• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Fisher
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Avarosa
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:01 ]


    I am an idiot, I move.

    MEIVAKANTIE!!!!!!!!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Serieus? =[
    Ik wil ook vakantie.


    I am an idiot, I move.

    Jaaaaa ik heb lekker ook vakantie!
    Ik hou van HBO haha


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook vakantie, maar helaas is mijn vakantie vervelend begonnen waardoor ik er niet echt van kan genieten.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik heb ook vakantie, maar helaas is mijn vakantie vervelend begonnen waardoor ik er niet echt van kan genieten.


    What happened?


    26 - 02 - '16

    Ik heb net vakantie gehad, maar ik wou dat ik er nog steeds had.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Roku schreef:
    (...)

    What happened?

    Ik moet hoogstwaarschijnlijk met mijn opleiding stoppen en er is niets anders op het HBO wat ik leuk vind, dus ik zit met een probleempje. En ik wilde juist zo graag vertaler worden.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Ik moet hoogstwaarschijnlijk met mijn opleiding stoppen en er is niets anders op het HBO wat ik leuk vind, dus ik zit met een probleempje. En ik wilde juist zo graag vertaler worden.


    Awh..
    Wat balen! ):


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Awh..
    Wat balen! ):

    Ja, ik heb de hele ochtend zitten huilen. Ik zat er echt even helemaal doorheen en nu nog steeds een beetje.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Ja, ik heb de hele ochtend zitten huilen. Ik zat er echt even helemaal doorheen en nu nog steeds een beetje.


    Kan ik me heel goed voorstellen. Ik had hetzelfde toen ik met de Havo moest stoppen..


    26 - 02 - '16

    Voor iedereen is er wel een back up. Gewoon niet opgeven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga maar 'ns eten koken ^^


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Voor iedereen is er wel een back up. Gewoon niet opgeven.

    Hmmm, ja maar die van mij is universitair en ik heb alleen maar een havo-diploma, dus ik zal een HBO-studie moeten vinden die ik leuk genoeg vind om een jaar vol te houden en mijn propedeuse te halen en dat heb ik twee jaar geleden ook al gedaan en toen was deze opleiding de enige die me leuk leek.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Hmmm, ja maar die van mij is universitair en ik heb alleen maar een havo-diploma, dus ik zal een HBO-studie moeten vinden die ik leuk genoeg vind om een jaar vol te houden en mijn propedeuse te halen en dat heb ik twee jaar geleden ook al gedaan en toen was deze opleiding de enige die me leuk leek.
    Ik heb ook mijn studies aan de unief moeten opgeven voor iets anders. Is er geen analoge opleiding dat minder zwaar is?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik heb ook mijn studies aan de unief moeten opgeven voor iets anders. Is er geen analoge opleiding dat minder zwaar is?

    Ik doe nu een hele zware opleiding, dus ik zal niet snel iets meer echt moeilijker vinden. Ik zat te denken aan de lerarenopleiding geschiedenis, omdat ik geschiedenis aan de universiteit wil gaan studeren dan, maar als de nadruk in het eerste jaar op het leraar zijn wordt gelegd, dan wordt het helemaal niks.


    Take risks and conquer your fears.