• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Gütentag. And we're still awesome woohoo.

    Heee guys. Ik zal zsm weer wat actiever worden. Wilde eigenlijk dinsdag al iets posten, maar moest naar de dokter en er liepen wat dingen uit. Woensdag moest ik bloedprikken, maar mijn aderen werken niet mee (ze liggen diep en zijn dus niet echt zichtbaar en die mevrouw zei nu ook nog iets over weglopende aderen? het was raar) en ik had dus gisteren onwijs veel pijn in mijn arm, wat typen echt heel vervelend maakte. Vandaag heb ik opeens weer hele erge hoofdpijn -_- dus ik hoop dat dat de komende dagen allemaal niet zo is. Iig is hier een praattopic, gezien jullie in jullie enthousiasme het rollentopic vol hebben gemaakt c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Heee guys. Ik zal zsm weer wat actiever worden. Wilde eigenlijk dinsdag al iets posten, maar moest naar de dokter en er liepen wat dingen uit. Woensdag moest ik bloedprikken, maar mijn aderen werken niet mee (ze liggen diep en zijn dus niet echt zichtbaar en die mevrouw zei nu ook nog iets over weglopende aderen? het was raar) en ik had dus gisteren onwijs veel pijn in mijn arm, wat typen echt heel vervelend maakte. Vandaag heb ik opeens weer hele erge hoofdpijn -_- dus ik hoop dat dat de komende dagen allemaal niet zo is. Iig is hier een praattopic, gezien jullie in jullie enthousiasme het rollentopic vol hebben gemaakt c:


    Is helemaal prima. Beterschap!

    Mijn topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jafar schreef:
    Heee guys. Ik zal zsm weer wat actiever worden. Wilde eigenlijk dinsdag al iets posten, maar moest naar de dokter en er liepen wat dingen uit. Woensdag moest ik bloedprikken, maar mijn aderen werken niet mee (ze liggen diep en zijn dus niet echt zichtbaar en die mevrouw zei nu ook nog iets over weglopende aderen? het was raar) en ik had dus gisteren onwijs veel pijn in mijn arm, wat typen echt heel vervelend maakte. Vandaag heb ik opeens weer hele erge hoofdpijn -_- dus ik hoop dat dat de komende dagen allemaal niet zo is. Iig is hier een praattopic, gezien jullie in jullie enthousiasme het rollentopic vol hebben gemaakt c:

    Een praattopic!!!!!

    Gezondheid gaat voor, dus maak je om dat posten en actief zijn maar niet te druk (;
    En gelukkig heb ik nooit geen problemen met bloedprikken, maar ik ken het drama met m'n vriend. door de chemotherapie 5 jaar geleden zijn z'n aderen heel moeilijk te prikken, en vaak steken ze eerder tegen z'n bot dan in de ader. Of dan zitten ze net naast de ader, en zitten ze te wroeten en te wringen met die naald, om dan maar onderhuids in de ader te geraken. Hij heeft ook altijd wel een aantal fikse plekken erdoor, en ja, pijnlijk.
    In ieder geval heel veel beterschap, ook met je hoofdpijn (;

    En trouwens, Lexi en Audrick moeten ook nog steeds een keer meeten! Dat ben ik nog altijd niet vergeten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Een praattopic!!!!!

    Gezondheid gaat voor, dus maak je om dat posten en actief zijn maar niet te druk (;
    En gelukkig heb ik nooit geen problemen met bloedprikken, maar ik ken het drama met m'n vriend. door de chemotherapie 5 jaar geleden zijn z'n aderen heel moeilijk te prikken, en vaak steken ze eerder tegen z'n bot dan in de ader. Of dan zitten ze net naast de ader, en zitten ze te wroeten en te wringen met die naald, om dan maar onderhuids in de ader te geraken. Hij heeft ook altijd wel een aantal fikse plekken erdoor, en ja, pijnlijk.
    In ieder geval heel veel beterschap, ook met je hoofdpijn (;

    En trouwens, Lexi en Audrick moeten ook nog steeds een keer meeten! Dat ben ik nog altijd niet vergeten :3


    Die meeting gaat echt hilarisch worden volgens mij :')

    En ja man, dat wroeten is echt vervelend. Het doet op dat moment bij mij niet eens echt pijn, maar voelt zo vreemd en naar.

    En bedankt allemaal. Ik vind het overigens wel super leuk om te zien hoe enthousiast jullie bezig zijn ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Die meeting gaat echt hilarisch worden volgens mij :')

    En ja man, dat wroeten is echt vervelend. Het doet op dat moment bij mij niet eens echt pijn, maar voelt zo vreemd en naar.

    En bedankt allemaal. Ik vind het overigens wel super leuk om te zien hoe enthousiast jullie bezig zijn ^^

    Gehe dat gaat volgens echt iets geweldig komisch geven, die twee bij elkaar. Ik kijk er nu al naar uit :3

    Had je ook nog zo'n newbie die het moest leren, of dat nog net niet? Meh, dat is dan echt helemaal drama -.-

    En tja, deze RPG blijft gewoon onwijs leuk, al vind ik het deze 2de ronde nog iets leuker om met Lexi te RPG'en dan de eerste ronde :3 Misschien ook omdat ik nu wat actiever mee doe en wat meer 'contact' heb met anderen :'D
    Nu moet ik ook erbij zeggen, ik vind dat er echt onwijs interessante personages zijn in deze RPG, en dat maakt het natuurlijk ook nog eens onwijs leuk :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mt

    En woohoo Damon! :)

    Aah beterschap Jafar! Gezondheid gaat ofcourse voor, maar ik kan niet wachten op je post :)


    Neem eens de tijd om na te denken over dingen waar je echt gelukkig van wordt. - Mary Brantley

    I'm writing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT

    Ik heb het zo druk dat de inspi een beetje uit blijft s;
    iemand die toevallig Rowan gelijk wil meeten? Misschien dat het dan beter lukt


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik zou wel willen, maar dat kan nu niet want Ruby is nu bij Philip. Of Pedrad heeft er geen problemen mee dat Rowan hun stoort ofzo? Misschien dat er dan nog wat interessants gebeurd, /winkwink.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Ik zou wel willen, maar dat kan nu niet want Ruby is nu bij Philip. Of Pedrad heeft er geen problemen mee dat Rowan hun stoort ofzo? Misschien dat er dan nog wat interessants gebeurd, /winkwink.


    Haha ik vind het prima! Philip kent Rowan ook nog van het jaar daarvoor (toen waren ze kamergenoten) dus dat is wel leuk haha. Zal ik dan eerst nog een post schrijven zodat Nephele Rowan naar ons kan sturen (als zij dat ook wil haha)?

    Eh, ja doe maar, hihi. Ik vind het goed, maar dus even op 't antwoord van Nephele wachten. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.