• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Oh had t niet gezien Jafar! Haha, maar is oké :)


    Neem eens de tijd om na te denken over dingen waar je echt gelukkig van wordt. - Mary Brantley

    Ik ben met van alles bezig de afgelopen week, behalve met schrijven. Dus het RPG'en en reageren in de RPGtopics is wat achtergebleven. Ik had me voorgenomen vandaag eindelijk te schrijven, maar de fut en inspi ontbreekt me in z'n totaliteit. Beetje frustrerend aangezien ik dus gewoon echt niks noppes nada geschreven krijg. Ik hoop in de loop van de week dat het betert.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Doe maar rustig hoor. Het is niet dat ik er pats boem nu een nieuwe dag van ga maken of zo. Neem je tijd. Ik moet zelf ook nog tijd vinden te reageren c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Doe maar rustig hoor. Het is niet dat ik er pats boem nu een nieuwe dag van ga maken of zo. Neem je tijd. Ik moet zelf ook nog tijd vinden te reageren c;

    Nja, ik baal er zelf gewoon van, aangezien ik dit op de eerste plaats een ontzettend leuke RPG vind en ik gewoon graag met Lexi post.
    Ik ben afgelopen week begonnen met een nieuwe stage, en dat slurpt echt zoveel energie op op het moment omdat ik het totaal niet gewoon ben om 7 uur op een dag te staan en te werken :'D (Vorige stage waren maar halve daagjes, en was in januari gestopt, dus ik moet er echt terug in komen)
    Nu, dat betert wel, maar ik vind het zelf gewoon niet leuk op het moment omdat het gewoon echt m'n zin, energie en inspi om te schrijven aantast. Kinda writersblock door de vermoeidheid :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind het ook echt geen probleem hoor! Ik bedoel, afgelopen week had ik ook gewoon geen inspiratie om iets goeds uit Altair te krijgen. Eventually lukt het wel, het is niet erg om even te wachten c:

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 15:31 ]


    Tijd voor koffie.

    Waar staat ook alweer de kamerindeling?


    Neem eens de tijd om na te denken over dingen waar je echt gelukkig van wordt. - Mary Brantley

    Pagina 12 rollentopic geloof ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Dankuzeer :)


    Neem eens de tijd om na te denken over dingen waar je echt gelukkig van wordt. - Mary Brantley

    Ja hoor, is goed Jafar ;d. Ik ben benieuwd naar de antwoorden terug!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga nu schrijven. Sorry it took so long. Gelukkig heb ik vandaag ineens heel veel inspiratie (:

    Oh mijn god, ik denk niet dat ze dat goed gaat opvatten xd. Maar eerst even het antwoord van Valyrian/Rowan afwachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha ach, beetje drama er door heen gooien kan ook geen kwaad (;
    Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat hehe. Al moeten we natuurlijk niet meer te lang door gaan omdat ze ja al bijna naar hun kamers moeten haha.

    Hehe, ik weet wel iets waardoor er misschien wat meer drama doorheen komt xd. Hehehe.
    Maar ik vind je post goed! I like it. ;d


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben benieuwd c:
    Thank youuu

    Ik zal zo wel even Valyrian een berichtje sturen om te vragen wanneer zij denkt te kunnen posten, want ik denk dat Jafar ook graag door wilt en we moesten onze gesprek afmaken, hehe xd.

    Moeten ze trouwens de volgende dag gewoon les volgen of niet?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 16:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.