• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    woah, ik heb gewoon iets geschreven :')

    Ik heb hopelijk vandaag weer tijd om te reageren en mensen achter hun broek aan te zitten dat ook te doen, of ze uit de RPG te zetten, want ik had een aantal mensen die nog helemaal niet gereageerd hadden ook al een berichtje gestuurd en heb daar gewoon geen reactie op gehad. Helemaal niks 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zelf nog altijd aan het wachten op Sherlock, maar weet dat ze het momenteel wat druk heeft. Anyway daarom heb ikzelf dus nog niet gepost ^-^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik was aan het wachten op Finstock, die ik overigens erg leuk vond! - maar nu wacht ik op Nephele.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Ik was aan het wachten op Finstock, die ik overigens erg leuk vond! - maar nu wacht ik op Nephele.


    Ik heb vanavond feest, dus morgen zal mijn post komen!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Ik heb vanavond feest, dus morgen zal mijn post komen!

    Oke, I shall wait for it :3

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 17:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ik heb de mensen die nog helemaal niet hebben weer berichtjes gestuurd. Ik hoop dat erop gereageerd wordt ^^

    Btw, sorry voor mijn lange "afwezigheid". Ik ben nu alles aan het bijwerken en ga de komende dagen weer overal reageren. Ik wilde er zaterdag al mee aan de slag gaan, maar toen kwam er iets tussen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil wel graag met Adrian (bioloog) gaan wandelen zodra Sherlock en/of Finstock een hoofdstuk geplaatst hebben ;)

    Ik ga vanavond proberen te reageren, maar ik denk niet dat het lukt. Als het niet lukt, komt 'ie morgen! :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga nu terug reageren :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, het is in hij/zij-vorm hehe. Maar hij is klaar! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet vandaag ook weer werken/stage doen van 11 tot 6, en dus ben ik tegen kwart voor 7 pas thuis, dus vandaag ga ik het niet redden om een post te schrijven. Morgen en vrijdag heb ik vrij, dus dan met het me wel lukken om met Lexine te posten ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Is het misschien een idee om er binnenkort de volgende dag van te maken? Laten we zeggen over een weekje of zo? Gezien het nu al best lang de eerste avond is?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Is het misschien een idee om er binnenkort de volgende dag van te maken? Laten we zeggen over een weekje of zo? Gezien het nu al best lang de eerste avond is?


    Ja goed idee, alleen nog niet nu want ik moet nog even reageren op Zarathos en Valyrian :')

    Oh en Finstock is weer Pedrad

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 19:00 ]

    Pedrad schreef:
    (...)

    Ja goed idee, alleen nog niet nu want ik moet nog even reageren op Zarathos en Valyrian :')

    Oh en Finstock is weer Pedrad


    Oké! Dan doen we dat. Ik was even bang dat ik genegeerd werd :p
    Als jullie dan jullie gesprekje afronden en iedereen dat eigenlijk gewoon doet, dan zal ik binnenkort de volgende dag starten.


    Happy Birthday my Potter!