

    Story
    Rollentopic
    Praattopic


    Het eerste slachtoffer:


    Newdell nieuws,
    een zeer goede maandag morgen. Welcom bij het Newdell ochtendnieuws.
    Er is een jongen dood gevonden in de bossen omstreeks ons dorp.
    Sebastiaan Markey, 17 jaar oud, is gister avond gevonden door een dorpsbewoner die zijn hond aan het uitlaten was. De oude man zei dat het lichaam van de jongen vond omringt door nog brandende kaarsen en dat op de bomen om het lichaam heen pentagrammen waren gekerfd. Politie wil nog niets kwijt, maar de dorpsbewoner is er zeker van dat het hier gaat om duivelaanbidding. Onze gedachten en gebeden gaan uit naar de familie leden en vrienden van Sebastiaan.

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 14:33 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hi iedereen,
    Deze rpg is een beetje (erg) overleden, dus hierbij sluit ik hem.
    Ik heb nu het idee om van deze verhaallijn een story te maken en wilde weten of iemand er een probleem mee had als ik zijn/haar personage (deels) gebruikte in deze story.
    Verder vroeg ik me af of er iemand is die mee wil schrijven. De verhaallijn en personages zullen iets anders zijn, maar het idee en de basis blijven het zelfde.
    Luna2013 ik hoop dat je mee wilt schrijven met je personage Alvaro Caesar Vitalis of dat ik je personage in dit verhaal mag gebruiken, want hij in combinatie met Evyn lijkt me echt heel leuk.

    (ik zoek nog 1 of twee schrijvers om mee te doen)

    Nog veel schrijf en Quizlet plezier,

    Arlette
    ps. als je problemen heb met het feit dat ik je personage gebruik of als je mee wilt doen pb me dan aub of zet het in deze topic (als je er geen probleem mee hebt aub ook, want dat weet ik dat in ieder geval).


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik wil best wel meeschrijven, n dat mijn personage gebruikt word vind ik niet erg.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    nee hoor ik heb er geen problemen mee als je mijn personage gebruikt :)


    en ik wil ook wel meeschrijven als het kan


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    nee hoor ik heb er geen problemen mee als je mijn personage gebruikt :)


    en ik wil ook wel meeschrijven als het kan


    Drankje. We zijn nu al met zijn drieën en anders word het te druk met schrijven


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.