• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Fisher
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Avarosa
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 22:01 ]


    I am an idiot, I move.

    Haha, laatst stond er met Spaans op het bord: Mi amiga bebe un café. Die moesten we vertalen en als continious maken (dat ze het aan het doen is). Dus: mijn vriendin is een koffie aan het drinken. Maar ik dacht dat er stond mijn vriendin drinkt een café :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik ben zo'n noob als het op smartphones aankomt. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Ik ben zo'n noob als het op smartphones aankomt. (no_chears)
    Wat is er? Misschien kan ik je helpen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nu een nieuwe gsm van vandaag omdat die van mij niet meer gemaakt wordt en ik ben gewoon niet goed met die touch en al die fancy dingetjes. Ik ben nog van het appvrij tijdperk. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Borg proefmake-up.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Borg proefmake-up.



    Nice!


    26 - 02 - '16

    Dauth schreef:
    (...)Wat is er? Misschien kan ik je helpen :Y)
    Misschien kan je me wel helpen, bij een galaxy 'meldingen' is dat enkel berichten of ook apps en mails enzo, want ik wil wel een toontje voor mijn berichten, maar voor apps moet dat ding mij niet lastig vallen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    (...)Misschien kan je me wel helpen, bij een galaxy 'meldingen' is dat enkel berichten of ook apps en mails enzo, want ik wil wel een toontje voor mijn berichten, maar voor apps moet dat ding mij niet lastig vallen.
    Uuuuh, dat is een heel erg moeilijk iets. Zover ik weet is daar geen instelling voor, maar misschien wel een app die zoiets zou kunnen doen. Zou alleen niet zo snel weten welke. Sowwy.

    Zal er later eens naar kijken, ben nu druk bezig met toetsen en opdrachten afmaken.

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 16:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo moe en ik moet nog zoveel leren. Ik snap al waarom 70% met deze studie stopt.


    Take risks and conquer your fears.

    Dauth schreef:
    (...)Uuuuh, dat is een heel erg moeilijk iets. Zover ik weet is daar geen instelling voor, maar misschien wel een app die zoiets zou kunnen doen. Zou alleen niet zo snel weten welke. Sowwy.

    Zal er later eens naar kijken, ben nu druk bezig met toetsen en opdrachten afmaken.
    Geen probleem. Mijn internet staat ook niet aan, dus ze kunnen ook geen lawaai maken, dus ik vroeg mij dat af. Mijn zus haar iPhone gaat namelijk altijd af door tumblr en weet ik veel wat en dat hoef ik niet. (=


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb toch mijn quiz gemaakt. Hij zal misschien niet veel gemaakt worden, maar ik ben er alsnog trots op, want het beredeneren van de punten was alles behalve gemakkelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    M'n laptop is vandaag overleden )":


    26 - 02 - '16

    Ah dat is balen. Ik had dat eens toen ik met een taak voor school bezig was. Hatelijk. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga van de week een nieuwe kopen. Man, ik kan wel janken. Heb ik ook gedaan, maar goed. ):


    26 - 02 - '16

    No the feeling, heb gisteren hetzelfde gedaan om mijn gsm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?