• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Fisher
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Avarosa
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:01 ]


    I am an idiot, I move.

    Deze laptop, daar heb ik lief en leed mee gedeeld. Duizenden woorden mee getypt. Ugh. Ik baal zo erg..


    26 - 02 - '16

    Kan ik geloven. Ik had mijn gsm van Jelle gekregen. Een onverwachts cadeau van hem en ik heb daar drie jaar deugd van gehad. Ik cried like a child. Hopelijk heb vind je dan een pc die mss nog beter is dan je oude vriend. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat is ermee gebeurd dan? ;o


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk gebeurde er vrij weinig. Het internet wilde niet meer werken terwijl er stond dat ik wel verbinding had. Toen bleek dat de netwerk adapter in mijn laptop stuk is en als ik dat zou willen repareren moet alles los. Aangezien dat onderdeel aan het moederboord (of hoe je dat ook schrijft) vastzit. Ook waren de usbpoorten grotendeels kapot, functioneerde het koelsysteem slecht en mankeerden er nog een hele hoop dingen.


    26 - 02 - '16

    Dan koop je inderdaad beter een nieuwe. Welk een ga je kopen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Insurgent schreef:
    Ik ben zo moe en ik moet nog zoveel leren. Ik snap al waarom 70% met deze studie stopt.


    Wat studeer je dan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Roku schreef:
    Eigenlijk gebeurde er vrij weinig. Het internet wilde niet meer werken terwijl er stond dat ik wel verbinding had. Toen bleek dat de netwerk adapter in mijn laptop stuk is en als ik dat zou willen repareren moet alles los. Aangezien dat onderdeel aan het moederboord (of hoe je dat ook schrijft) vastzit. Ook waren de usbpoorten grotendeels kapot, functioneerde het koelsysteem slecht en mankeerden er nog een hele hoop dingen.

    Oh jee, dat klinkt als een dooie computer..... mijn broer had een keer zo'n dooie computer gekocht (voor twee euro) en die heeft hij helemaal opgelapt, nu zit er internet, windows 7, nieuw moederbord, nieuwe harde schijf en een nieuw toetsenbord aan en is die computer zo goed als nieuw. Maar als ik jou was, zou ik een nieuwe kopen (;


    I dress to kill, but tastefully

    Divergency schreef:
    Dan koop je inderdaad beter een nieuwe. Welk een ga je kopen?


    Een toshiba satillite denk ik.


    26 - 02 - '16

    Toshiba raad ik eigenlijk af. Dat zijn echt geen goeie pc's je zou beter voor een Acer gaan.
    Maar het is natuurlijk je eigen keus. Ik ken zelf ook niet zo heel veel van pc's, maar ik heb al slechte ervaringen gehad met een Toshiba.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En het beste is natuurlijk een MacBook, maar je moet er wel het geld voor hebben...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Apple is ook niet alles. Maar het zijn inderdaad goeie toestellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Toshiba raad ik eigenlijk af. Dat zijn echt geen goeie pc's je zou beter voor een Acer gaan.
    Maar het is natuurlijk je eigen keus. Ik ken zelf ook niet zo heel veel van pc's, maar ik heb al slechte ervaringen gehad met een Toshiba.

    Ik heb dus slechte ervaringen met Acer, want die is nu kapot..


    26 - 02 - '16

    Eunomia schreef:
    En het beste is natuurlijk een MacBook, maar je moet er wel het geld voor hebben...

    Apple is mij te duur


    26 - 02 - '16

    Haha oki. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Asus, daar heb ik echt een goede aan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...