• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Fisher
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Avarosa
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:01 ]


    I am an idiot, I move.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Ik doe nu een hele zware opleiding, dus ik zal niet snel iets meer echt moeilijker vinden. Ik zat te denken aan de lerarenopleiding geschiedenis, omdat ik geschiedenis aan de universiteit wil gaan studeren dan, maar als de nadruk in het eerste jaar op het leraar zijn wordt gelegd, dan wordt het helemaal niks.
    Mijn zus heeft in haar eerste jaar een lerarenopleiding Nederlands-Engels gedaan en haar vakken waren behoorlijk verspreid. Je krijg vak-gerelateerde vakken en ook didactiek. Daar hoort dan wel een ministage bij. Zoals in elke opleiding heb je wel invulvakjes. Het leraren zijn wordt dus wel al in een lichte vorm gegeven. (Toch bij haar in ieder geval)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Mijn zus heeft in haar eerste jaar een lerarenopleiding Nederlands-Engels gedaan en haar vakken waren behoorlijk verspreid. Je krijg vak-gerelateerde vakken en ook didactiek. Daar hoort dan wel een ministage bij. Zoals in elke opleiding heb je wel invulvakjes. Het leraren zijn wordt dus wel al in een lichte vorm gegeven. (Toch bij haar in ieder geval)

    Daar was ik al bang voor. Ik ken wel iemand die een jaar de lerarenopleiding geschiedenis heeft gedaan en hij zei dat het een eitje was, maar ja, als ik dan met lesgeven te maken krijg, dan weet ik niet of ik dat wel een jaar volhoud.


    Take risks and conquer your fears.

    Wil je dan geen leraar worden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Wil je dan geen leraar worden?

    Nee, dat is wel het laatste wat ik wil worden, maar ik moet mijn propedeuse halen om naar de universiteit te kunnen en je hebt meer aan een propedeuse in dezelfde richting, dus ja.


    Take risks and conquer your fears.

    Geen idee wat dat is, maar dan moet je inderdaad geen lerarenopleiding gaan studeren. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Weet iemand nog een gave horror?


    Your make-up is terrible

    Mama of The Uninvited.
    Die vond ik allebei erg gaaf. C:


    26 - 02 - '16

    Ah, die heb ik beide al gezien. ;c


    Your make-up is terrible

    Jammer.. Ik weet verder geen goede films.
    Eh... The Grudge dan? Heb je die ook al gezien?


    26 - 02 - '16

    Black Sheep.

    (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, haha. Ik heb er echt veel gezien, daarom vroeg ik me af of jullie nog wat wisten.


    Your make-up is terrible

    Argh ><. Waarom heeft mijn gezicht besloten de dag voor een gala pukkels te krijgen.
    Heeft iemand tips die binnen een dag weg te krijgen? x)


    I am an idiot, I move.

    Zak over je hoofd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb zelf Netflix. 8D Ik ben daar random horror op gaan kijken, maar het meeste is echt barslecht.


    Your make-up is terrible