• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Fisher
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Avarosa
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:01 ]


    I am an idiot, I move.

    Roku schreef:
    Ik ben zó blij met m'n nieuwe laptop. Eindelijk een met een goed toetsenbord die niet oververhit raakt (:
    Als je je nog eens zorgen maakt over je koelingssysteem moet je eens CPUID HWMonitor downloaden. Dat houdt bij hoe warm alles wordt. Echt een handig programma.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    (...)Als je je nog eens zorgen maakt over je koelingssysteem moet je eens CPUID HWMonitor downloaden. Dat houdt bij hoe warm alles wordt. Echt een handig programma.

    Terwijl ik dit lees begint mijn laptop opeens te blazen.....


    I dress to kill, but tastefully

    Tijd om de sportchallenges te doen! Iemand zin om mee te doen?

    Wall sit challenge
    Crunch challenge
    Plank challenge

    Ik schrijf ze allemaal uit op papiertjes die ik boven mijn bed plak en elke dag kruis ik dan de juiste af. ;3

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 21:15 ]


    Your make-up is terrible

    Yesssss. Als het goed is, is er vanavond een live broadcast van Danisnotonfire op YouNow. Een goede vriendin van mij heeft me verslaafd aan hem gemaakt. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Tijd om de sportchallenges te doen! Iemand zin om mee te doen?

    Wall sit challenge
    Crunch challenge
    Plank challenge

    Ik schrijf ze allemaal uit op papiertjes die ik boven mijn bed plak en elke dag kruis ik dan de juiste af. ;3


    Ik heb de crunch eens afgewerkt, haalbaar, veel beter dan de squat challenge...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Assassin schreef:
    Tijd om de sportchallenges te doen! Iemand zin om mee te doen?

    Wall sit challenge
    Crunch challenge
    Plank challenge

    Ik schrijf ze allemaal uit op papiertjes die ik boven mijn bed plak en elke dag kruis ik dan de juiste af. ;3
    Die wall sit wil ik wel eens proberen. Wat zijn die andere twee? Ben niet zo vertrouwd met sport termen in het Engels.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    (...)Die wall sit wil ik wel eens proberen. Wat zijn die andere twee? Ben niet zo vertrouwd met sport termen in het Engels.


    Crunch is een soort sit-up, en dit is een plank. Best logisch dus. 8D


    Your make-up is terrible

    Alright. Ik denk dat ik dat vanaf vandaag zal doen. Nog geen idee welke precies, maar die wall wou ik sowieso binnenkort doen, dus die zal ik in ieder geval wel doen. Hopelijk gaat mijn rugpijn wat weg, anders zal het er ook niet inzitten vandaag. It hurts like hell. (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Saaiheid bij een scheikunde negenmuzendag


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik ben tot maandag niet aanwezig, Kaprun here I come. :'D

    Ik ga me vanaf nu heerlijk vervelen. Nikki is weg, mensen zijn druk en ik kan nergens heen. Yeah.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wil er iemand trouwens nog in de Q chat op Skype? Zo ja, stuur me dan eventjes een PB'tje met je Skype username :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weer die eeuwige discussie met mijn ouders gehad over het geloof. Ik geloof niet, basta. Mijn moeder vindt mij een vreselijk kind, omdat ik niet geloof, maar ik neem nu eenmaal niks klakkeloos aan. Mijn vader zei dat ik werd doodgeschoten als ik openbaar zou maken dat ik niet geloof, maar dat is bespottelijk. Dan begaan die gelovigen zelf een hoofdzonde, lolol.
    Een dezer dagen me maar eens uitschrijven bij de katholieke kerk, heb ik dat ook weer gehad.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Weer die eeuwige discussie met mijn ouders gehad over het geloof. Ik geloof niet, basta. Mijn moeder vindt mij een vreselijk kind, omdat ik niet geloof, maar ik neem nu eenmaal niks klakkeloos aan. Mijn vader zei dat ik werd doodgeschoten als ik openbaar zou maken dat ik niet geloof, maar dat is bespottelijk. Dan begaan die gelovigen zelf een hoofdzonde, lolol.
    Een dezer dagen me maar eens uitschrijven bij de katholieke kerk, heb ik dat ook weer gehad.

    Wow, wat een drama. Waarom zou je doodgeschoten worden als je zou zeggen dat je niet gelooft? *trekt één wenkbrauw op* (en ja, dat kan ik)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Barnabas schreef:
    Weer die eeuwige discussie met mijn ouders gehad over het geloof. Ik geloof niet, basta. Mijn moeder vindt mij een vreselijk kind, omdat ik niet geloof, maar ik neem nu eenmaal niks klakkeloos aan. Mijn vader zei dat ik werd doodgeschoten als ik openbaar zou maken dat ik niet geloof, maar dat is bespottelijk. Dan begaan die gelovigen zelf een hoofdzonde, lolol.
    Een dezer dagen me maar eens uitschrijven bij de katholieke kerk, heb ik dat ook weer gehad.
    Jezus, wat een bullshit zeg. Gelukkig laat mijn moeder me gewoon gaan. Ze is het er niet mee eens, denk ik, maar ze bemoeit zich er verder niet mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.